There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
normaal gesproken levert een convertor geen problemen op maar als je gaat overklokken zul je wel sneller tegen stabiliteitsproblemen oplopen dan zonder convertor.
Verwijderd
Het schijnt inderdaad dat bij overklokken some converters minder stabiel zijn dan anderen. Kijk op het anandtech forum voor een lange posting over dit onderwerp.
De Slotket!!! van onze o/c vrienden Abit (BH6 forever!) blijkt het minst stabiel. De beste schijnen de MSI en ASUS slockets te zijn. (Wat research gedaan, sta op het punt om een PIII FCPGA voor m'n slot 1 BH6 aan te schaffen.)
Menno
De Slotket!!! van onze o/c vrienden Abit (BH6 forever!) blijkt het minst stabiel. De beste schijnen de MSI en ASUS slockets te zijn. (Wat research gedaan, sta op het punt om een PIII FCPGA voor m'n slot 1 BH6 aan te schaffen.)
Menno
Verwijderd
Heb tot nu toe geen problemen met mijn abit slotkit.
Ocen gaat prima. Mijn cellie 566 fcpga loopt op 765. Vcore gaat tot 1.75 in mijn bios en ik wil niet gaan klooien op het mobo.
Ocen gaat prima. Mijn cellie 566 fcpga loopt op 765. Vcore gaat tot 1.75 in mijn bios en ik wil niet gaan klooien op het mobo.
Verwijderd
Ik klooide ooit op het mobo en haalde uit een PIII550E 825MHz bij een FSB van 150MHz met Hyundai's PC133.
Verwijderd
ik heb geen problemen met mijn slotket van abit
566@850 op 1.6 volt tot nu toe nog zo stabiel als wat
566@850 op 1.6 volt tot nu toe nog zo stabiel als wat
Pagina: 1