Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Zal deze gaan vergelijken, zo op het eerste geicht ziet het inderdaad naar uit dat het dezelfde kaarten zijn.
Zie bij beide kaarten, gelijke prijzen bij enkele shops.
Zie bij beide kaarten, gelijke prijzen bij enkele shops.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ik wil zelf ook erg graag weten hoe het nou zit met deze kaart.
Hij is nauwelijks duurder dan de HerculesLE maar op de Club3DPro zou 3.6ns geheugen zitten ipv de 4.0 EN hij draait ook nog eens op 275/275 (schijnbaar) EN support Hydravision (wat de hercules voor zover ik gelezen heb dus NIET heeft).
Dus voor €20 meer :
Hydravision
275/275
3.6ns geheugen ipv 4.0
Deze keuze lijkt me een beetje TE makkelijk.
Wat meer info over deze Club3D 8500Pro zou ik dan ook GRAAG willen hebben
.
Move deze naar VB plz.
--edit
Ik heb hem maar meteen besteld , zal posten hoe t nou daadwerkelijk inmekaar steekt (als niemand anders dat eerder doet).
Hij is nauwelijks duurder dan de HerculesLE maar op de Club3DPro zou 3.6ns geheugen zitten ipv de 4.0 EN hij draait ook nog eens op 275/275 (schijnbaar) EN support Hydravision (wat de hercules voor zover ik gelezen heb dus NIET heeft).
Dus voor €20 meer :
Hydravision
275/275
3.6ns geheugen ipv 4.0
Wat meer info over deze Club3D 8500Pro zou ik dan ook GRAAG willen hebben
Move deze naar VB plz.
--edit
Ik heb hem maar meteen besteld , zal posten hoe t nou daadwerkelijk inmekaar steekt (als niemand anders dat eerder doet).
[ pctje te zien hier ] - Miauw
[topic=432631/5]
Ik zag deze thread pas nadat ik had gepost, en ik hou niet van dubbelposts dus..
Ik heb hem dus al besteld, het enige waar ik bang voor was was de ontbrekende 2e ramdac, maar die zit er dus wel op. Ik heb geen idee waar ik volgens hem moet kijken want ik heb nog geen afbeelding gezien van de pro versie, maar ik geloof hem op z'n woord.
Ik zag deze thread pas nadat ik had gepost, en ik hou niet van dubbelposts dus..
Ik heb hem dus al besteld, het enige waar ik bang voor was was de ontbrekende 2e ramdac, maar die zit er dus wel op. Ik heb geen idee waar ik volgens hem moet kijken want ik heb nog geen afbeelding gezien van de pro versie, maar ik geloof hem op z'n woord.
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Men lijkt van mening dat de Pro versie de 275 Mhz versie. Wel vreemd dat hij goedkoper is dan de gewone. Ik heb er net een besteld bij Yorcom, ik ben benieuwd.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
De Pro versie draait op 275/275
en heeft een dubbelle ramdac wat hercules niet heeft
en heeft een dubbelle ramdac wat hercules niet heeft
Op zaterdag 09 maart 2002 08:43 schreef GekkeR het volgende:
Ik wil zelf ook erg graag weten hoe het nou zit met deze kaart.
Dus voor €20 meer :
Hydravision
275/275
3.6ns geheugen ipv 4.0
Wat meer info over deze Club3D 8500Pro zou ik dan ook GRAAG willen hebben.
Move deze naar VB plz.
--edit
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
Pagina: 1