Hoe kan ik mijn HP deskjet 930c ALLEEN zwart/wit laten printen? als ik grayscale instel dan geeft ie ook grijs
alleen vol-zwarte delen in je bestand. of converteren naar bitmap. Ligt dus aan je illustratie wat er geprint wordt.
Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!
ja daar had ik ook aan gedacht maar om steeds uit IE ofzo alles te kopieren is een beetje omslachtig
kun je niet kiezen bij instellingen
KLEUR of ZWART/WIT
als je op zwart/wit zegt gebruikt ie ook echt alleen maar de zwartwit cardridge ipv de kleuren cardrigde om zwart na te bootsen
KLEUR of ZWART/WIT
als je op zwart/wit zegt gebruikt ie ook echt alleen maar de zwartwit cardridge ipv de kleuren cardrigde om zwart na te bootsen
Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!
nope, je kunt alleen kleur en grijsschaal instellen. zou een kleurprofiel (zo'n .icm bestandje) niet helpen?
Ik heb ook een probleem.Op donderdag 07 maart 2002 13:42 schreef GaveGozer het volgende:
kun je niet kiezen bij instellingen
KLEUR of ZWART/WIT
Ik druk de cdcovers af met Coverpro.
Ik stel ook in dat ik alleen zwart wil afdrukken. Maar hij drukt toch kleur af.
Ik snap niet hoor!!!!!
Verwijderd
Een gekleurd item echt alleen maar zwart en wit printen gaat natuurlijk nooit! Je verliest dan teveel details en mist dan dus ook veel informatie van bijvoorbeeld een afbeelding. Stel je maar eens voor, dat je op een zwart/wit foto of in een zwart/wit film (wat eigenlijk niet de juiste term is) alleen maar zwart en wit zou zien. Dan zie je bijvoorbeeld van iemand, die in donker gekleurde kleding voor een groene struik staat, alleen maar zijn gezicht (tenminste, als die iemand een lichte huidskleur heeft, anders zou je zelfs dat niet zien). Op zwart/wit foto's en in zwart/wit films worden de gekleurde gebieden in verschillende gradaties grijs weergegeven, het echte wit blijft wit en het echte zwart blijft zwart. Dit gebeurt precies hetzelfde bij het printen in grijswaarden/grayscale. Hier hadden ze wel zwart/wit kunnen zetten, maar "grijswaarden" of "grayscale" is, net als bij "zwart/wit" foto's en films, gewoon de juiste term!
Als je tekst zwart wilt printen, laat je de kleureninstelling van je printer op "Automatisch" staan.
Als je tekst zwart wilt printen, laat je de kleureninstelling van je printer op "Automatisch" staan.
Pagina: 1