Moet ik nu bij een winkel een xbox gaan reserveren of kan ik hem ook gewoon op 14 maart in de winkel kopen?
zou maar reserveren voor de zekerheid, weet je zeker dat je hem hebt.
Het probleem is dat ik het nog niet helemaal zeker weet, en ik denk dat ik pas rond de 22ste ga kopen in verband met studiefinanciering, kan ik meteen meerdere games erbij halen + zapper
mijn advies is: ...
okeej, ik hou mijn smoel al over de cube
Op donderdag 07 maart 2002 16:44 schreef daFubar het volgende:
mijn advies is: ...
De Cube? Is dat niet die spelcomputer van Nintendo speciaal voor kiddies? Ja, dacht het wel he
*zucht*Op donderdag 07 maart 2002 17:38 schreef Robin Shrine het volgende:
De Cube? Is dat niet die spelcomputer van Nintendo speciaal voor kiddies? Ja, dacht het wel he
Nintendo GameCube will target everyone from every walk of life who loves playing games no matter their age. Nintendo believes that gaming is an attitude not an age.Op donderdag 07 maart 2002 17:38 schreef Robin Shrine het volgende:
Aldus Nintendo.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Resident Evil al gezien?Op donderdag 07 maart 2002 17:38 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik denk dat het wel handig is om hem te reserveren.
Btw: heb je die reclame al gezien van de x-box??
zo, ja weet je als die ook online te krijgen is (zolang dat legaal is)
Kijk hier eens: [topic=397804/1/25]Op donderdag 07 maart 2002 19:04 schreef romio het volgende:
Ik denk dat het wel handig is om hem te reserveren.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ja ik vind het wel tof al die Console-computers in een keer op de markt, maar ik zou hem wel reserveren. Want je weet het immers nooit he'
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Zou je niet eerst even wachten of die Xboxen wel werken?
Microsoft Recalls Xbox Game Consoles Sold in Japan
Microsoft Recalls Xbox Game Consoles Sold in Japan
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Dat gevoel van wachten heb ik eigenlijk ook. Denk dat ik even twee weken wacht, kan ik hem dan niet krijgen, jammer dan.
Verder over dat gamecube gevoel. Die gamecube komt er echt ook wel, heb een nintendo freak broertje
Verder over dat gamecube gevoel. Die gamecube komt er echt ook wel, heb een nintendo freak broertje
benne dat er niet 250 teveel?Op vrijdag 08 maart 2002 10:42 schreef WouteRF het volgende:
Wat een onzin, het zijn 250 xbox'en die worden terggehaald..
ik heb nog nooit ervan gehoord dat een snes of playstation je spellen verneukte...
ik vind het gewoon echt diep triest dat zoiets gebeurd...
no flame intended, ik vind het echt niet leuk.
Verwijderd
Gelukkig had de PS2 het ook, die maakte ook krassen in Japan. Ik heb ook nog nooit een gameshop-eigenaar gehoord die GEEN problemen had me PS2 demostands. PS1 was trouwens ZELF al heel slijtagegevoelig, zodat je op den duur leesfouten ging krijgen.Op vrijdag 08 maart 2002 10:50 schreef daFubar het volgende:
benne dat er niet 250 teveel?
ik heb nog nooit ervan gehoord dat een snes of playstation je spellen verneukte...
Dus niet hypocriet gaan zeggen dat MS zuigt terwijl Sony wel degelijk (ook) problemen heeft gehad met PSX en PS2.
Verwijderd
LOLOp vrijdag 08 maart 2002 10:50 schreef daFubar het volgende:
[..]
benne dat er niet 250 teveel?
De eerste PS2's hadden idd ook wel wat problemen, maar het terugroepen van consoles is bij Sony nooit aan de orde geweest en bij MS begint het hier nu wel een beetje op te lijken. En MS is zelf begonnen met het "opblazen" van hun console (nu is deze zin alleen wel errug dubbelzinig geworden).Op vrijdag 08 maart 2002 14:26 schreef WouteRF het volgende:
[..]
LOLPlaystation 2 had ook veel problemen hoor
Alleen bij MS moet het altijd weer zo worden opgeblazen (door PS2 biased ppl)
Het enige probleem met die demostands is dat de spellen af en toe niet willen opstarten, dit ligt deels aan het feit dat ie rechtop staat, deels dat het de eerste serie consoles waren en deels aan het feit dat dat ding de hele dag draait.Op vrijdag 08 maart 2002 14:15 schreef RefriedNoodle het volgende:
[..]
Gelukkig had de PS2 het ook, die maakte ook krassen in Japan. Ik heb ook nog nooit een gameshop-eigenaar gehoord die GEEN problemen had me PS2 demostands. PS1 was trouwens ZELF al heel slijtagegevoelig, zodat je op den duur leesfouten ging krijgen.
Dus niet hypocriet gaan zeggen dat MS zuigt terwijl Sony wel degelijk (ook) problemen heeft gehad met PSX en PS2.
Verwijderd
Ja MS roept die dingen dus niet terug he, tis maar 0,025% wat krassen maakt. alle PS2 stands hier in de stad staan altijd uit omdat dat ding gewoon crap isOp vrijdag 08 maart 2002 14:49 schreef NightHawk het volgende:
De eerste PS2's hadden idd ook wel wat problemen, maar het terugroepen van consoles is bij Sony nooit aan de orde geweest en bij MS begint het hier nu wel een beetje op te lijken. En MS is zelf begonnen met het "opblazen" van hun console (nu is deze zin alleen wel errug dubbelzinig geworden).
Verwijderd
Stupide om een XBOX te kopen. Alle spellen kunnen met minimale inspanningen naar de PC geport worden. Dus daar hoef je het niet voor te doen als al een prima PC hebt.
De GameCube heeft wel unieke spellen die je niet op andere platforms kunt spelen. Nintendo games hebben geen bugs (tenminste ik ben er nooit een tegen gekomen) wel vaak in PC spellen en Playstation spellen.
Voor de arcade ervaring moet je een Nintendo of Sega hebben.
Voor RPG en Shooters kan je toch beter een PC gebruiken in verband met de opslag, hogere beeldresolutie, internet verbinding en de muis.
Als je Megaman 3D op de Gamecube hebt gespeeld wil je geen X-BOX meer
De GameCube heeft wel unieke spellen die je niet op andere platforms kunt spelen. Nintendo games hebben geen bugs (tenminste ik ben er nooit een tegen gekomen) wel vaak in PC spellen en Playstation spellen.
Voor RPG en Shooters kan je toch beter een PC gebruiken in verband met de opslag, hogere beeldresolutie, internet verbinding en de muis.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Noem mij eens het laatste goede race spel wat voor de PC uitkwam...Op vrijdag 08 maart 2002 15:28 schreef tweakerrrr het volgende:
Stupide om een XBOX te kopen. Alle spellen kunnen met minimale inspanningen naar de PC geport worden. Dus daar hoef je het niet voor te doen als al een prima PC hebt.
Verder heb ik voor de gamecube ook nog niet echt veel spellen van het racing genre voorbij zien komen, en op de XBox zijn er al een hele stapel.
Lekker motor city online met 56k...Op vrijdag 08 maart 2002 15:40 schreef tweakerrrr het volgende:
Motor City?
(en nu niet aub gaan zeiken neem dan adsl of kabel, want dat kan hier gewoon niet)
Er is wel 1 grote reden om een XBOX te kopen en dat is Project Ego, als t spel de verwachtingen waarmaakt.
Dit is ook 1 van de spellen die exclusief op de xdoos gaan verschijnen.
Verder is t afwachten, alleen voor dat spel (wat ook nog niet uit is) ga ik niet zo'n 450-500 eurokes neerleggen.
Persoonlijk zou ik gewoon een paar maandjes de kat uit de boom kijken wat voor spellen er komen. En zoals veel mensen zeggen als je al een vette gamePC hebt, tja dan is er niet
echt veel voor een xbox te zeggen op dit moment. Goeie beat'em ups en rpg's zouden mij wel kunnen overhalen. Bruce Lee: QOTD lijkt me ook wel lollig trouwens.
Maar ff waar t om ging
als je er 14 maart 1 wil hebben zou ik m zeker reserveren.
Dit is ook 1 van de spellen die exclusief op de xdoos gaan verschijnen.
Verder is t afwachten, alleen voor dat spel (wat ook nog niet uit is) ga ik niet zo'n 450-500 eurokes neerleggen.
Persoonlijk zou ik gewoon een paar maandjes de kat uit de boom kijken wat voor spellen er komen. En zoals veel mensen zeggen als je al een vette gamePC hebt, tja dan is er niet
echt veel voor een xbox te zeggen op dit moment. Goeie beat'em ups en rpg's zouden mij wel kunnen overhalen. Bruce Lee: QOTD lijkt me ook wel lollig trouwens.
Maar ff waar t om ging
Op vrijdag 08 maart 2002 15:19 schreef ugamer het volgende:
[..]
Ja MS roept die dingen dus niet terug he, tis maar 0,025% wat krassen maakt. alle PS2 stands hier in de stad staan altijd uit omdat dat ding gewoon crap is
Ik heb ook niet gezegd dat MS ze terughaald, alleen dat het er wel een beetje op begint te lijken. Maar dat het in eerste instantie stilgezwegen werd (US) en dat ze het nu wel bekend maken vind ik frappant.De eerste PS2's hadden idd ook wel wat problemen, maar het terugroepen van consoles is bij Sony nooit aan de orde geweest en bij MS begint het hier nu wel een beetje op te lijken. En MS is zelf begonnen met het "opblazen" van hun console (nu is deze zin alleen wel errug dubbelzinig geworden).
Enne mijn PS2-demokast draait al 3000+ uur zonder al teveel problemen, hier en daar een keertje resetten bij sommige games als ze niet op willen starten.
Verwijderd
ik zei ook dat het iig niet zo is, en niet dat jij zei dat het wel zo wasOp vrijdag 08 maart 2002 16:25 schreef NightHawk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat MS ze terughaald, alleen dat het er wel een beetje op begint te lijken. Maar dat het in eerste instantie stilgezwegen werd (US) en dat ze het nu wel bekend maken vind ik frappant.
Enne mijn PS2-demokast draait al 3000+ uur zonder al teveel problemen, hier en daar een keertje resetten bij sommige games als ze niet op willen starten.
hier staat er geen een aan
Ik wil gewoon die doos wel graag hebben, want dan kan ik eindelijk overstappen van MSR naar PGR.
Mijn droomdoos is trouwens ook niet al te best meer, want die wil voor geen meter opstarten.
Mijn droomdoos is trouwens ook niet al te best meer, want die wil voor geen meter opstarten.
ik heb nog geeneen spel gezien op zowel de ps2 als de x-box die mij echt boeit. ook gta3 niet, ik heb m vaak zat gespeeld, maar ik heb gewoon niet het gevoel dat ik m veel vaker wil spelen.Op vrijdag 08 maart 2002 16:31 schreef ugamer het volgende:
[..]
ik zei ook dat het iig niet zo is, en niet dat jij zei dat het wel zo was
hier staat er geen een aan, alleen achter de toonbank staat er een met FFX demo.. die btw niet echt veel indruk op me maakte.
ik vind amped trouwens op het eerste gezicht wel hard zuigen. volgens mij is shean palmer (spelling?) op de ps2 veel leuker...
waar ik wel ONWIJS naar uitkijk zijn: star wars rogue leader, resident evil, eternal darkness en super smash brothers melee
ik ben nu eenmaal een nintendo fan, en dat is iets waar je heel moeilijk vanaf komt
<cheap shot modus>
hmm ja nintendo-fan was ik ook vroeger. en ja je komt er moeilijk vanaf maar uiteindelijk gaat dat vanzelf...
als je ouder dan 12 word meestal
</cheap shot modus>
maar ach ik heb ook nog lol met nintendo spellen, op mn snes emulator. een beetje de goeie oude tijd van echt leuke games terughalen
hmm ja nintendo-fan was ik ook vroeger. en ja je komt er moeilijk vanaf maar uiteindelijk gaat dat vanzelf...
als je ouder dan 12 word meestal
</cheap shot modus>
maar ach ik heb ook nog lol met nintendo spellen, op mn snes emulator. een beetje de goeie oude tijd van echt leuke games terughalen
Ik mot geen Xbox, er is geen enkel spel dat de moeite waard is.
Ik heb vanmorgen MGS2 gehaald, over twee weken ICO en over drie weken Medal of Honor Frontline. Dan over 6 weken Final Fantasy X.
Ik ben benieuwd wat de Xbox fans daar tegenover kunnen zetten.
Het is trouwens een rhetorische vraag, het is antwoord is nl. NIKS.
Over een half jaar is het misschien anders, dan zie ik wel weer.
BTW: Ik praatte precies hetzelfde over de PS2 toen die uitkwam. De bottomline is gewoon dat ik consoles koop voor de spellen, niet om de hype. Eerst zien, dan geloven.
Ik heb vanmorgen MGS2 gehaald, over twee weken ICO en over drie weken Medal of Honor Frontline. Dan over 6 weken Final Fantasy X.
Het is trouwens een rhetorische vraag, het is antwoord is nl. NIKS.
Over een half jaar is het misschien anders, dan zie ik wel weer.
BTW: Ik praatte precies hetzelfde over de PS2 toen die uitkwam. De bottomline is gewoon dat ik consoles koop voor de spellen, niet om de hype. Eerst zien, dan geloven.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
wat dacht je van Halo, Panzer Dragoon, Sega GT2002, JSRF, Dominion, Phantasy Star, Metal Dungeon? Of vind jij alleen gehypde games leuk die al 3 jaar in de spotlight staan... zoals FFX MGS2 en GT3? deze games waren allemaal teleurstellend..maarja door de hype geeft niemand dit eerlijk toeOp vrijdag 08 maart 2002 17:41 schreef s_roubos het volgende:
Ik mot geen Xbox, er is geen enkel spel dat de moeite waard is.
Ben t wel met je eens maar van Halo kan je eigenlijk een beetje hetzelfde zeggen (En alleen van Sega GT2002 kan ik een beetje warm worden maar dat is persoonlijke smaak). We zullen idd over een maandje of 4-6 zien wat die XBOX nou echt brengt aan goeie spellen. (plz laat Project Ego zo goed worden als ik hoopOp vrijdag 08 maart 2002 17:45 schreef ugamer het volgende:
[..]
wat dacht je van Halo, Panzer Dragoon, Sega GT2002, JSRF, Dominion, Phantasy Star, Metal Dungeon? Of vind jij alleen gehypde games leuk die al 3 jaar in de spotlight staan... zoals FFX MGS2 en GT3? deze games waren allemaal teleurstellend..maarja door de hype geeft niemand dit eerlijk toe
Verwijderd
Op de GameCube is inderdaad alleen maar WaveRace en MarioKart oid. verkrijgbaar in het racing genre..
Maar elk spel wat nu op de X-Box is, is binnen 6 maanden op de PC met minder bugs
.
Wat is er trouwens mis met Need For Speed 5?
Maar elk spel wat nu op de X-Box is, is binnen 6 maanden op de PC met minder bugs
Verwijderd
elk spel? dacht het niet hoor, denk niet dat je PGR, Amped, Rallisport etc op de PC gaat vinden. gran turismo en FF komen wel naar de PC dus..Op vrijdag 08 maart 2002 17:54 schreef tweakerrrr het volgende:
Op de GameCube is inderdaad alleen maar WaveRace en MarioKart oid. verkrijgbaar in het racing genre..
Maar elk spel wat nu op de X-Box is, is binnen 6 maanden op de PC met minder bugs.
Vond je ze teleurstellend? Dan ben je toch echt in de minderheid. Laat mij de reviews zien die deze spellen niet goed vinden. Dat zijn er heel weinig, alles wat ik lees (ign, Edge, Gamespot) vond dit stuk voor stuk zeer goede spellen.Of vind jij alleen gehypde games leuk die al 3 jaar in de spotlight staan... zoals FFX MGS2 en GT3? deze games waren allemaal teleurstellend
En nee, ik vind niet alleen gehypede games leuk. Spellen als ICO, Sky Odyssey en BaldurŽs Gate Dark Alliance, waarvan er eentje in het rek bij de gemiddelde gameshop staat onder te stoffen maar die ondertussen wel goede reviews krijgen omdat ze dat verdienen vind ik ook goed. En soms zelfs beter dan gehypede spellen.
Het is echt heel simpel voor mij: Jij noemt Xbox spellen op die op een uitzondering na niemand buiten beta testers gespeeld hebben. Ik noem spellen die in de winkel liggen en stuk voor stuk goede recensies hebben gekregen. Ik weet dan wel of ik een Xbox moet kopen of niet. Zoals gezegd, over een half jaar zien we wel verder. Net als toen de PS2 uitkwam.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Als spel ontwikkelaar ben je gek bezig als je een game dat je voor de X-BOX hebt gemaakt niet uitbrengt op de PC. Dat is nl. een markt vele malen groter dan de X-box.
Met een minimale inspanning (maximaal paar dagen werk) draait elk X-Box spel op de PC. Want de ontwikkelaars mogen nl. niet de hardware direct aanspreken en alleen volgens de DirectX API werken zodat het spel ook op nieuwe versie's van de X-Box zouden werken (Ze mogen trouwens een spel niet binnen 6 maanden na de X-box release de game voor de PC uitbrengen, anders verliezen ze de X-box licentie van MicroSoft).
Bij Nintendo is elke GameCube exact hetzelfde, dus de ontwikkelaars kunnen alles uit de hardware halen wat erin zit.
Dit was vroeger al op de Commodore 64, eerst waren de spelletjes eenvoudig, maar later hoe meer de ontwikkelaars direct op de hardware gingen schrijven hoe mooier en soepeler de games.
Met een minimale inspanning (maximaal paar dagen werk) draait elk X-Box spel op de PC. Want de ontwikkelaars mogen nl. niet de hardware direct aanspreken en alleen volgens de DirectX API werken zodat het spel ook op nieuwe versie's van de X-Box zouden werken (Ze mogen trouwens een spel niet binnen 6 maanden na de X-box release de game voor de PC uitbrengen, anders verliezen ze de X-box licentie van MicroSoft).
Bij Nintendo is elke GameCube exact hetzelfde, dus de ontwikkelaars kunnen alles uit de hardware halen wat erin zit.
Dit was vroeger al op de Commodore 64, eerst waren de spelletjes eenvoudig, maar later hoe meer de ontwikkelaars direct op de hardware gingen schrijven hoe mooier en soepeler de games.
Verwijderd
ik had m ge-pre-ordered, maar na al die kinderziektes
die er naar boven gekomen zijn, heb ik mijn order gecancelled
en wacht ik wel een maandje of wat
ik heb al zoveel pech met aankopen doen
ik heb altijd spullen waar iets mee is
dus zal het met de XBOX net zo worden
ik wacht dus nog ff
die er naar boven gekomen zijn, heb ik mijn order gecancelled
en wacht ik wel een maandje of wat
ik heb al zoveel pech met aankopen doen
ik heb altijd spullen waar iets mee is
dus zal het met de XBOX net zo worden
ik wacht dus nog ff
zucht....waarom lopen alle topics waarin 'xbox' of 'ps2' staat toch altijd in een vlammenoorlog? Please tell me, ik lees zo dit topic door en vind alleen maar onzin zoals 'xbox dit ps2 dat dreamcast dit gamecube dat. NOU EN!?!? kan mij dat nu schelen? ps2 heeft zo zijn sterke kanten, xbox en spelkubus ook. Waarom kiest iedereen toch een kant en verdedigen die tot het uiterste?
TMAXTINT
Ik heb bij de MediaMarkt even Amped mogen spelen en ik vind hem vet! Echt.. daarvoor zou ik nou zo'n ding kopen (als hij de prijs van de Cube had dan misschien...)Op vrijdag 08 maart 2002 16:42 schreef daFubar het volgende:
[..]
ik vind amped trouwens op het eerste gezicht wel hard zuigen. volgens mij is shean palmer (spelling?) op de ps2 veel leuker...
Er zijn zowieso weinig goeie snowboardspellen... Coolboarders werd per deel slechter, hoewel 3 wel te doen was. 1080 op de N64 vond ik ruk.
Weet iemand toevallig een beetje leuk snowboardspel op de DC of PC?
Kolere wat is die X-box mij tegen gevallen zeg; ik zag em laatst bij de Free record shop wat demo's draaien. Heb ook nog wat gespeeld; blood wake ofzoiets, dat midnight racespel en nog eentje.
Wat mij vooral opviel was de ontzettend TRAGE gameplay; het racespel was helemaal niet snel.. De joypads waren lomp en lelijk en er was bij Halo zelfs sprake van GIGA framedrops; das toch balachelijk voor een next-gen console?
Ik mot er nu al niks meer van hebben... wat een prut
Wat mij vooral opviel was de ontzettend TRAGE gameplay; het racespel was helemaal niet snel.. De joypads waren lomp en lelijk en er was bij Halo zelfs sprake van GIGA framedrops; das toch balachelijk voor een next-gen console?
" Play the violent strings of my symphony "
Zoals je zelf al aangeeft zijn het demo's. Ik denk persoonlijk dat de complete spellen een stuk vloeiender zullen zijn, anders zou het idd flink balen zijn.Op maandag 11 maart 2002 22:58 schreef Symphony-X het volgende:
Kolere wat is die X-box mij tegen gevallen zeg; ik zag em laatst bij de Free record shop wat demo's draaien. Heb ook nog wat gespeeld; blood wake ofzoiets, dat midnight racespel en nog eentje.
Verwijderd
Ik wacht nog wel ff een half jaartje dan komen er ook meer games uit. en ik vind 479 euro voor een console waar niet eens een game bijzit wel erg aso.
Ik wil eerst die prijs wel flink zien zakken als ie onder de 350 euro komt koop ik em wel.
/me speelt tot die tijd lekker verder op zijn dreamcast
Ik wil eerst die prijs wel flink zien zakken als ie onder de 350 euro komt koop ik em wel.
/me speelt tot die tijd lekker verder op zijn dreamcast
Van een aantal games wordt beweerd: xbox only. Nou dat zagen we ook bij sony. Die spellen komen een half jaar later ook uit op de pc. Halo zou ook xbox only zijn en die komt ook gewoon naar de pc (zei het iets later
)
Dus als je een goeie pc hebt staan dan is het tamelijk nutteloos om een xbox te kopen.
Natuurlijk zijn er wel een aantal gave spellen die alleen lekker spelen op een console. Maar de meeste draaien en spelen gelijkwaardig op een pc (al dan niet beter).
Maar dit is mijn mening. (dus de feitelijke waarheid
)
Dus als je een goeie pc hebt staan dan is het tamelijk nutteloos om een xbox te kopen.
Natuurlijk zijn er wel een aantal gave spellen die alleen lekker spelen op een console. Maar de meeste draaien en spelen gelijkwaardig op een pc (al dan niet beter).
Maar dit is mijn mening. (dus de feitelijke waarheid
Ook al is het je mening ik ben het wel met je eens, een Xbox is geen console meer behalve de besturing. Het enige verschil dat er over blijft is de pad die je in je handen houd.
XBOX only wil vaak alleen maar zeggen dat ie niet op andere consoles uitkomt, maar zegt dus niets over of ie op de PC uitkomt of nietOp dinsdag 12 maart 2002 13:24 schreef Bootje het volgende:
Van een aantal games wordt beweerd: xbox only. Nou dat zagen we ook bij sony. Die spellen komen een half jaar later ook uit op de pc. Halo zou ook xbox only zijn en die komt ook gewoon naar de pc (zei het iets later)
[removed]
Dat Xbox only, slaat op het feit dat die game alleen in de xbox kan. Op een PS2 game staat toch ook dat hij alleen in een ps2 kan!?Op dinsdag 12 maart 2002 13:24 schreef Bootje het volgende:
Van een aantal games wordt beweerd: xbox only. Nou dat zagen we ook bij sony. Die spellen komen een half jaar later ook uit op de pc. Halo zou ook xbox only zijn en die komt ook gewoon naar de pc (zei het iets later)
Maar dit is mijn mening. (dus de feitelijke waarheid)
Verwijderd
Ik nietOp donderdag 14 maart 2002 08:47 schreef ugamer het volgende:
hij is uit! yay, wie was er op dat launch feest?
maar wel: Gerard Joling, Gijs Staverman, Winston (nog iets)en nog een boel soapies
Wat moeten die mensen daar
Alsof dat gamers zijn die zo'n ding kopen
Gerard Joling is mijn CS clan leaderOp donderdag 14 maart 2002 10:20 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Ik niet
maar wel: Gerard Joling, Gijs Staverman, Winston (nog iets)en nog een boel soapies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moeten die mensen daar
Alsof dat gamers zijn die zo'n ding kopen
Verwijderd
LOLOp donderdag 14 maart 2002 10:25 schreef DeX het volgende:
[..]
Gerard Joling is mijn CS clan leader
En jullie gebruiken zeker een mod zodat hij iedereen dood kan zingen
ik was niet op de launch party, maar denk wel dat ik straks ffkes in de winkel ga kijken om een xdoos mee te nemen
mmm... reserveren lijkt me nu niet meer zo'n nut te hebben
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Pagina: 1