Verwijderd
Inderdaad, ik was de topic al weer kwijt (upgraden he, dan verlies je alles
)
Goed, ik zit ondertussen weer achter mijn bureau, en ik hoop dat ik er vandaag aan toekom.
Wat ik nog wel nodig heb is die Duitse leverancier van de K6-2+.
Vegapc.com zit in Amerika, en het lijkt me makkelijker (en uiteindelijk goedkoper) om die krengen vanuit Duitsland te importeren.
Echter..... ik ben het linkje kwijt.
Wie heeft 'm?
Goed, ik zit ondertussen weer achter mijn bureau, en ik hoop dat ik er vandaag aan toekom.
Wat ik nog wel nodig heb is die Duitse leverancier van de K6-2+.
Vegapc.com zit in Amerika, en het lijkt me makkelijker (en uiteindelijk goedkoper) om die krengen vanuit Duitsland te importeren.
Echter..... ik ben het linkje kwijt.
Wie heeft 'm?
Verwijderd
Ikke .................................
niet, sowwy, 'k weet niet waar 't over gaat.
kusje blondy
xxxxxxxxxxxx
niet, sowwy, 'k weet niet waar 't over gaat.
kusje blondy
xxxxxxxxxxxx
http://www.zeg-shop.de/
Eerlijk gezegd weet ik niet of ze andere cpu's dan de 2 plus 500 hebben. Dus de 3 plus ofzo....
Kijk maar wat je kunt regelen...
Eerlijk gezegd weet ik niet of ze andere cpu's dan de 2 plus 500 hebben. Dus de 3 plus ofzo....
Kijk maar wat je kunt regelen...
Ik heb het hele verhaal een tijdje gemist,
dus praat me ff bij.
Jullie gaan bestellen?
Quanta kosta?
Ik heb in principe nog steeds interesse...
(exquise me voor de late reactie, weinig thuis en online geweest de afgelopen weken)
greets,
Peet
dus praat me ff bij.
Jullie gaan bestellen?
Quanta kosta?
Ik heb in principe nog steeds interesse...
(exquise me voor de late reactie, weinig thuis en online geweest de afgelopen weken)
greets,
Peet
Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit
Zoals het er nu naar uitziet ga ik voor een paar van jullie een amd k6-2 plus 500 bestellen bij een zaak in Duitsland. Incl verzenden, kosten van geld overschrijven e.d. komt de prijs op ongeveer 250,- per stuk. Het kan minder worden, maar dat weet ik pas als ik definitief ga bestellen. Want met hoe meer we zijn, hoe kleiner de verzendkosten per stuk worden.
Zoals je boven kunt lezen is Snuffie aan het kijken of hij aan de spullen kan komen tegen een lagere prijs. Daar wachten we nu nog even op. Anders gaan we 'live' zoals dat in consultant-termen heet.
Interesse?
da-Lynx@dds.nl
Zoals je boven kunt lezen is Snuffie aan het kijken of hij aan de spullen kan komen tegen een lagere prijs. Daar wachten we nu nog even op. Anders gaan we 'live' zoals dat in consultant-termen heet.
Interesse?
da-Lynx@dds.nl
Verwijderd
Goed, uitzoeken heet dat.
Nou, wat ben ik wijzer geworden: vrijwel niets.
Zelfs als ik het bedrijfsmatig wil inkopen, is er amper voordeel te behalen.
Goed, ik hoef dan geen BTW te betalen, maar jullie uiteindelijk wel.
'En gros' inkopen levert erg weinig voordeel op. Reken daar nog eens wat transport bij op (dat is niet zoveel) plus het feit dat ik een winkel erbij moet betrekken (ik kan helaas niet rechtstreeks aan eindgebruikers verkopen), dat alles maakt het onaantrekkelijk voor de tweakers.
Ik zal VegaPC.com nog eens benaderen, om te kijken of we daar wat voordell kunnen behalen. Ook dat betwijfel ik, de dollarkoers is inmiddels NLG 2.55, dat is niet echt aantrekkelijk, en het wordt alleen maar erger.
Maar goed, wie niet waagt wie niet wint!
To be continued........
Nou, wat ben ik wijzer geworden: vrijwel niets.
Zelfs als ik het bedrijfsmatig wil inkopen, is er amper voordeel te behalen.
Goed, ik hoef dan geen BTW te betalen, maar jullie uiteindelijk wel.
'En gros' inkopen levert erg weinig voordeel op. Reken daar nog eens wat transport bij op (dat is niet zoveel) plus het feit dat ik een winkel erbij moet betrekken (ik kan helaas niet rechtstreeks aan eindgebruikers verkopen), dat alles maakt het onaantrekkelijk voor de tweakers.
Ik zal VegaPC.com nog eens benaderen, om te kijken of we daar wat voordell kunnen behalen. Ook dat betwijfel ik, de dollarkoers is inmiddels NLG 2.55, dat is niet echt aantrekkelijk, en het wordt alleen maar erger.
Maar goed, wie niet waagt wie niet wint!
To be continued........
Goed, het lijkt erop dat ik het initiatief dan maar moet nemen. Ik ga (helaas ja) vanaf volgende week maandag de mailtjes de deur uit doen naar degene die meedoen. Het kost allemaal wat tijd, dat ben ik met jullie eens. Is even niet anders.
Maandag gaan we Live!
Maandag gaan we Live!
Verwijderd
Ik kreeg dit terug als reactie op mijn k6-2+ bestellung.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Betreff:
Ihre Internet Bestellung - Benachrichtigung Lieferzeit
Sehr geehrter oc billy,
vielen Dank für Ihre Bestellung vom 15.09.00
Die von Ihnen bestellte Ware:
2907800036 CPU AMD K6 II+ 1 Stk. DM209,90
ist in unabsehbare Zeit nicht Lieferbar.
Die Bestellung bleibt bestehen solange wir nichts von Ihnen hören.
Sobalb die Ware wieder lieferbar, ist werden Sie von uns benachrichtigt.
Wir stehen Ihnen gerne für weitere Fragen zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr ZEG - Team Service
rose.speth@zeg-shop.de [/quote]jammer ze zijn dus niet op vooraad
Ihre Internet Bestellung - Benachrichtigung Lieferzeit
Sehr geehrter oc billy,
vielen Dank für Ihre Bestellung vom 15.09.00
Die von Ihnen bestellte Ware:
2907800036 CPU AMD K6 II+ 1 Stk. DM209,90
ist in unabsehbare Zeit nicht Lieferbar.
Die Bestellung bleibt bestehen solange wir nichts von Ihnen hören.
Sobalb die Ware wieder lieferbar, ist werden Sie von uns benachrichtigt.
Wir stehen Ihnen gerne für weitere Fragen zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr ZEG - Team Service
rose.speth@zeg-shop.de [/quote]jammer ze zijn dus niet op vooraad
Pagina: 1