Ik heb laatst een nieuwe brander gekocht een liteon 24x10x40 alleen hij wordt herkend in windows 98 se als een cd-rom speler, dus als ik cd creater opstart hertkend hij geen brander en wordt het programma afgesloten, op de site van liteon kan ik geen drivers vinden omdat het desbetreffende firmware nummer er niet opstaat, wat te doen?
Weet je zeker dat je wel een brander heb gekocht. 
Nee serious, zitten je kabels wel goed erin?
Nee serious, zitten je kabels wel goed erin?
Voor een brander heb je geen specifieke drivers nodig.
In je config scherm wordt ie altijd gezien als cd-rom station (is ie immers ook).
Dat ie niet werkt in brandprogramma's ligt waarschijnlijk aan je aspi drivers.
Bovendien levert lite-on altijd Nero bij een geen adaptec.
In je config scherm wordt ie altijd gezien als cd-rom station (is ie immers ook).
Dat ie niet werkt in brandprogramma's ligt waarschijnlijk aan je aspi drivers.
Bovendien levert lite-on altijd Nero bij een geen adaptec.
Dat ligt idd waarschijnlijk aan je aspi drivers. Deze moet je gewoon ff downen in installeren. Het kan zijn dat ie het dan nog niet doet. Dan moet je gewoon ff andere aspi drivers proberen. Of ff de forceaspi installeren.
Had ik nl ook met mijn acer brander.
Had ik nl ook met mijn acer brander.
als je en nieuwe versie van nero installeert zal je brander wel gevonden worden
Verwijderd
Aangezien je EZ CD Creator wil gebruiken, welke versie heb je? Want zelfs met EZ CD Creator 5.0 moest je al een update hebben voor de Liteon 16x10x40. Dus ik zou ff op www.roxio.com kijken voor een update.
Verwijderd
"Bovendien levert lite-on altijd Nero bij een geen adaptec"
Dit is niet helemaal waar. Als je een OEM versie bij je pc krijgt hangt het er van af wat de "pc bouwer" er in stopt. zo zit er in de Headstart pc van de Dynabyte soms een Liton en staat er adaptec op de HD.
Dit is niet helemaal waar. Als je een OEM versie bij je pc krijgt hangt het er van af wat de "pc bouwer" er in stopt. zo zit er in de Headstart pc van de Dynabyte soms een Liton en staat er adaptec op de HD.
Ja precies, Lite-on doet dat dus niet....de leverancier.Op donderdag 07 maart 2002 10:29 schreef pooki het volgende:
"Bovendien levert lite-on altijd Nero bij een geen adaptec"
Retail versies hebben Nero.
Precies zoals ik zei dus.
Ik heb er ook Nero bij gekregen maar die deed het dus ook jiet ik kon alleen images maken, dus heb ik er cd creater opgezet die vind ik persoonlijk iets fijner, de kabels zitten allemaal goed dat weet ik 100% zeker, waar ikan ik die zogenaamd aspi drivers vinden dan??
Wat dacht je van de roxio site.
Wat geeft W98se precies bij apparaatbeheer weer dan?
Alleen CD-Rom speler of ook een merk en type nummer?
Alleen CD-Rom speler of ook een merk en type nummer?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
hij geeft het merk en type ook aan maar zegt wel dat het een cd rom speler is, en als je stuurprogramma's bijwerken doet dat geeft hij als stuurprogramma aan standaard cd-romstation
Je moet gewoon een nieuwe versie van Nero/CDRWin/EZ CD Verneuker hebben, met support voor je fikker!
webOS all the way!
Dat is normaal.
In je system staat ie als cd-rom.......
De enige keer dat ie wordt herkend als brander is in je brandersoftware.
In je system staat ie als cd-rom.......
De enige keer dat ie wordt herkend als brander is in je brandersoftware.
ik heb het probleem al gevonden de brander heeft versie 5.5 van nero nodig, maar ik vind het wel raar dat nero 5 meegelevert is en als je op de nero site kijkt wordt de lite-on brander bij versie 5.5 pas herkend.
volgens mij staat er een update op de site van easy cd creator zodat hij wel herkent wordt
.........
Pagina: 1