[VB ActiveX Dll] Formulier showed niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
Ik heb een dll gemaakt in Vb5 met wat functie's. Dit gaat allemaal verder goed, als ik dit aanroep vanuit Msaccess.

Alleen nu wil ik ook een formulier laten zien welke in die dll zit. Vanuit Msaccess kan ik het formulier alleen als VbModal laten zien. Dit is verder ook wel gelukt, maar ik krijg het niet zo ver dat hij nog code uit de class uitvoert als het formulier geladen is, dit komt dus waarschijnlijk omdat het formulier modaal is.

Hierna heb ik de code die moet worden uitgevoerd in het onload event van het formulier gezet, in het formulier moet ook een progressbar worden bijgewerkt. Alle code klopt, want hij doet alles gewoon, alles behalve dat ik mijn formulier bijgewerkt zie worden.

Ik krijg het formulier pas te zien als alles klaar is. Heb al overal refresh geplaatst, maar dit maakt niets uit. Ik krijg op de een of andere manier niet voor elkaar dat het formulier gewoon op het scherm bijgewerkt wordt. Wat zou ik anders moeten proberen?

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
|:( Hmmmm denk dat ik het al heb. Had de code dus in het onload event.....en dat ik had ik dus niet moeten doen.

edit:
Jahoor dat was het probleem