Toon posts:

Films op VHS-tape zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal films (DivX en MPEG) welke ik op VHS tape wil zetten (films kijken op TV doe ik toch liever als achter me monitor), maar weet niet precies wat ik hier voor moet aanschaffen.
Kan ik nu 't beste een videokaart kopen met een TV-Out (zoals de Asus V7100) of toch gaan voor bijvoorbeeld een Miro DC10.
Met andere woorden zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben en mij dus advies kunnen geven.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 20:51

Mex

G400

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
yep g400 :-)

Verwijderd

Topicstarter
En hoe is de kwaliteit dan bij een G400 ??? Treed er veel verlies op ?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

G400 32mb Duahhead heeft de aller aller aller aller beste TV out die ik OOIT op een videokaart heb gezien.

Brilliant gewoon.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Zit op elke Dual-head G400 een TV-Out ??? Neem aan dat er in dat geval een kabel bij zit welke je op een normale 15 polige connector kunt zetten met aan de andere kant een tulp ofzo, want ik zie voor de rest op zo'n dualhead geen aansluitingen zitten hiervoor.
En klopt 't echt dat deze op 1024 x 768 kan draaien ??

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 06:49

MankE NeliZ

Geen matches

ik weet niet hoe de g400 zich qua prijs en gaming prestaties tot de v7100 verhoudt, maar ik kan alleen zeggen dat je videorecorder het beperkende component is en waarschijnlijk niet je kaart.

Je videorecorder blijft immers analoog (behalve als je s-vhs neemft ofzow natuurlijk). Ik heb een v7100 en dat ding is perfect om films mee te tapen.

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Heb de G400 ook een TV-in?
Ik wil nl het omgekeerde doen, ik heb een zooi videobanden en wil die ff op cd zetten, want binnen nu en 5 jaar is die stomme videorecorder helemaal verdwenen en hebben we allemaal zo'n DVD-geval...

Loekie

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

zou voor de DC10 gaan....die is 500piek...en is video-editing kaart...(video in en uit)

de matrox marvel g400 16mb AGP is al gauw 700piek en dan heb je dus een videokaart met tv-out maar wel die bagger is in 3d,...ding zuigt voor spelletjes...terwijl je bij die DC-10 gewoon je geforce of wat dan ook nog kan gebruiken...

Verwijderd

Topicstarter
De G400 dualhead heeft ook TV-Out en is maar 450 piek...dus evenduur als een DC10.
De vraag is alleen of je minder kwaliteits verlies hebt als je de DC10 gebruikt

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Stomme videorecorder? Mijn videorecorder is echt niet stom! Die leipe .mpg en ook (maar in mindere mate) divx-jes zijn leip. Wat een beroerde kwaliteit vaak, zowel audio als video.
En voorbespeelde VHS banden kunnen echt heel goed zijn qua beeld én geluid!

Ik ben trouwens ook zeker wel te spreken over de tv-out van de Matrox g400 dualhead. Alleen UT-en ging echt voor geen meter(ben GeForce DDR gewend met een Athlon 600 als proc --> eigen computer)! De framerate was echt bedroevend laag, en dat is vergeleken met een Voodoo3 2K PCI!

Jag
Pagina: 1