Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Wel lachen moet ik zeggen, maar zoiets zag ik laatst ook al voorbij komen in de huiskamer.
Verwijderd
LEL, maar goed je kan toch ook gewoon stickertje op een toets plakken met 'Any Key' er op.. is wel iets goedkoper
Speciaal voor Homer dus: Wavje
Verwijderd
bij ons op de zaak hebben we een goedkope oplossing gevonden. die grote witte balk, midden onderin op het toetsenbord, waar geen tekst opstond, hebben we laten omgeprogrameren naar de "ANY KEY" dit is heel handig. 
Een stukje met programmeer werk kun je op elke pc in het netwerk laten kopieeren door er een simpele snapshot van te maken. Als er nog belangstelling is, kan ik mischien wel een keer de broncode publiceren op de site.
Een stukje met programmeer werk kun je op elke pc in het netwerk laten kopieeren door er een simpele snapshot van te maken. Als er nog belangstelling is, kan ik mischien wel een keer de broncode publiceren op de site.
VET! Hoeveel kost een licensie op die software?
You can't have everything. Where would you put it?
Ik kan niet in HK kome!Op donderdag 07 maart 2002 15:54 schreef Terw_Dan het volgende:
HK?
Mn vriend (Chaoss) wel btw.
Kmoet niet zo'n goedkope oplossing als 'plak er een stickertje over' hebben, want ik wil et als een kadootje weggeven... Eigenlijk wil ik et liefst precies hetzelfde als wat op die site staat.
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Vriend van me heeft er 1, zit op zn Scroll Lock. Volgens mij (correct me if I'm wrong) is dat zo'n beetje de enige toets die NIET werkt op dat moment
Amateurcoureur en fervent banktukker
je weet toch nog waar die zat? dan kun je 'm ook nog gewoon gebruikenOp donderdag 07 maart 2002 15:46 schreef DataBeest het volgende:
Maar dan ben je zeker wel je / ? toets kwijt.
PS.
Ik zou die anykey op de insert doen, dat is zo'n waardeloze toets.
Insert waardeloos? What about copy & paste? Dat gaat (bij mij) toch echt rapper met shift+del (cut), shift+ins (paste) en control+ins (copy), hoorIk zou die anykey op de insert doen, dat is zo'n waardeloze toets.
Gebruik ik gewoon CTRL x, c en v voorOp donderdag 07 maart 2002 16:01 schreef Battle_Bunny het volgende:
[..]
Insert waardeloos? What about copy & paste? Dat gaat (bij mij) toch echt rapper met shift+del (cut), shift+ins (paste) en control+ins (copy), hoor
ik ook, dat gaat veel sneller, omdat je dan je handen niet van het toetsenbord "af moet halen" (ik typ met 10 vingers)Op donderdag 07 maart 2002 16:03 schreef Brabrabra het volgende:
[..]
Gebruik ik gewoon CTRL x, c en v voor
hmm sjit foutje 
Verkeerde topic
Verkeerde topic
Pagina: 1