kan iemand mij een serial code vertellen, of een site waar ik deze kan vinden? laat het me aub weten dan. Groetjes
Heb je de FAQ al gelezen?
Dit mag hier niet.
Dit mag hier niet.
Verwijderd
Je hebt een mooie site in je vorige topic zag ik. Maar als je zo 1337 bent. Waarom kan je dan niet zelf je key'tje vindne?
Denk dat sorry alleen niet helpt.
Lees de FAQ maar dan weet je precies wat hier en wat niet.
Lees de FAQ maar dan weet je precies wat hier en wat niet.
Dit is al de tweede keer dat je het probeert:
[topic=432350]
[topic=432350]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
ik kopieer alleen games die ik zelf orgineel thuis heb. heb ik m niet, dan bestel ik bij iemand anders, maar dit was een cadeau voor mij broertje die vandaag 10 werd, maar er zat geen serial code bij.
Hey al een waarschuwing dat wordt dus een ban of krijg je eerst 2 OW?
Hier kun je serial krijgen:
www.shop.westwood.com
www.shop.westwood.com
Mooie siteOp donderdag 07 maart 2002 14:34 schreef Spacey het volgende:
Je hebt een mooie site in je vorige topic zag ik. Maar als je zo 1337 bent. Waarom kan je dan niet zelf je key'tje vindne?
RiteWij zijn een kopiëer service voor jong en oud. Wij leveren u games, films, audio en programma's voor erg lage prijzen. Tevens kunt u met uw eigen games ook bij ons aankloppen. Wij zijn bereid onze games/software en films te ruilen tegen die van u, mits wij de desbetreffende titel nog niet hebben. Voor meer informatie kunt u ons altijd online bezoeken op [url="http://bla"]http://home.planet.nl/~[/url] of via email natuurlijk. In de afgelopen twee weken zijn er een paar mensen zo leuk geweest om een virus op te sturen naar ons. Dit soort gedrag accepteren wij natuurlijk niet. Aangezien we op dat moment bezig waren met een vernieuwing en ons beveiligings programma niet werkte, waren wij (zoals u begrijpt) een gemakkelijk prooi voor deze persoon. Aangezien wij erg bekend zijn met computers, hebben wij de gegevens van deze persoon kunnen achterhalen. Deze is aangegeven bij de service provider, en deze zal ingrijpen (zou het nog eens gebeuren). Tevens hebben wij nu een betere beveiliging, en zelf een programma gescheven. Deze zal een (door ons gemaakte virus) terug sturen naar de gene die ons een virus wilt aansmeren. Dit virus is nog op geen enkele scanner te vinden, dus zal ook door de uwe komen. Wij hebben ook de nieuwste virus scanners ingeschakeld dus u bent gewaarschuwd voor een volgende poging. Als u klachten of dergelijke heeft, kunt via e-mail contact met ons opnemen. Bij voorbaat dank

Op donderdag 07 maart 2002 14:36 schreef DarkAlliance het volgende:
ik kopieer alleen games die ik zelf orgineel thuis heb. heb ik m niet, dan bestel ik bij iemand anders, maar dit was een cadeau voor mij broertje die vandaag 10 werd, maar er zat geen serial code bij.

Heb hem al gepost in SU, nu wachten op Ice of snows.
Verwijderd
Kwestie van minuten...Op donderdag 07 maart 2002 14:41 schreef Wacky het volgende:
[afbeelding]
[quote]
Op donderdag 07 maart 2002 14:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mooie site
Vind 'm maar lame..
Op donderdag 07 maart 2002 14:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mooie site
Misschien misstaat een mail naar abuse@planet.nl niet, aangezien Planet het vast niet fijn zal vinden als deze goederen via een van hun personal homepages wordt verkocht dan wel geruild?Rite
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
stuur maar eens een virus op zou ik zeggen dan, kijken of je dan nog zo lach mannetje... echt een slap ventje ben jij. ik neem tenminste mooie om een pagina te maken,
en daarbuiten om, misschien vindt jij het niet mooi, maar ik verkoop anders goed...
en daarbuiten om, misschien vindt jij het niet mooi, maar ik verkoop anders goed...

nee ik ben niet zo triest om virussen op te sturen, en je denkt toch niet dat ik een .exe filetje van je ga runnenOp donderdag 07 maart 2002 14:43 schreef DarkAlliance het volgende:
stuur maar eens een virus op zou ik zeggen dan, kijken of je dan nog zo lach mannetje... echt een slap ventje ben jij. ik neem tenminste mooie om een pagina te maken,
en daarbuiten om, misschien vindt jij het niet mooi, maar ik verkoop anders goed...![]()
![]()
![]()

En ik spreek je nog wel als je strax gepakt bent door de BSA

Verwijderd
Koop dan eens een fatsoenlijk toetsenbord manOp donderdag 07 maart 2002 14:43 schreef DarkAlliance het volgende:
en daarbuiten om, misschien vindt jij het niet mooi, maar ik verkoop anders goed...![]()
![]()
![]()

niet lang meerOp donderdag 07 maart 2002 14:43 schreef DarkAlliance het volgende:
![]()
![]()
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
DarkAlliance != TweakerOp donderdag 07 maart 2002 14:43 schreef DarkAlliance het volgende:
![]()
![]()
Sorry hoor, maar 
Echt triest dit.
PS weet de belastingdienst dat je op deze manier centjes bijverdient?

Echt triest dit.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Zal nu wel snel bekend worden bij ze denk ik, als tie hier zo reclame loopt te maken.Op donderdag 07 maart 2002 14:45 schreef CJ het volgende:
Sorry hoor, maar
Echt triest dit.
Verwijderd
2e reactie niet gelezen???Op donderdag 07 maart 2002 14:46 schreef DarkAlliance het volgende:
vind het maar slap van jullie, kan toch ook gewoon zeggen dat ik deze topic niet mocht plaatsen...
dat wordt toch ook gedaanOp donderdag 07 maart 2002 14:46 schreef DarkAlliance het volgende:
vind het maar slap van jullie, kan toch ook gewoon zeggen dat ik deze topic niet mocht plaatsen...

Anders denk je ff na.. En een (link naar) een cd-kopieër service mag ook gewoon natuurlijkOp donderdag 07 maart 2002 14:46 schreef DarkAlliance het volgende:

Bewaar het geld nog maar even, je kunt het wel eens hard nodig gaan hebben binnenkort.Op donderdag 07 maart 2002 14:43 schreef DarkAlliance het volgende:
misschien vindt jij het niet mooi, maar ik verkoop anders goed...![]()
![]()
![]()
Who is John Galt?
LOL, is dat nog niet duidelijk danOp donderdag 07 maart 2002 14:46 schreef DarkAlliance het volgende:
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
BSA is op de hoogte!!!
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Op donderdag 07 maart 2002 14:46 schreef DarkAlliance het volgende:

Ik hoop het. Zou z'n verdiende loon zijn.Op donderdag 07 maart 2002 14:46 schreef Gregole het volgende:
[..]
Zal nu wel snel bekend worden bij ze denk ik, als tie hier zo reclame loopt te maken.
Beetje vreemde serviceprovider hebben ze.
Ik kan me niet voorstellen dat Planet Internet toestaat dat er illegaal gehandeld wordt via hun webspace. Ben benieuwd of Planet Internet uberhaupt wel zal ingrijpen als ze er achter komen wat er echt gebeurt...Aangezien wij erg bekend zijn met computers, hebben wij de gegevens van deze persoon kunnen achterhalen. Deze is aangegeven bij de service provider, en deze zal ingrijpen (zou het nog eens gebeuren).
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Geb. datum : 09 maart 1985
Beroep : ICT beheerder
lol, versnelde opleiding gedaan?
Beroep : ICT beheerder
lol, versnelde opleiding gedaan?
Yeahhh en wij delen de $$$ (of €€€ zo je wilt)Op donderdag 07 maart 2002 14:49 schreef WorkForce het volgende:
BSA is op de hoogte!!!
Bijna 16 jaar oud dan zou je toch beter moeten weten.. Ik zou je handeltje maar gauw stopzetten, want spammen op dit forum is niet zo'n goed idee denk ik...
Heb abuse wel even ingelicht... BSA vond ik te ver gaan
Heb abuse wel even ingelicht... BSA vond ik te ver gaan
Verwijderd
Als je nog even doorgaat, gaat t vanzelf...Op donderdag 07 maart 2002 14:49 schreef DarkAlliance het volgende:
wou je me aangeven dan?
Je lokt t ook niet een beetje uit hè...
Volgens mij zijn er al mails onderweg naar:
Provider
BSA
Provider
BSA
Sorry niet mijn adres doorgegeven. Ik doe ht voor het goede doel.Op donderdag 07 maart 2002 14:50 schreef BalusC het volgende:
[..]
Yeahhh en wij delen de $$$ (of €€€ zo je wilt)![]()
Oh ja, die hadden toch een website waar je mensen kon verklikken?Op donderdag 07 maart 2002 14:49 schreef WorkForce het volgende:
BSA is op de hoogte!!!
*klikspaan*!!!
Hier trouwens het adres:
http://www.bsa.org/nederland/report/report.phtml
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.