The cyclographing developer
lijkt me niet, maar dat wil ik ook wel weten
En dan nog een vraagje: als ik ze wil schakelen, dan is het waarschijnlijk niet versandig om de schakelaar achter de inverter te zetten, of wel? Dus met een inverter kan ik ze waarschijnlijk niet afzonderlijk aan en uitzetten??
Niet doen...
Je belast die inverter dan te zwaar en hij zal doorbranden... Het is wel mogelijk om een inverte te maken die wel 2 CCFL's aankan, maar dan ben je duurder uit dan 2 losse kopen
Dit is trouwens al eerder ter sprake gekomen
Je belast die inverter dan te zwaar en hij zal doorbranden... Het is wel mogelijk om een inverte te maken die wel 2 CCFL's aankan, maar dan ben je duurder uit dan 2 losse kopen
Dit is trouwens al eerder ter sprake gekomen
Verwijderd
is het niet mogelijk om gewoon zo'n inverter zelf te maken?
Iedereen koopt ze hier gemaakt in de winkel ofzo, zou het niet goedkoper kunnen uitkomen als je ze zelf maakt ?
als er natuurlijk ergens een schema voor is ?
Iedereen koopt ze hier gemaakt in de winkel ofzo, zou het niet goedkoper kunnen uitkomen als je ze zelf maakt ?
als er natuurlijk ergens een schema voor is ?
Verwijderd
Er zijn wel speciale converters te koop waar je twee ccfl's op aan kan sluiten. Maar als je twee ccfl's op een converter voor 1 ccfl wilt aansluiten lijkt me dat niet zo goed.
En wat de schakelaar betreft. Als je bedoelt om de schakelaar tussen de lamp en de converter te zetten zou ik niet doen, kan waarschijnlijk wel, maar er zit een mooi stekkertje aan de lamp wat in de converter past. En vanaf de converter komen twee lossen draadjes af die je dan makkelijk op de schakelaar en de voeding kan vast maken, dus waarom moeilijk gaan doen. Ik heb hem ook tussen de voeding en de converter zitten en dat werkt perfect.
succes.
En wat de schakelaar betreft. Als je bedoelt om de schakelaar tussen de lamp en de converter te zetten zou ik niet doen, kan waarschijnlijk wel, maar er zit een mooi stekkertje aan de lamp wat in de converter past. En vanaf de converter komen twee lossen draadjes af die je dan makkelijk op de schakelaar en de voeding kan vast maken, dus waarom moeilijk gaan doen. Ik heb hem ook tussen de voeding en de converter zitten en dat werkt perfect.
succes.
Hmmm, ik lees net in [topic=350265/1/50]:
Op vrijdag 14 december 2001 10:22 schreef Mad_Demon het volgende:
Hoeveel wil je ervoor hebben. Ik heb hier 2 ccfl's die aan 1 draadje zitten.
Pagina: 1