Toon posts:

MS FF gameport onder XP.....jammer maar helaas

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het word dus niet ondersteund en in de toekomst ook niet.

http://www.microsoft.com/hardware/sidewinder/SWUpdate/default.asp

daar zit je dan met een stuur van 325 gulden. :?

Mudster

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:41
Ehhh. Staat hier niet gewoon dat'ie het gewoon moet doen?

http://www.microsoft.com/hardware/sidewinder/SWUpdate/default.asp#gameport

Verwijderd

Topicstarter
Ja....maar je kan geen profielen aanmaken en de FF functie doet het ook niet.
Dus het stuur doet het wel, maar doet evenveel als een stuurtje van 25 €.

Mudster

• Daspeed
  • Laatst online: 19:41
Hmmm, dat is idd wel vervelend ja.

Verwijderd

Dat blijft het waardeloze van een nieuw besturingssysteem. Ik heb ook mijn dual monitor de deur uit moeten doen (nou ja de monitor staat er nog, maar het S3 kaartje is eruit).

Ik zou ff een mailtje sturen en je ongenoegen uiten. Misschien krijg je een vergoeding of een andere aanbieding... (voor weinig)

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
ik snap je problem niet hoor ... ik heb ook zo'n stuurtje en heb onder xp al lekker lopen racen (gewoon met de standaarddrivers die in xp zitten voor Sidewinder)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 13:27 schreef Kroetsjov het volgende:
ik snap je problem niet hoor ... ik heb ook zo'n stuurtje en heb onder xp al lekker lopen racen (gewoon met de standaarddrivers die in xp zitten voor Sidewinder)
Mij vraag aan jou is heb jij software v3.2 of V4 ?

Ik speel een jaar lang Nascar 4 en dat is hoofdzakelijk online.
De league races zijn meestal 50 tot 60% lang dus vele uren...gele vlaggen meegerekend.
Mijn probleem het stuur gaat ontzettend zwaar en kan dat niet uitschakelen in XP....zoals gezegd geen profiler.
Als ik dat 2 tot 3 uur moet volhouden.....moet ik meer zeggen?
En de FF motor uitschakelen is geen optie IMHO want dan is het net of je op ijs rijd.
En mijn andere probleem is met geen FF alle gevoel van de auto weg.....dus ook geen rijden.
Nog een keer mijn stuur is net zo goed in XP als een stuur van 25 €.

Mudster

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
kan je dan in het spel zelf de FF kracht niet aanpassen? ken het spel niet maar soms gaat dit

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 15:01 schreef catfish het volgende:
kan je dan in het spel zelf de FF kracht niet aanpassen? ken het spel niet maar soms gaat dit
Staat in N4 geen FF opties meer..althans bij mij.

Mudster

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Op donderdag 07 maart 2002 13:55 schreef Mudster het volgende:

[..]

Mij vraag aan jou is heb jij software v3.2 of V4 ?

Ik speel een jaar lang Nascar 4 en dat is hoofdzakelijk online.
De league races zijn meestal 50 tot 60% lang dus vele uren...gele vlaggen meegerekend.
Mijn probleem het stuur gaat ontzettend zwaar en kan dat niet uitschakelen in XP....zoals gezegd geen profiler.
Als ik dat 2 tot 3 uur moet volhouden.....moet ik meer zeggen?
En de FF motor uitschakelen is geen optie IMHO want dan is het net of je op ijs rijd.
En mijn andere probleem is met geen FF alle gevoel van de auto weg.....dus ook geen rijden.
Nog een keer mijn stuur is net zo goed in XP als een stuur van 25 €.

Mudster
Ik heb gewoon de standaard meegeleverde drivers van XP gebruikt (geen Sidewinder software oid geinstalleerd). Ik rij niet met Nascar 4; maar gebruik stuur vooral met NFSPU. Wel raar trouwens dat je FF opties niet meer in N4 te zien zijn (ik neem aan dat ze (met ander os) wel te zien waren :?).

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 20:28 schreef Kroetsjov het volgende:

[..]

Ik heb gewoon de standaard meegeleverde drivers van XP gebruikt (geen Sidewinder software oid geinstalleerd). Ik rij niet met Nascar 4; maar gebruik stuur vooral met NFSPU. Wel raar trouwens dat je FF opties niet meer in N4 te zien zijn (ik neem aan dat ze (met ander os) wel te zien waren :?).
Als jou stuur onder bv Win 98 onder Siderwinder software versie 4 draait heb je inderdaad geen problemen.
En als je de USB versie heb dan heb je denk ik ook geen problemen.
Maar ik maak er geen discussie van....het werkt niet...dus jammer.
Ik kan mijn stuur niet instellen onder XP maar wel onder 98 dus...... >:)
Ik heb me er al kwaad genoeg over gemaakt,ik geef het op.
Eerst sparen voor een nieuwe Geforce 3 of 4 en dan pas voor een stuurje wat ook onder XP werkt...en geloof me dat word geen Microsoft stuur. :P
Oh...ja onder andere OS was het wel te zien.

Mudster

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

Op donderdag 07 maart 2002 12:31 schreef zware_jongen het volgende:
Dat blijft het waardeloze van een nieuw besturingssysteem. Ik heb ook mijn dual monitor de deur uit moeten doen (nou ja de monitor staat er nog, maar het S3 kaartje is eruit).

Ik zou ff een mailtje sturen en je ongenoegen uiten. Misschien krijg je een vergoeding of een andere aanbieding... (voor weinig)
en jij had de prof versie moeten kopen, werkt het perfecto

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Pagina: 1