ik draai win2k (sp2) en heb een microsoft sidewinder force feedback stuurje,maar als ikhem er in plug doet ie het prima, (windows vind hem gewoon en geen probleem) maar ik heb dus geen force feedback
de software (3.0 of 3.02 ) wil hij niet installeren. wat kan ik doen
Verwijderd
http://www.microsoft.com/hardware/sidewinder/SWUpdate/default.asp#gameport
[topic=432203/1/25]
Zelfde problemen als XP
Mudster
[topic=432203/1/25]
Zelfde problemen als XP
Mudster
Verwijderd
Ik hou het maar op dual boot.
Heb een uitgeklede Win98SE geinstalleerd om toch nog te kunnen racen.
Ik had wel verwacht dat MS met een "patch" uit kwam...dus niet.
Mudster
Heb een uitgeklede Win98SE geinstalleerd om toch nog te kunnen racen.
Ik had wel verwacht dat MS met een "patch" uit kwam...dus niet.
Mudster
maar er staat toch "the device will function properly on both Windows 2000 and Windows XP", is dat dan niet zo, of ondersteunen de std drivers geen FF?
Er staat dat de standaard drivers van windows 2000 en XP het stuur moet laten werken. Kennelijk ondersteunen die driverd de Force Feedback niet goed.
Wel klote, want zonder FF is een FF stuur niet leuk om mee te crossen.
Wel klote, want zonder FF is een FF stuur niet leuk om mee te crossen.
Verwijderd
JohOp donderdag 07 maart 2002 14:54 schreef The_Killing_Guide het volgende:
wat een eikels bij microsoft
Zeg tegen bill dat ze nieuwe drivers moeten uitbrengen anders komen we langs met een knokploeg
maareu er is dus geen oplossing voor ... naatje boel dan....damn
maakt microdick eindelijk een geniaal stuurtje, kun je hem niet gebruiken bij het owzo geniale wondows Xp en 2000 ,want Dankzij Windows XP Home Edition kunt u nog meer doen met de computer en het Internet. Dit is het ideale besturingssysteem voor ontspanning en thuisgebruik. en Met Windows XP Professional is opnieuw de norm gezet qua betrouwbaarheid en prestaties. Het is dan ook ideaal voor zowel zakelijke als veeleisende thuisgebruikers.
dus,... kijk als ie nou niet compaibiaedinges was met iets van de mac oke..(logisch voor hun maar ook maf) maaaar neeej ze maken iets wat niet compatibel is met iets dat bij hun vandaan komt!!! I
@ microsoft
maakt microdick eindelijk een geniaal stuurtje, kun je hem niet gebruiken bij het owzo geniale wondows Xp en 2000 ,want Dankzij Windows XP Home Edition kunt u nog meer doen met de computer en het Internet. Dit is het ideale besturingssysteem voor ontspanning en thuisgebruik. en Met Windows XP Professional is opnieuw de norm gezet qua betrouwbaarheid en prestaties. Het is dan ook ideaal voor zowel zakelijke als veeleisende thuisgebruikers.
dus,... kijk als ie nou niet compaibiaedinges was met iets van de mac oke..(logisch voor hun maar ook maf) maaaar neeej ze maken iets wat niet compatibel is met iets dat bij hun vandaan komt!!! I
Verwijderd
Welke oetlul levert een programme/stuurtje en joystick en laat het niet werken, althans niet samen!!!!!!!!
Ra RA Ra RA RA RA RA RA????????
Maar wie owie heeft de oplossing!!!!!!!!!
Ra RA Ra RA RA RA RA RA????????
Maar wie owie heeft de oplossing!!!!!!!!!
Pagina: 1