ik heb begrepen dat je met een potlood je duron kan unlocken door de l1 bruggen door te verbinden. maar welke moet ik nu verbinden ze allemaal of maar 1 of 2. thx
Zo ziet het er waarschijnlijk uit:
L1 ::::
je moet gewoon met een HB potlood die : verticaal doorkrassen. Zorg wel dat je alleen de ene lijn raakt, en niet per ongeluk ene andere (ervaring). Dan kan die waarschijnlijk niet hoger dan 6.5 (multiplier)
Succes
Je kan het beste zo'n 'penpotlood' gebruiken, hebben ze wel bij bruna voor 2 piek ofzo
Milenco
L1 ::::
je moet gewoon met een HB potlood die : verticaal doorkrassen. Zorg wel dat je alleen de ene lijn raakt, en niet per ongeluk ene andere (ervaring). Dan kan die waarschijnlijk niet hoger dan 6.5 (multiplier)
Succes
Je kan het beste zo'n 'penpotlood' gebruiken, hebben ze wel bij bruna voor 2 piek ofzo
Milenco
Verwijderd
Voordat je hier gaat lopen janken dat je je Duron wilt unlocken... lees eerst is ff alle andere postings...
Op deze manier staan hier nu tig postings met gassies die te lui zijn om te lezen of op een of andere hardware site te kijken en maar ff voor de makkelijkheid hier een topiv neer flikkeren...
Door al deze shit word het forum echt zwaar verneukt..
Ik help graag mensen met hun probs, maar als het zo gaat is het niet leuk meer...
Op deze manier staan hier nu tig postings met gassies die te lui zijn om te lezen of op een of andere hardware site te kijken en maar ff voor de makkelijkheid hier een topiv neer flikkeren...
Door al deze shit word het forum echt zwaar verneukt..
Ik help graag mensen met hun probs, maar als het zo gaat is het niet leuk meer...
he uh Jaws, als je geen zin hebt om te reageren, dan hoeft dat niet hoor (zit gewoon niet zo te zeiken)!
laat ze het dan zelf uitzoeken, zit jij toch niet mee??
laat ze het dan zelf uitzoeken, zit jij toch niet mee??
Hmmm jaws heb ik ook gedaan eerst even op tweakers.net f zitten te zoeken. kreeg wel wat text maar aangezien ik niet echt een experd technish lezen ben snapte ik niet welke L1 bruggen ik moest verdinden. ok peace :-)
Hee Jaws! Hoe moet in mijn Thunderbird unlocken ?

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Pagina: 1