Ik Heb Speciaal om UT Swat(Strike Force) en die andere MOD te speelen UT gekocht. Maar wanneer ik een Oefen potje wil doen en ik zit in de map (laaste die ik deed was op die trein) zie ik geen hand voor ogen ik heb in de game de brightness maximaal gezet en zelfs ik de color opties van mijn Asus v7700 heb ik de color voor D3D en openGL en desktop en video Maximaal gezet zelfs als mijn monitor op max staat is het nog donker (maar mijn monitor zuigt, een of andere Intelliscan 15"). Maar hij blijft gewoon te donker om te speelen, Ik vind er zo geen reet aan. Ik wil nou eens wat anders als HL Counter-Strike doen Unreal Engine is zoizo 100x mooier als de HL engine. Niet dat ik de HL engine slecht vind, als je ziet wat je er allemaal mee kan doen. Maar heeft iemand enig ID hoe ik dit op moet lossen.
Komop met die tips, als ik geen UT kan doen kan ik ook jullie ass niet kicken
Swat != Strike Force ... het zijn twee verschillende mods.
Voor de gamma... ja kan je weinig helpen...
Gewoon UT heeft vast en zeker het zelfde probleem. Het lijkt me raar dat het aan je monitor ligt...
Voor de gamma... ja kan je weinig helpen...
Gewoon UT heeft vast en zeker het zelfde probleem. Het lijkt me raar dat het aan je monitor ligt...
Heb ik ook last van in Q2... geen idee waar 't an kan liggen...
Pagina: 1