Toon posts:

Internetproblemen!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SM56 motorola modem en win98SE. Het probleem is nu, dat als ik probeer in te bellen, hij dat niet altijd doet en ik soms een blauw scherm krijg, alleen nu ZONDER tekst!! Als internet het wel doet, valt hij vanzelf een keertje uit en komt er een zwart scherm, waarna hij opnieuw opstart. Wat kan het probleem in vredesnaam zijn?

Eggeric.

Verwijderd

Probleem had een kennis van mij ook. Die werd het op een gegeven moment zo beu dat hij er een ander modem in heeft gezet. Geen oplossing kunnen vinden dus, sorry :)

(maar je bent iig niet de enige)

Verwijderd

Meestal met dit soort problemen kan het zijn dat je een verkeerde driver voor het modem hebt geinstalleerd, dan krijg je op een gegeven moment conflicten met een blauw of zwart scherm tot gevolg, probeer eens een ander zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle drivers die correspondeerden met het type modem al geprobeerd, maar helaas. Dat wordt dan maar een nieuw modem. Toch bedankt voor jullie hulp,

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>