Toon posts:

[vb]search Program for Ms-Word documents

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil proberen een zoek programma te maken voor de inhoud van Word(2000) documenten.

Dus in het zoek programma kan je gewoon een zin / woorden typen en deze zoekt dan in Word documenten naar een match.

Ik heb nog nergens een goede kunnen vinden. Als voorbeeld dan. Dan heb ik in iedergeval een opstap. En kan ik vandaar verder.

Dus weet iemand waar een goed voorbeeld te vinden is?
Ik heb al gekeken bij http://www.planet-source-code.com maar niets goeds gevonden.

Alvast bedankt!!!

Verwijderd

Je moet hier index server voor gebruiken. Scripts zijn zeer veel te vinden, werkt errug goed al zeg ik het zelf :)

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:17

Basszje

Reisvaap!]

Ik heb er lekker zelf een indexeerder voor :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Bikkel :)

En die ga je nu met ons delen?

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Sorry, maar dat is een beetje (c) mijn werk :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Wat? Pronken of mensen helpen B-)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 13:43 schreef voetenzalf het volgende:
Je moet hier index server voor gebruiken. Scripts zijn zeer veel te vinden, werkt errug goed al zeg ik het zelf :)
Het je nog een URL ergens van toevallig?

Verwijderd

http://www.aspin.com

Is wel ASP maar dat werkt over het geheel genomen redelijk het zelfde, volgens mij staat daar ook hoe je index server instelt(al is dat niet al te moeilijk)

Als je dit doorhebt kan je ook makkelijk index gebruiken in SQL.

Succes

Verwijderd

Je kan in VB een of ander Word document object gebruiken. Daar zou je ook iets van kunnen maken.

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Op donderdag 07 maart 2002 15:06 schreef speedphreak het volgende:
Je kan in VB een of ander Word document object gebruiken. Daar zou je ook iets van kunnen maken.
Dat zou ik dus niet automatisch laten doen, want dat ik zo brak als de *#(*&#&#$ . Om de haverklap flikkert je proggie dan erop ( ja office is wel stabiel *kuch* ) ..

Pagina: 1