ISDN aansluiting probleem - help?

Pagina: 1
Acties:

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
Ik kwam gisteravond thuis van training en ik zag m'n videorecorder op 'demo' stand staan. Dit doet hij altijd als de stroom eraf is geweest, dus waarschijnlijk is de stroom uitgevallen, maar m'n computer stond ook nog aan. En de wekkers stonden nog goed. Misschien was het iets anders...
Nu heb ik dus een probleem met de aansluitingen van m'n telefoonlijnen in huis. Internet is geen probleem, bellen vanaf de 'hoofdtelefoon' beneden is ook geen problemen. Met m'n telefoon boven (een extra nummer) is niet mogelijk. Ik krijg alleen ruis. Kabels controleren heb ik gedaan, alles zit goed. Maar als ik naar m'n huisnummers bel gaat de telefoon waarmee ik bel wel over. De duovox knippert dat er een inkomend gesprek is. Maar de telefoons gaan geen van allen over :?

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb de stroom er al helemaal afgehaald van alle toestellen, maar dat werkt niet. ;(

• PrinsEdje80
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-01 15:26

PrinsEdje80

Holographic, not grated...

Reset je huiscentrale eens..., maw haal daar gedurende 30 seconden de stroom af. Kan helpen.
Weet alleen niet of instellingen behouden blijven! Dus op eigen risico. Meestal helpt het wel :)

Used to be Down Under... Foto gallery

• Kukel
Heb alles eraf gehaald, reset heb ik gedaan. Maar zelfde probleem. Bij KPN zeiden ze dat ook, maar nu zeggen ze dat het waarschijnlijk aan de DUOVOX ligt...
Maar goed, ik kan nog gewoon op internet, dus het ligt niet aan 't ISDN kastje. Maar aan alles wat daarna komt.

Wordt dus weer iemand naar de duovox laten kijken :(

• PrinsEdje80

PrinsEdje80

Ik ken het. Mijn ouders hadden ook een soortgelijk probleem. Bleek dat de software van de centrale (een 2-8 oid) niet up to date was met de telefooncentrale :(
Toen hebben ze (KPN) een nieuwe geinstalleerd...

Verwijderd

Ey K u K e L!

lekker vaag probleem.

Bel me anders ff, misschien kom ik wel ff langs dan kunnen we ff kijken.

groet, randy

• Kukel
Op vrijdag 08 maart 2002 14:40 schreef psxfan het volgende:
Ey K u K e L!

lekker vaag probleem.

Bel me anders ff, misschien kom ik wel ff langs dan kunnen we ff kijken.

groet, randy
:) Probleem is al opgelost. Duovox overleden, heb nu tiptel kast, en alles werkt beter als hiervoor :D
Maar bedankt voor 't aanbod.
Greetz...

• PrinsEdje80

PrinsEdje80

Op vrijdag 08 maart 2002 14:56 schreef k u k e l het volgende:

[..]

:) Probleem is al opgelost. Duovox overleden, heb nu tiptel kast, en alles werkt beter als hiervoor :D
What did I say?!? :X

Pagina: 1