Trust e56K ISP modem hangt tijdens scrollen

Pagina: 1
Acties:

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023
MODEM: Trust Communicator e56K ISP

Iedere keer als er ingebeld is, en er wordt een site ingeladen gaat alles goed, ga je echter scrollen dan loopt na een seconde of 2 a 3 alles vast.
Ik heb de drivers al ge-update, ik heb de kaart van slot gewisseld, tis trouwens een ISA kaart. heb al geprobeerd met andere kaarten eruit te halen, en nix helpt, ik heb echt g1 idee meer ondertussen. :?

Iemand nog goeie suggesties of drivers die ik zou kunnen proberen???

Specs

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Dat heeft niets met je modem te maken, eerder met je browser :). Probeer deze eerst eens te updaten of probeer een andere (resp. Netscape, Mozilla, Opera of IE).

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023
Op donderdag 07 maart 2002 15:29 schreef Kjev het volgende:
Dat heeft niets met je modem te maken, eerder met je browser :). Probeer deze eerst eens te updaten of probeer een andere (resp. Netscape, Mozilla, Opera of IE).
Ik heb die browser al ge-update naar een nieuwere.
Maar zou het ook aan me videokaart kunnen liggen, aangezien het in word ook wel eens is gebeurd??

Specs

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op donderdag 07 maart 2002 15:34 schreef Vibe het volgende:
Ik heb die browser al ge-update naar een nieuwere.
Maar zou het ook aan me videokaart kunnen liggen, aangezien het in word ook wel eens is gebeurd??
Lijkt me sterk dat het überhaupt aan hardware ligt; waarschijnlijk is het gewoon een softwareprobleem. Misschien ligt het ook aan iets in Windows. Heb je een bijzondere muisdriver, een aangepast programma van Logitech of iets dergelijks?

O ja, dit lijkt me WOS waard :).