NFS Porsche + XP (nee niet dat, maar online racen)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Okay, nu eens niet de gebruikelijke vraag die minstens twee ker per week langskomt: waarom werkt NFS Porsche 2000 niet onder WinXP? Want daarvoor moet je gimme.dll verwijderen.

Nu wil ik dus online racen, en daarvoor het origineel kopen, maar als ik nu (bij mijn evaluation copy) gimme.dll verwijder, werkt multiplayer niet meer. Van de 4 opties kan ik alleen internet play en peertopeer kiezen, de andere twee zijn greyed out. En daarnaast: internet play wil dus niet met deze versie (moet je legale voor hebben), maar peertopeer (wat ik gebruik om tegen mijn broertje op het netwerk te racen) wil ook niet meer, sinds ik gimme.dll vewijderd heb.

Mijn vraag dus:

Ik wil Porsche 2000 kopen voor multiplayer, maar onder XP wil het spel niet opstarten tenzij je gimme.dll verwijdert, maar dan kan ik weer niet multiplayeren.

Hoe los ik dit op? NFS wil bij internetplay een nieuwe patch downloaden, helpt die patch (dat hij werkt onder XP zonder gimme.dll te hoeven verwijderen)???

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lamaar

verkeerd gelezen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10-2022
Ik hoorde ook laast dat je die gimme.dll kon verwijderen en dat het dan ook goed werkte, als je dit niet doet dan ging die enorm swappen. Ikzelf had toen xp net uitkwam al een andere oplossing voor dit probleem: ik stel namelijk altijd mijn swap-file in op een bepaalde grote zodat die niet groter of kleiner kan worden dan een bepaalde grote. Dit loste ook gelijk dat probleem op met dat swappen van nfs porsche, want hij zette eerst de swap vol en dan draaide het gewoon weer goed. Dit zou je dus eens kunnen proberen. De swap file in xp kun je instellen bij rechte muis my computer -> advanced -> performance, settings -> advanced -> change. Verander het dan naar een maximum dat je in iedergeval altijd vrij hebt op die schijf. (je kan het minimum ook gelijk maken aan het maximum dan weet je zeker dat je nooit ruimte te kort hebt, maar heb je wel altijd een file van die grote op je schijf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoeft schijnbaar geen legale versie van nfs te hebben.
Lees de topic van mij maar eens,ik heb een probleem met internet-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 22:10

Behind_You

Kijk altijd achter je

Mischien dat het is opgelost als je de nieuwste updat van porsche neemt??.

Dan moet je update.exe ff runnnen. Mischien dat die het dan wel doet.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ja "misschien"? Ik wil het kopen he, voor de multiplayer, en als die het niet doet heb ik voor nix geld voer de balk geflikkerd (koop ik al es een spel, werkt het nie :().

Ik wil het zeker weten.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Behind_You
  • Laatst online: 28-09 22:10

Behind_You

Kijk altijd achter je

Stuur een mailtje naar Electronic arts. Is dan het enige wat ik me nog zou kunnen bedenken.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Laatst online: 02-10 08:21

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op donderdag 07 maart 2002 15:49 schreef Behind_You het volgende:
Stuur een mailtje naar Electronic arts. Is dan het enige wat ik me nog zou kunnen bedenken.
Dat staat in hun faq, 2k en xp worden niet ondersteund :(
Ik heb de legale versie, maar die doet het dus niet.
Mijn oplossing: swapfile op een vaste grootte zetten en de 3.5 Cracked update van MYTH(te vinden op de betere downloadsites) eroverheen gooien, alles werkt dan (ook internet play) :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Jaaaaaaaa cracked zus en zo daag :(. Als ik een spel legaal koop wil ik daar nix mee te maken hebben. Wat een kutzooi zeg. Kan ik het net zo goed met de versie proberen die ik nu heb.

Thanks anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Laatst online: 02-10 08:21

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op donderdag 07 maart 2002 16:04 schreef Captain Pervert het volgende:
Jaaaaaaaa cracked zus en zo daag :(. Als ik een spel legaal koop wil ik daar nix mee te maken hebben. Wat een kutzooi zeg. Kan ik het net zo goed met de versie proberen die ik nu heb.

Thanks anyway...
Daar heb ik hem ook voor gekocht, maar als ie het niet doet ga ik echt niet zeggen: "ach ja hij doet het niet, pech gehad"
BTW, als je het alleen de truc de swapfile doet, en hem dan zelf laat updaten (naar 3.5, nodig om te spelen over inet), werkt hij dan?
edit: die crack was alleen nodig omdat de safedisc beveiliging niet compatible is met win2k, misschien wel met xp?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoo duracell......werkt dit ook met ME ?
Zo ja,hoe werkt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Als je multiplay op internet wil spelen met een illegale versie moet je de fe.txt truc ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh.........??????????
Hoe werkt dat? en waar moet ik het in zoeken?
Heb het FE.txt al wel geopend maar daar staat zo bloody veel in.
kweet ga nie waar ik naar moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 16:46 schreef mb512 het volgende:
eh.........??????????
Kijk eens in het bestandje fe.txt (oid) daar staat 2x castanet=1 dat moet castanet=0 worden. (of andersom ) En probeer het dan nog eens.
Ik neem aan dat je het wil weten... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps,je bent snel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel,insanepeanut. je truc deed het em.
kan nu online race.
tnx men
:)