Ik zit momenteel vast in dit zeer mooie maar oude spel. Ik zal ff het probleem schetsen: Ik zit nu vast in het arboretum op het ruimtestation van the moonchild.. Om hieruit te komen heb ik een vuursteen (flint) nodig. Maar, waar is die? Ik zit nu al twee dagen alles te doorkammen maar kan die @#%^&#@ flint niet vinden..
Weet iemand zich dit nog te herinneren?
Verwijderd
Ohhh ja, daar ben ik ook jaren naar op zoek geweest. Volgens mij lag het ergens bij een raam...
Vier CD's maarOp donderdag 07 maart 2002 14:29 schreef Gump het volgende:
Dat is toch dat spel dat op 10.000000000000 cd's staat![]()
En dat voor een spel uit '94! Alleen WC3 deed dat na.
Verwijderd
Je kon daar toch ook ergens gewoon van die aanwijzingen laten geven... Ik weet niet meer precies hoe het in elkaar zat maar dat kon geloof ik welOp donderdag 07 maart 2002 14:12 schreef TMV het volgende:
Ik zit momenteel vast in dit zeer mooie maar oude spel. Ik zal ff het probleem schetsen: Ik zit nu vast in het arboretum op het ruimtestation van the moonchild.. Om hieruit te komen heb ik een vuursteen (flint) nodig. Maar, waar is die? Ik zit nu al twee dagen alles te doorkammen maar kan die @#%^&#@ flint niet vinden..Weet iemand zich dit nog te herinneren?
en "The 11th Hour" danOp donderdag 07 maart 2002 16:29 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Vier CD's maar
En dat voor een spel uit '94! Alleen WC3 deed dat na.
of is dat van later
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Nee volgens mij van nog eerder...Op donderdag 07 maart 2002 18:44 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
en "The 11th Hour" dan
of is dat van later
Flint
The Flint is on a rock wall (looking towards earth) in the Arboretum.
The Flint is on a rock wall (looking towards earth) in the Arboretum.
Chance favors the prepared mind
Dankzij de veel filmpjes... Die je allemaal moest zien om iets van het verhaal te snappen.Op donderdag 07 maart 2002 16:49 schreef mgfun het volgende:
Wing Commander 3
Hoe vet joh, dat is een gaaf spel.
Volgens mij lag die boven een pilaar.
enne ken je,
Pandora Directive?
Overseeer?
Tex Murphy Roeleert.
[edit weetje]
Overseeer: De 1ste game uitgebracht op DVD!!!
Volgens mij lag die boven een pilaar.
enne ken je,
Pandora Directive?
Overseeer?
Tex Murphy Roeleert.
[edit weetje]
Overseeer: De 1ste game uitgebracht op DVD!!!
Volgens mij is de kampioen meeste CD's voor 1 spel nog altijd Phantasmagoria 2 met 10 zilveren schijfjes. Dat is nou een typisch voorbeeld van die hadden ze op DVD moeten uitbrengen. Alleen waren die dingen toen nog niet te krijgen... Jammer.
He who controls the Spice, controls the Universe.
10! 5 hoorOp donderdag 07 maart 2002 22:46 schreef MST_Morpheus het volgende:
Volgens mij is de kampioen meeste CD's voor 1 spel nog altijd Phantasmagoria 2 met 10 zilveren schijfjes. Dat is nou een typisch voorbeeld van die hadden ze op DVD moeten uitbrengen. Alleen waren die dingen toen nog niet te krijgen... Jammer.
En dan nog altijd deel een met 7.
Heb ook nog ripper met 6
en een met 8, huh Black Dahlia volgens mij.
Heb em gevonden! idd, bij het raam.. 
Tenx allemaal!
Tenx allemaal!
Pagina: 1