Ik denk dat men (iig ik en een hoop #HK ers) graag dit smilie in de smilies list zouden willen hebben...
inkoppertjeOp donderdag 07 maart 2002 13:55 schreef r00tie het volgende:
Dan is het NOG makkelijker om mij te aanbidden....
Ik denk dat ik dan maar van GoT afga....
Is idd een smiley die alleen in de HK toegepast zal worden ja.Op donderdag 07 maart 2002 13:50 schreef Lomu het volgende:
Ik denk dat men (iig ik en een hoop #HK ers) graag dit smilie in de smilies list zouden willen hebben...
[afbeelding]
Op donderdag 07 maart 2002 13:55 schreef r00tie het volgende:
Dan is het NOG makkelijker om mij te aanbidden....
Ik denk dat ik dan maar van GoT afga....

Dan hebben we die smilie wel!Op donderdag 07 maart 2002 13:57 schreef Lampie het volgende:
[..]
inkoppertje
Dat schijnt nogal moeilijk te gaan, met het huidige forum...Op donderdag 07 maart 2002 13:59 schreef Lomu het volgende:
[..]
[afbeelding]
^^
Die is voor LuNaTiC, misschien mag ik dan in z'n sig
maar ff serieus, waarom zou deze er niet in mogen/kunnen ?
They made me do it.
wil ik ook wel ff doen hoorOp donderdag 07 maart 2002 13:51 schreef BrZ het volgende:
Nu gaat Traag reageren met een of ander topix dummie boek plaatje met daaronder copyright webgoodie ofzow

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Omdat ie zoals ik al zei alleen maar "leuk" is en verder geen nut heeft. Zal dus ook alleen maar in de HK gebruikt worden, en aangezien de HK niet het belangrijkste is op GoT.Op donderdag 07 maart 2002 13:59 schreef Lomu het volgende:
[..]
[afbeelding]
^^
Die is voor LuNaTiC, misschien mag ik dan in z'n sig
maar ff serieus, waarom zou deze er niet in mogen/kunnen ?
Op donderdag 07 maart 2002 14:02 schreef obsidian het volgende:
[..]
Omdat ie zoals ik al zei alleen maar "leuk" is en verder geen nut heeft. Zal dus ook alleen maar in de HK gebruikt worden, en aangezien de HK niet het belangrijkste is op GoT.
Maar ik laat het maar over aan de crew
Op donderdag 07 maart 2002 14:03 schreef Lomu het volgende:
[..]
![]()
die zijn lekker nuttig dan...
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Neuh...Op donderdag 07 maart 2002 14:04 schreef SWINX het volgende:
[..]
zie je niet veel omdat die ook niet in de smilies lijst staat
word best wel vaak gebruikt...
Op zich is ie ook wel handig als je iemand heel erg wilt bedanken (als ie je goed geholpen heeft ofzow).Op donderdag 07 maart 2002 14:02 schreef obsidian het volgende:
[..]
Omdat ie zoals ik al zei alleen maar "leuk" is en verder geen nut heeft. Zal dus ook alleen maar in de HK gebruikt worden, en aangezien de HK niet het belangrijkste is op GoT.
Maar ik laat het maar over aan de crew
Verwijderd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Geef jij als modje dan eens antwoord op de vraag...Op donderdag 07 maart 2002 14:20 schreef JvS het volgende:
owjee, deja vu vu vu vu vu vu vu vu
een smilies discussie, het is zeker weer de 7e van de maand ofzo
misschien leuk idee voor het volgende Thema ForumOp donderdag 07 maart 2002 14:20 schreef JvS het volgende:
owjee, deja vu vu vu vu vu vu vu vu
een smilies discussie, het is zeker weer de 7e van de maand ofzo
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Dan zullen ze mij eerst om toestemming moeten vragenOp donderdag 07 maart 2002 13:50 schreef Lomu het volgende:
[afbeelding]
Ik als modje zeg dat wij momenteel niets aan de forumsoftware kunnen veranderen, dat we het er met z'n allen over eens zijn datOp donderdag 07 maart 2002 14:21 schreef Lomu het volgende:
[..]
Geef jij als modje dan eens antwoord op de vraag...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik zie al weer dat jij niet zo vaak ge-"worship"-ed wordtOp donderdag 07 maart 2002 16:57 schreef JvS het volgende:
[..]omdat een worship nou niet echt perse nodig is, maar het is alleen leuk en daarom nou niet echt bepaald erg belangrijk.
[..]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Geen zin inOp donderdag 07 maart 2002 13:51 schreef BrZ het volgende:
Nu gaat Traag reageren met een of ander topix dummie boek plaatje met daaronder copyright webgoodie ofzow
NeverOp donderdag 07 maart 2002 17:05 schreef Raikane het volgende:
Deze mag er ook wel bij: [afbeelding]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Die kun je toch gewoon veranderen door die van Fok over deze heen te uploaden (Dat klopt niet helemaalOp donderdag 07 maart 2002 16:57 schreef JvS het volgende:
[..]
Datniet mooi rond is.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq