Toon posts:

Pagina niet weergeven en 2 seconden erna wel !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Keb een forum in ASP geschreven.
Als ik een connectie met mijn database maak, wordt het daarop volgende asp-file niet geladen in IE en krijg ik de error:

The requested resource is in use

Heel vaag, want als ik even wacht en dan op F5 druk zie ik de pagina die ik had moeten zien !! :?

Weet iemand waardoor dit komt en hoe je het voorkomt. Het gebeurt dus alleen als ik bijvoorbeeld user-settings verander of een bericht post. Dus puur de connectie naar de database toe :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb even zitten kijken en het lijkt wel of mijn database het niet snel genoeg teruggeeft. Mensen die aan mijn netwerk hangen en dus verder weg zijn, krijgen namelijk nog langer geen resultaten....

waar kan het nu aan liggen ??

Verwijderd

Op welke manier(en) open jij je connectie naar de database? Post eens iets van je asp scripts, dat geeft een wat duidelijker beeld.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Op donderdag 07 maart 2002 15:26 schreef speedphreak het volgende:
Op welke manier(en) open jij je connectie naar de database? Post eens iets van je asp scripts, dat geeft een wat duidelijker beeld.
Veel belangrijker, Hoe sluit hij ze?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 15:26 schreef speedphreak het volgende:
strCon = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("admin/forum.mdb")
Op donderdag 07 maart 2002 15:39 schreef dusty het volgende:

[..]

Veel belangrijker, Hoe sluit hij ze?
Set rsConfiguration = Nothing
Set rsLoggedInUser = Nothing

Zo genoeg info ?

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:17

Basszje

Reisvaap!]

Probeer het anders eens via ODBC.

Insert ie de dingen wel trouwens :? Of doet ie dat ook niet :?

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Laatste MDAC drivers installeren wil ook nog wel eens schelen, ook even in je IIS application level op Isolated zetten, had tijdje terug ook vage meldingen, en dit loste het probleem op :?

Verwijderd

Topicstarter
Aha ok,
ik had security level op Low Staan
heel vaag dit, maargoed
ik zal eens kijken, bedankt
Pagina: 1