Verschil tussen gladde muismat of een stoffen?

Pagina: 1
Acties:
  • 789 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12 16:11
Hoi,

Ik heb hier een gladde muismat, en beneden 3 stoffen. Nu valt me op dat deze muis sneller schoon gemaakt moet worden dan beneden. Kan dit kloppen, of lijkt dat zo?

tnx

Verwijderd

Interessante vraag :?
Mja, maak hem schoon. :{

• LollieStick
mijn vraag is dus, of dit aan de muis mat ligt?

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

ik maak ze nooit schoon

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
over het algemeen moeten muizen die op stoffen matten gebruikt worden sneller worden schoongemaakt. maar het maakt natuurlijk ook uit hoeveel de muis gebruikt wordt.

• LollieStick
thanks, dat wou ik dus weten.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:39
Hier op school ook glad, heel erg vervelend: er komt grijze klevende troep op die muizen te zitten waardoor ze niet meer lekker schuiven. Bij een stoffen mat neemt die mat dat wel op en wordt alleen je bal smerig.

• LollieStick
Op donderdag 07 maart 2002 13:05 schreef _JGC_ het volgende:
Hier op school ook glad, heel erg vervelend: er komt grijze klevende troep op die muizen te zitten waardoor ze niet meer lekker schuiven. Bij een stoffen mat neemt die mat dat wel op en wordt alleen je bal smerig.
dit krijg ik dus ook, zowel op de muiswielen als op de muismat.

Toch maar eens overwegen om een stoffen aan te schaffen want beneden heb ik hier totaal geen last van.

Verwijderd

of koop een optical mouse, nooit meer ergens last van.. :9

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:41
Ik vond zo'n gladde muismat altijd erg vervelend, net of hij geen contact maakte met mijn muisbal... en dus gleed mijn muis eroverheen i.p.v. dat de bal ronddraaide :(

Nu heb ik optisch en heb ik er geen last meer van >:)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:08

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Stoffe muismat is veel beter ja, ik had eerst ook een glasse en steds van die troep onderaan, daarnaast plakte mijn pols er aan en gleed hij van de ondergrond. Een stoffe met rubberen onderkant werkt echt veel relaxter.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Vincent17
  • Laatst online: 14:35
Als je nou gewoon een optische muis koopt, hoef je bijna nooit schoon te maken, op een keer blazen na.

En je hoeft in principe geen muismat te gebruiken

Verwijderd

Bij een stoffen muisman schuur je continu vezels los zodat je muis sneller vuil wordt.

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-12 23:58
Het is misschien een heel raar voorstel hoor, maar verwissel die stoffen mat eens met die glazen mat. Of de muis van boven met de muis van beneden. Dan moet je het verschil merken toch? :) Niet allebei wisselen he, dat je beneden met je glazen mat en je muis van boven zit...
alhoewel, het kan ook aan de kamer liggen natuurlijk, misschien is het boven je eigen kamer en wordt die minder gestofd, haha.
He succes.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 07 maart 2002 17:25 schreef TheJackal het volgende:
Als je nou gewoon een optische muis koopt, hoef je bijna nooit schoon te maken, op een keer blazen na.

En je hoeft in principe geen muismat te gebruiken
Zelfs met een optische muis is een mat nog prettig, hier niets anders dan cordless opticals >:)

Dan ga ik voor het stoffen type- de polssteun is erg aangenaam en je hebt minder last van die grijze prut (=mengsel van zweet en stof :r ) die zich afzet op de glijpuntjes van de muis.

Oslik blyat! Oslik!

• AngelDust
  • Laatst online: 14:26

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Op donderdag 07 maart 2002 17:22 schreef Johnny64 het volgende:
Stoffe muismat is veel beter ja, ik had eerst ook een glasse en steds van die troep onderaan, daarnaast plakte mijn pols er aan en gleed hij van de ondergrond. Een stoffe met rubberen onderkant werkt echt veel relaxter.
Hmm ik plak wel vast aan de muismat..
maar ik hoef mijn muis (Logitech Cordless) nooit schoon te maken..

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik vind een gladde echt 10x zo best als een stoffen.
Een stoffe reageert zo stroef ,een gladde beweegt veel soepeler en je kan sneller reageren.

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
met een mat van katoen (stof dus) moet ik m'n muis (heavy use) wel om de week schoonmaken
dan zit er een randje op de draairingetjes, gewoon droog en hard, dus haal je er zo af

ik heb ook wel eens met een gladde gewerkt, maar vind dat niet fijn, stroef voor je handen e.d. en met stof slipt ie veel minder vaak

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 17:39 schreef Bartjuh het volgende:
Ik vind een gladde echt 10x zo best als een stoffen.
Een stoffe reageert zo stroef ,een gladde beweegt veel soepeler en je kan sneller reageren.
tè glad dus, hij slaat wel eens wat over, met stof heb je nog het gevoel dat je iets beweegt, en één van stof is ook beterverdeeld en een goede is gladder dan een gladde ( :) )

zo'n gladde bobbelt zo...

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik denk dat voor spelletjes een gladde veel beter werkt omdat je snel moet reageren en het moet soepel gaan en voor gewoon beetje internetten en office werk enzo een stoffe beter is.

• AngelDust

AngelDust

Op donderdag 07 maart 2002 17:45 schreef floduR het volgende:

[..]

tè glad dus, hij slaat wel eens wat over, met stof heb je nog het gevoel dat je iets beweegt, en één van stof is ook beterverdeeld en een goede is gladder dan een gladde ( :) )

zo'n gladde bobbelt zo...
Owkeej owkeej.. daar heb je gelijk in.. hij wil wel eens overslaan.. |:( maar stof vind ik bagger.. :D

Bier fan Fryske grûn!

• LollieStick
ik ga in de toekomst wel voor een optical, maar moet eerst verder met de noodzakelijke dingen. een stoffen muismat is intussen onderweg want dit werkt bagger.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-12 13:40

dawuss

gadgeteer

beetje off-topic, maar ik heb allereerst een optical.

Daarnaast heb ik een hekel aan van die plastic muismatten met opdruk, waar van die rubber-achtige troep van onder de gladde 'voetjes' van je muis komt en het ding niet lekker meer glijdt (blijft plakken). Daarom gebruik ik _altijd_ een stoffen muismat

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-12 18:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik gebruik ook een stoffen muismat voor mijn optical. Die schuiven met games net zo goed als met een gladde. Hangt puur van je muisinstellingen af.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• AngelDust

AngelDust

Volgens mij maakt het voor een optical niet veel uti of je nou een Stoffen of een Gladde hebt... :?

Bier fan Fryske grûn!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12 12:35

LauPro

Prof Mierenneuke®

Mijn ervaring is dat ik stoffe muismatten altijd in mijn muis terug vind...

Een bovendien is het niet acceptabel dat een muis even blijft 'hangen' want hiermee kan het net zijn dat je niet meer kan ontwijking in een spel o.i.d. en dat je hiermee negatief scoort... :7

Maar optisch is idd super!

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
ik gebruikte altijd een stoffen mat met mijn gewone muis, nu ik een optical heb gebruik ik geen muismat meer, maar gewoon een bureau, die optical heeft geen last van dat slippen (helaas wel van bewegen terwijl hij helemaal niet beweegt)

dat je bij opticals nooit hoeft schoon te maken is onzin: ik moet nog steeds elke week de harde prut van de voetjes halen.
Pagina: 1