[MSN] log om te zien wie er online is geweest

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views sinds 30-01-2008

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:40
Is er voor msn ook een log zodat je kan zien wie er online is geweest :? dus als ik weg ben en msn nog online staat dat je later kan zien wie er allemaal on-line is geweest.

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Verwijderd

Mischien MSN plus? gewoon ff zoeken op http://www.google.com

• neggix
Op donderdag 07 maart 2002 15:21 schreef Dondervogelferry het volgende:
Miscchien MSN plus? gewoon ff zoeken op http://www.google.com
Nee.. daar kan je dat nie zien.. :(

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 15:21 schreef Dondervogelferry het volgende:
Mischien MSN plus? gewoon ff zoeken op http://www.google.com
msn plus kan dat niet, die kan wel loggen wat er gezegd is, maar niet wie er allemaal online is geweest.

• neggix
Op donderdag 07 maart 2002 15:23 schreef SH007 het volgende:

[..]

msn plus kan dat niet, die kan wel loggen wat er gezegd is, maar niet wie er allemaal online is geweest.
maar wat of welk proggie wel dan :?

Verwijderd

hmm jammer joh

hmm als je iets heb gevonden zeg t dan vindt ik ook wel leuk
ga ff zoeken voor je

• neggix
Op donderdag 07 maart 2002 15:27 schreef Robbel het volgende:
www.trillian.com
en dat weet je zeker? ik vin trillian nogal zuigen namelijk maar als dat echt zo is..

Verwijderd

http://www.ikwilhet.nu/index2.asp?siteid=265 misschien staat t hierbij wel heel veel zooi voor MSN

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:00

Neoz

Neoz & Hobbes

http://www.trillian.cc lijkt me handiger , er zit iets in dat er achter de naam als je met je muis er overheen gaat dat er staat de tijd dat de persoon het laatst online was welk tijdstip :7

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 15:29 schreef neggix het volgende:

[..]

en dat weet je zeker? ik vin trillian nogal zuigen namelijk maar als dat echt zo is..
Alles went... nou ja.... bijna alles :)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

in trillian zit er een console ingebouwd die dat iedere sessie bijhoud. In de prefs kun je vast wel instellen dat ie dat in een .txt bestandje moet dumpen.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/trillianconsole.gif

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik weet bijna zekers dat ik hem net hier in dit draadje zag staan maar toen werd er iets gewauweld over een OW wat ik totaal onzin vind omdat het niks illegaal is... maar toch je moet dus gaan rotzooien met MSN..

[zeer tactisch]
zeer tactisch verwijdert
[/zeer tactische mode]
En vertrouw op google dat de 1e link de beste is en daar staan wel wat programma's

En als het dan illegaal is dan wil ik graag weten waarom. Zoals ik het hier post in ieder geval niet.. :)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• neggix
Op donderdag 07 maart 2002 15:41 schreef MRic3 het volgende:
Ik weet bijna zekers dat ik hem net hier in dit draadje zag staan maar toen werd er iets gewauweld over een OW wat ik totaal onzin vind omdat het niks illegaal is... maar toch je moet dus gaan rotzooien met MSN..

[zeer tactische mode]
[/zeer tactische mode]
En vertrouw op google dat de 1e link de beste is en daar staan wel wat programma's

En als het dan illegaal is dan wil ik graag weten waarom. Zoals ik het hier post in ieder geval niet.. :)
erg slim ben je niet he. Ik weet het ook nie maar die modjes hebben er een scheithekel aan die site dus,,
maar hij is temp. down :(

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op donderdag 07 maart 2002 15:41 schreef MRic3 het volgende:
tis gewoon 90% lam flooder spul gemaakt door een stel lamers die leuk denken te zijn :r

en ja die URL gaat uit je bericht.

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Ik had hier een tijdje geleden zelf een proggie voor geschreven. Deze maakt een logfile aan met daarin de datum + tijd + naam als iemand online komt.
Werkte prima op 1 irritante bug na: als je het venstertje dat aangeeft dat iemand online komt ("...heeft zich zojuist aangemeld") wegklikt met de rechtermuisknop logt ie niet. Maar dat gebeurt waarschijnlijk toch niet als je niet achter je computer zit.. ;)

Volgensmij heb ik hem niet meer (door format van HD), maar kan ff kijken of ik em nog op een of ander backup CD'tje kan vinden... :)

#

• neggix
Op donderdag 07 maart 2002 15:53 schreef Zap het volgende:
Ik had hier een tijdje geleden zelf een proggie voor geschreven. Deze maakt een logfile aan met daarin de datum + tijd + naam als iemand online komt.
Werkte prima op 1 irritante bug na: als je het venstertje dat aangeeft dat iemand online komt ("...heeft zich zojuist aangemeld") wegklikt met de rechtermuisknop logt ie niet. Maar dat gebeurt waarschijnlijk toch niet als je niet achter je computer zit.. ;)

Volgensmij heb ik hem niet meer (door format van HD), maar kan ff kijken of ik em nog op een of ander backup CD'tje kan vinden... :)
jaaa.. als je hem vindt zal dat wel handig zijn... thnx alvast

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Ik heb hem gevonden! :) Meteen nog maar een beetje bijgewerkt hier en daar. ;) De bug is er nu ook uit. Er is nog maar één 'probleem': Hij werkt alleen met de Nederlanstalige versie van MSN (ondanks dat het tooltje Engelstalig is..)
Heb het zo simpel mogelijk gehouden. 't was in de eerste instantie alleen voor eigen gebruik, dus let niet op eventuele schoonheidsfoutjes.. :) Je hebt alleen de VB Runtime DLL's nodig (maar die heeft vrijwel iedereen..dus dat zal niet zo'n probleem zijn), verder worden geen extra componenten of het register gebruikt.
Meer info in readme.txt

MSN Messenger Logger v0.3b (9kb)

#

• neggix
Op donderdag 07 maart 2002 21:41 schreef Zap het volgende:
Ik heb hem gevonden! :) Meteen nog maar een beetje bijgewerkt hier en daar. ;) De bug is er nu ook uit. Er is nog maar één 'probleem': Hij werkt alleen met de Nederlanstalige versie van MSN (ondanks dat het tooltje Engelstalig is..)
Heb het zo simpel mogelijk gehouden. 't was in de eerste instantie alleen voor eigen gebruik, dus let niet op eventuele schoonheidsfoutjes.. :) Je hebt alleen de VB Runtime DLL's nodig (maar die heeft vrijwel iedereen..dus dat zal niet zo'n probleem zijn), verder worden geen extra componenten of het register gebruikt.
Meer info in readme.txt

hee.. hardstikke bedankt.. ik heb hem nu geinstalleerd en het werkt perfect... :P

thnx

-edit-
p.s. als er iemand inlogt maakt de log wel telkens 2 loggies ervan :? is dat een bug of hoort dat zo. Maar in het text bestandje zelf staat er wel maar 1

2e edit
Als er weer een nieuw persoon inlogt geeft die andere wel gewoon 1 log aan. Dat werkt gewoon dus. Maar je zou eventueel niet iets kunnen aanpassen zodat je ook ziet wanneer ze ofline gaan :?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

Op donderdag 07 maart 2002 15:44 schreef neggix het volgende:
[..]
erg slim ben je niet he. Ik weet het ook nie maar die modjes hebben er een scheithekel aan die site dus,,
maar hij is temp. down :(
Ik kan censuur best wel begrijpen meestal maar dit soort censuur dus niet. Er staat ook vrij normaal en makkelijk spul op die site maar omdat modjes er een hekel aan hebben mag je hem niet noemen :? :? :? Beetje kort door de bocht...
Op donderdag 07 maart 2002 15:47 schreef DR het volgende:
[..]
tis gewoon 90% lam flooder spul gemaakt door een stel lamers die leuk denken te zijn :r
en ja die URL gaat uit je bericht.
Hoezo was toch gewoon een Google zoek URL *D :Y) mag da ook al niet meer *D ;)

Tactisch DR ..... heel tactisch B-)
:Y) roelsz....

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

2e edit
Als er weer een nieuw persoon inlogt geeft die andere wel gewoon 1 log aan. Dat werkt gewoon dus. Maar je zou eventueel niet iets kunnen aanpassen zodat je ook ziet wanneer ze ofline gaan
Inderdaad als iemand dat zou kunnen maken... zou heel mooi zijn.

Edit: Typo

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Op donderdag 07 maart 2002 21:41 schreef Zap het volgende:
Meer info in readme.txt

Heeeyy dit is zwaar relaxed man!! Kewl gedaan!
En kan je idd ook nie iets maken dat het ook logt als iemand offline gaat?

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ja dit is echt wel fijn :) Bedankt!!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Wel handig ja, maar kan je ook mischien ff ervoor zorgen dat ie de e-mail ook noteerd, want soms hebben ze zulke rare nicknamen :)

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Okay, ben ik weer :) Thx voor de reacties..

Dat dubbel loggen lijkt me inderdaad een bug. Heb er hier geen last van, maar het is in ieder geval niet de bedoeling.. ;) Maja.....beter dubbel dan niet zullen we maar zeggen. :) Zal ff kijken of ik kan ontdekken waardoor het komt en of ik het kan veranderen. (Ben een maar een n00b wat betreft programmeren hoor :P)

Wat betreft dat offline-loggen en mailadressen; het proggie doet eigenlijk het volgende:
zodra er een popup-venstertje wordt geopend met de mededeling dat iemand online komt, slaat hij de desbetreffende nickname op (inclusief de tijd). Messenger zèlf wordt dus niet aangesproken (niet via de API of iets dergelijks). Alleen de inhoud van het venstertje dat tijdelijk rechtsonderaan in het scherm komt te staan wordt gecaptured.
Als ik andere events wil capturen, zal ik MSN op de een of andere manier moeten kunnen uitlezen, en dat is wat lastiger denk ik. Zou zo gauw ook niet weten hoe dat te fixen is zonder zelf een hele client te hoeven schrijven (maybe is hier iemand in de buurt met wat meer kennis op dit gebied? :P)

*edit*
Heb de dubbel-bug weten te herproduceren; denk dat dit wel op te lossen valt, zal er zo snel mogelijk ff naar kijken!
En ik zie dat er op sommige systemen (mijn ene computer doet 't wel en andere niet, verschillend karakterset ofzo?) een of ander rechthoekje achter de namen komt te staan, nog een bug dus. :)

#

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 12:34
Op vrijdag 08 maart 2002 17:54 schreef Zap het volgende:
Okay, ben ik weer :) Thx voor de reacties..

Dat dubbel loggen lijkt me inderdaad een bug. Heb er hier geen last van, maar het is in ieder geval niet de bedoeling.. ;) Maja.....beter dubbel dan niet zullen we maar zeggen. :) Zal ff kijken of ik kan ontdekken waardoor het komt en of ik het kan veranderen. (Ben een maar een n00b wat betreft programmeren hoor :P)

Wat betreft dat offline-loggen en mailadressen; het proggie doet eigenlijk het volgende:
zodra er een popup-venstertje wordt geopend met de mededeling dat iemand online komt, slaat hij de desbetreffende nickname op (inclusief de tijd). Messenger zèlf wordt dus niet aangesproken (niet via de API of iets dergelijks). Alleen de inhoud van het venstertje dat tijdelijk rechtsonderaan in het scherm komt te staan wordt gecaptured.
Als ik andere events wil capturen, zal ik MSN op de een of andere manier moeten kunnen uitlezen, en dat is wat lastiger denk ik. Zou zo gauw ook niet weten hoe dat te fixen is zonder zelf een hele client te hoeven schrijven (maybe is hier iemand in de buurt met wat meer kennis op dit gebied? :P)
ik kan wel wat fixen :)
wat moet erin komen te staan, alleen online komen, of alle status veranderingen?

Verwijderd

misschien iets dat je kan kiezen welke veranderingen

• Kix@$$
ik heb geen zin om er meer dan 10 min. aan te zitten :P

ik heb nu offline en online gaan

Verwijderd

dat zijn denk ik wel de enige interesante, en loggen op email-adres of op nickname?

• Kix@$$
allebei

• Kix@$$
hier issie: http://www.rb-338.com/kixass/StatusLogger.exe

hij zet het log neer, waar de exe staat :)

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Op vrijdag 08 maart 2002 18:45 schreef Kix@$$ het volgende:
hier issie: http://www.rb-338.com/kixass/StatusLogger.exe

hij zet het log neer, waar de exe staat :)
Weird, doet het niet... :?
Het proces staat wel in de taskmanager, maar ik zie geen venster.. er verschijnt ook geen logfile?

#

• neggix
Op vrijdag 08 maart 2002 19:19 schreef Zap het volgende:

[..]

Weird, doet het niet... :?
Het proces staat wel in de taskmanager, maar ik zie geen venster.. er verschijnt ook geen logfile?
jaa.. idd.. beetje vaag :? zie ook nix.. wel iets van msnLcd maar verder maakt ie ook nix aan in de msn dir

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Neem toch gewoon trillian :)
Die logt standaard alles.

Bovendien kan je in trillian je mensen in je lijst renamen zodat je al die onwijs lange klotenamen met emoticons niet ziet.
Dat was voor mij DE reden om trillian te nemen.
Maar dat loggen is ook fijn.

• neggix
Op vrijdag 08 maart 2002 19:26 schreef sjuk het volgende:
Neem toch gewoon trillian :)
Die logt standaard alles.

Bovendien kan je in trillian je mensen in je lijst renamen zodat je al die onwijs lange klotenamen met emoticons niet ziet.
Dat was voor mij DE reden om trillian te nemen.
Maar dat loggen is ook fijn.
ik had trillian gedownload. 2 seconden gebruikt en er gelijk weer ver afgedonderd :r wat een klote programma .. moest ik btw ook Al mijn users in msn gaan add'en en unblocken :( geen pretje. Dus ik w8 gewoon totdat iemandiets heeft geschreven en anders pech dan maar niet. Dus geen trillian voor mij :(

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op vrijdag 08 maart 2002 19:28 schreef neggix het volgende:
moest ik btw ook Al mijn users in msn gaan add'en en unblocken :( geen pretje.
Zeker een oude versie gebruikt ofzo.
Je MSN users worden gewoon automatisch geimporteerd als je je aanmeld, en de aan het wel of niet blocken van personen veranderd dus echt helemaal niks.
Ik gebruik namelijk allerlei msn klonen op verschillende OS'en door elkaar, werkt prima.

• neggix
Op vrijdag 08 maart 2002 20:05 schreef sjuk het volgende:

[..]

Zeker een oude versie gebruikt ofzo.
Je MSN users worden gewoon automatisch geimporteerd als je je aanmeld, en de aan het wel of niet blocken van personen veranderd dus echt helemaal niks.
Ik gebruik namelijk allerlei msn klonen op verschillende OS'en door elkaar, werkt prima.
ik weet niet maar ik vin 4.6.0076 toch niet zo oud :P
maar ik hou niet zo van trillian... ik w8 wel op iets anders

• Mannes
  • Laatst online: 01-08 02:16
heej .. dit zoek ik ook al een tijdje .. maar ik hou niet van nl's op me pc dus ik heb een engelse versie van msn .. dat eerste proggel werkt dus niej.. :(

maarehm dat andere ding doet ook niet echt veel .. zap .. kan je daar nog ff naar kijken plz .. ?

alvast bedankt en suc6 enzow

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Op vrijdag 08 maart 2002 20:35 schreef Mannes het volgende:
heej .. dit zoek ik ook al een tijdje .. maar ik hou niet van nl's op me pc dus ik heb een engelse versie van msn .. dat eerste proggel werkt dus niej.. :(

maarehm dat andere ding doet ook niet echt veel .. zap .. kan je daar nog ff naar kijken plz .. ?

alvast bedankt en suc6 enzow
Ik zal zodra ik tijd heb wel ff de bugs eruithalen (voor zover dat lukt ;)) en hem ook geschikt maken voor de engelstalige MSN.
Dat andere tooltje heb ik niet gemaakt, daarvoor moet je bij Kix@$$ zijn :) Ben trouwens wel benieuwd hoe dat eruit ziet, maar hier werkt het helaas ook niet..

#

Verwijderd

Dat progje van Kix@$$ werkt bij mij helaas ook niet.
Ik gebruik nu volop dat programma van Zap en dat werkt gewoon goed (op een enkel klein bugje na, als er bijvoorbeeld 2 contacts zich tegelijk aanmelden dan logt ie ze beide zo'n 20x :)), maar ik zou toch ook graag willen zien wanneer iemand offline gaat, dus als iemand dat nog zou kunnen fixen...

Verwijderd

Probeer Cool stuff here eens zou ik zeggen >:) staat heel veel sooi (hack,cracks,spammers enz enz) voor MSN vast ook wel een proggie waarmee je kan zien wie er online zijn geweest... :7

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 12 maart 2002 11:54 schreef Scizo het volgende:
Probeer http://www.lamesitemetrotzooi.be eens zou ik zeggen >:) staat heel veel sooi (hack,cracks,spammers enz enz) voor MSN vast ook wel een proggie waarmee je kan zien wie er online zijn geweest... :7
MEt andere woorden, een site vol met lame, irri rotzooi...

Verwijderd

Als iets niet illegaal is lijkt mij dat er een link naar mag worden gegeven, ook al vind een of ander modje het irri, lame en weet ik wat nog meer.

Verwijderd

ik gebruik nu een tijdje het MML proggie en het draait ontzettend goed, dat ik zoveel plezier kan hebben van zo'n eenvoudig logproggie.

maar zoals al eerder is aangegeven zou het heeeeeeeel leuk zijn als die ook logt wanneer iemand offline gaat. ik snap dat dit een stuk moeilijker is om te maken maar als iemand het voor elkaar heeft hoor ik het graag.

Verwijderd

Er is toch vast wel iemand die dat kan?
Zou heel erg mooi zijn, kan ik tenminste rustig iedereen dag en nacht in de gaten houden ;)

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Ik heb gisteravond MML nog wat aangepast. Het werkt nu ook met de Engelse versie van MSN. Alleen nogsteeds geen offline-loggen helaas..

De meeste bugs zijn nu opgelost, maar de meest irritante krijg ik er nogsteeds niet goed uit: het gaat fout als 2 of meer mensen zich preciés tegelijk aanmelden. Hij logt dan maar één van beide (er wordt iig geen 20x meer gelogd in dat geval ;)).. heb 't zo gauw nog niet weten te fixen. Verder is de 'dubbel-log' bug e.d. er nu wel uit. :)

#

• JnX

JnX

Op woensdag 20 maart 2002 17:51 schreef Zap het volgende:
Ik heb gisteravond MML nog wat aangepast. Het werkt nu ook met de Engelse versie van MSN. Alleen nogsteeds geen offline-loggen helaas..

De meeste bugs zijn nu opgelost, maar de meest irritante krijg ik er nogsteeds niet goed uit: het gaat fout als 2 of meer mensen zich preciés tegelijk aanmelden. Hij logt dan maar één van beide (er wordt iig geen 20x meer gelogd in dat geval ;)).. heb 't zo gauw nog niet weten te fixen. Verder is de 'dubbel-log' bug e.d. er nu wel uit. :)
Zou je die versie dan nie kunnen plaatsen ajb :)?

Verwijderd

Ik ben maar even zo vrij om deze topic weer een schopje te geven ;)
Is het iemand al gelukt om zo'n progje te maken of weet iemand deze te vinden, waarmee je ook kunt zien wanneer iemand weer offline gaat? Of is dit gewoonweg niet mogelijk?

• JnX

JnX

Ik ben hier dus ook nog steeds erg benieuwd naar :)

• eXistenz
  • Laatst online: 10:35
Hier progje wat ik eigenlijk voor mezelf had gemaakt maarja kwil wel keertje delen :)
Hij logt wie er online komt en wie er offline gaat
logfile komt in de dir te staan waar de exe ook staat.
logt: datum tijd nickname email en offline/online.

Msn Logger

edit
zit wel klein bugje in, als je zelf online komt logt hij meteen al je contacts in de log, maarja je hoeft het niet te gebruiken ,je mag het gebruiken :)

• JnX

JnX

Op zaterdag 04 mei 2002 19:13 schreef eXistenz het volgende:
Hier progje wat ik eigenlijk voor mezelf had gemaakt maarja kwil wel keertje delen :)
Hij logt wie er online komt en wie er offline gaat
logfile komt in de dir te staan waar de exe ook staat.
logt: datum tijd nickname email en offline/online.

Msn Logger

edit
zit wel klein bugje in, als je zelf online komt logt hij meteen al je contacts in de log, maarja je hoeft het niet te gebruiken ,je mag het gebruiken :)
Kijk, daar heb ik nou wat aan, tnx man!! :)
(btw, ik start gewoon het progje op als msn al draait.. dus geen last van de bug)

• Mannes
  • Laatst online: 01-08 02:16
*schopje*

zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn dit ding weer es online te zetten .. ik heb hem een beetje gemist geloof ik ...

alvast bedankt

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:52

Sorcerer8472

Mens sana?

Op donderdag 07 maart 2002 15:19 schreef neggix het volgende:
Is er voor msn ook een log zodat je kan zien wie er online is geweest :? dus als ik weg ben en msn nog online staat dat je later kan zien wie er allemaal on-line is geweest.
Ik blijf erbij: Trillian.
Desnoods zet je het alleen aan als je niet aan je PC bent... Registreert ook naamsveranderingen en statussen enzo. Echt wel handig :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Verwijderd

Ik heb nu trillian maar hoe log je daar de naams veranderingen zonder dat je chat met de persoon ? Of heb je daar trillian pro voor nodig

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Supreme, dat heeft weinig met dit redelijk oude topic te maken. Zou je kunnen proberen om even wat gebruik te maken van Google; of desnoods een nieuw topic te openen waarin je aangeeft wat je al geprobeerd hebt? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.