Reality beats fiction by far!
Vergis je niet in het feit dat 2.1 niet een 2-speaker oplossing is, het zijn er namelijk 3 (2 voor links/rechts, 1 sub). De 2-speaker instelling zal waarschijnlijk gewoon het links en rechts, inclusief bas, naar de uitgangen sturen. Ik denk persoonlijk dat een goede crossover in een externe versterker of speakerset wat beter is, maar dat is natuurlijk gewoon een kwestie van luisteren.Op donderdag 07 maart 2002 12:28 schreef E-MANs het volgende:
Alleen als ik hem op 5.1 zet, kan ik de x-over regelen, op 2 luisprekers niet. Is er een truc zodat ik de x-over wel kan regelen met 2 luidsprekers (2.1)
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Mijn sb live 5.1 deed de bas WEL omsturen, alleen de hele frequentie. De audigy heeft een crossover, maar ik kan bas redirection niet instellen, alleen op 5.1Op donderdag 07 maart 2002 13:54 schreef Hillie het volgende:
Vergis je niet in het feit dat 2.1 niet een 2-speaker oplossing is, het zijn er namelijk 3 (2 voor links/rechts, 1 sub). De 2-speaker instelling zal waarschijnlijk gewoon het links en rechts, inclusief bas, naar de uitgangen sturen.
Ja dat zal idd beter werken, MAAR als ik hem als DD/DTS ready zet, dan werkt de crossover van mijn ampje nietIk denk persoonlijk dat een goede crossover in een externe versterker of speakerset wat beter is, maar dat is natuurlijk gewoon een kwestie van luisteren.
Nou zal je vragen waarom wil je dat, nou om bv EAX games te spelen.
btw ik kan als ik stereo luister hem altijd nog op 5.1 zetten, maar zijn daar nadelen aan?
Tja, je moet ervan houden. Ik kies, voor muziek, gewoon voor stereo. Er worden de laatste tijd trouwens wel meer 5.1 audio dingen uitgegeven, bijvoorbeeld Superfurry Animals.Op donderdag 07 maart 2002 14:53 schreef E-MANs het volgende:
btw ik kan als ik stereo luister hem altijd nog op 5.1 zetten, maar zijn daar nadelen aan?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
ik ook hoor, ben maar nie bangOp donderdag 07 maart 2002 15:22 schreef Hillie het volgende:
[..]
Tja, je moet ervan houden. Ik kies, voor muziek, gewoon voor stereo. Er worden de laatste tijd trouwens wel meer 5.1 audio dingen uitgegeven, bijvoorbeeld Superfurry Animals.
ehh...niemand?
<hr color=blue>Op vrijdag 08 maart 2002 20:45 schreef E-MANs het volgende:
ehh...niemand?
Kennelijk niet..
*kick* na een maand nog een poging
Pagina: 1