RGB 2 Pal

Pagina: 1
Acties:

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik ben op zoek naar een manier om een standaart monitor uitgang om te zetten naar een pal signaal om hem aan te sluiten op een tv (tv-out is geen optie) weet iemand waar je dit soort convertor's kunt krijgen of een andere manier om het op te lossen

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Een speciaal kastje dat VGA naar PAL converteert, zoals de Trust Televiewer. Kost ca 100 euro. Of ze nog gemaakt worden weet ik niet, gezien de opkomst van TV-out.

Verwijderd

ff in gezocht zetten, en uh...ze worden geloof ik nog wel gemaakt. niet zeker door TV-out idd. maar eh... voor 100 euro heb je dus al een TV -Out kaart :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:18
Jup, die dingen zijn er nog wel.. Bij alternate geloof ik wel te vinden..

Maar als je zoiets wilt gebruiken om films o.i.d af te spelen, moet je wel oppassen.. Films lopen op zo'n ding nogal schokkerig.. (je mist af en toe wat frames).

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
thnx het is voor de aansturing van een in de kast gebouwde TFT van 4" heeft alleen een pal aansluiting

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...