Videologic Sonic Fury

Pagina: 1
Acties:

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Wie heeft deze audio kaart al in zijn pc zitten? Ik wil hem eigenlijk voor mij nieuwe pc kopen ipv. een Creative. De reviews die ik tot nu toe er van gelezen heb waren allemaal positief. De review waar ik echt op zit te wachten is die van 3DSoundSurge , maar die is pas volgende week af.
Iemand er al ervaring mee?

hoe maak ik zo'n sig?

• joshua2
(Bump)
Ehh, niemand?

hoe maak ik zo'n sig?

• joshua2
Nou nog maar eens gebumped omdat t'ie weer in het nieuws is. Wie heeft 'm al in zijn kast zitten?

hoe maak ik zo'n sig?

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

ben ik de enige dan ?

JAAAAAA ik wel
sinds zaterdag, als vervanging voor me Vortex2 kaart. Hijs zeker goed, maar ik kan helaas nog te weinig van de features gebruiken (heb DPL en geen AC3, heb maar 4 speakers en geen 6) maar het geluid is kraakhelder, zeer weinig ruis, geen problemen mee in games, zowel eax als a3d doen het goed.

klachten ? nee... ja eigenlijk wel, nog geen linux drivers :( maar ja zolang leeft deze live! killer nog niet natuurlijk.

meneer light jaren

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• joshua2
Mooi, mooi, geen EAX2 problemen? Heb gehoord dat deze drivers nogal "prematuur" zijn. Ze zouden vorige week al een update hebben maar tot nu toe is daar niks van vernomen.
Waar heb je 'm vandaan want hij staat niet in de pricewatch, en voor hoeveel? :D
Ik heb mijn zinnen wel op deze kaart gezet, maar als ze niet met betere drivers aankomen wordt het toch Creative (diepe zucht...)

hoe maak ik zo'n sig?

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

ik heb um gekocht bij Alternate (de importeur van Videologic in Nederland) voor 286 inc. verzendkosten). En ... ik heb in UT en Quake III gewoon EAX aangezet of tie dan EAX1 of 2 gebruik is mij onduidelijk

ik test nog wel wat af :)

Lightjaarmeneer

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• joshua2
Ach naturlijk, Alternate, helemaal vergeten.
Thx.

hoe maak ik zo'n sig?

Pagina: 1