Window zonder Menubar/Toolbar, maar geen pop-up

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 22:47
Wat ik eigenlijk wil is een pagina. GEEN pop-up. Dus bijvoorbeeld een index.html en dat deze GEEN menubar/toolbar heeft.

Dus stel de site is: http://www.***.nl/index.html en je vult dat in, in de browser dat hij dan de pagina opent zonder menubar/toolbar.

Ik weet hoe je de menubar/toolbar moet verbergen wanneer je een javascript maakt voor een pop-up window. Maar in dit geval is er dus niet sprake van een pop-up.

Dit is de code:
code:
1
2
3
<script language="JavaScript"><![CDATA[
window.resizeTo('<xsl:value-of select="//w" />,<xsl:value-of select="//h" />');
]]></script>

Het is een javascript in XSL (XML) vandaar de CDATA en xsl:value-of select.

AULXJMHR

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

kan niet, in ieder geval niet met reguliere html/javascript, en gelukkig maar; al dat geduw en getrek aan je browser :P zie ook:De browser is van de webdesigner

Met een ActiveX hebben we het wel voor elkaar gekregen, maar dan ben je Windows gebonden...

www.jurgroessen.nl

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

http://www.microbians.com/ en dan het tabje "chromeless" daar kun je een standaard setje downloaden :)

succes

mijn T.net systeemspecspagina

• DPhoenix
Dus de menubar/toolbar verbergen is alleen mogelijk bij een Javascript voor een pop-up? :?

AULXJMHR

• DPhoenix
Op donderdag 07 maart 2002 14:16 schreef RRX het volgende:
http://www.microbians.com/ en dan het tabje "chromeless" daar kun je een standaard setje downloaden :)

succes
Ziet er allemaal mooi en gelikt uit :P Maar is toch niet wat ik zoek.

AULXJMHR

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

als je de width en height al weglaat opent ie een gewoon vesnter (op de gebruikers standaard formaat)..

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

okee, ik wil de discussie ff aanwakkeren.

Toevallig krijg ik vanmiddag een soortgelijke vraag als die van de topicstarter ook voorgelegd.

Alleen mag het window wel fullscreen openen, maar moet er een methode ingebouwd worden die de site+venster 'minimized'.

En eigenlijk willen ze dan dat het window weer alle properties terugkrijgt zoals toolbars, statusbar, you name it..

Nou heb ik vanmiddag wat testjes gedaan, (waarbij ik toevalligerwijs een chromeless-window script gemaakt heb *D ) om dus die window-elementen terug te krijgen.

Dit lukte ten dele omdat Mozilla-based browser die properties wel ondersteunen en IE niet.
Aangezien de MSDN-site weer eens zo goed als gaar is leg ik de vraag hier neer:

Zijn er voor IE script commands die vergelijkbaar zijn met die van Netscape/Mozilla?

i.e.:
code:
1
2
3
4
5
6
self.menubar.visible=false;
self.toolbar.visible=false;
self.locationbar.visible=false;
self.personalbar.visible=false;