Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ik heb een Creative Live 1024 en moet zeggen dat het geluid wat er uit komt, over een versterker byzonder zuiver is..
Omdat een Live kaartje (en misschien ook wel andere) een 4Point surround aankunnen heb ik van Creative dat 4P. surround speakerpak gekocht, en Wauwzurs, wat een soundje,, DF2 sounds like MORE fun!... aanradertje die SB live 1024..
Omdat een Live kaartje (en misschien ook wel andere) een 4Point surround aankunnen heb ik van Creative dat 4P. surround speakerpak gekocht, en Wauwzurs, wat een soundje,, DF2 sounds like MORE fun!... aanradertje die SB live 1024..
Macconner! | speed 733@1007 :)
De Creative Live 1024 is inderdaad een prima kaart.
Heb hem zelf ook, en er komt een heel erg mooi geluid uit!
Je kan hem tegenwoordig ook in een setje kopen zodat je er een 4 point surround system er bij krijgt van Cambridge. Hier zit ook een Subwoofer bij.
Enviromental audio rules!!!!!!!!!!!
Heb hem zelf ook, en er komt een heel erg mooi geluid uit!
Je kan hem tegenwoordig ook in een setje kopen zodat je er een 4 point surround system er bij krijgt van Cambridge. Hier zit ook een Subwoofer bij.
Enviromental audio rules!!!!!!!!!!!
Good, bad, I'm the guy with the gun!
Wat bedoel je met "5.1 aansluiting" ?
- Een elektrische digitale uitgang oftwel coaxiaal (Ook wel SP/dif genoemd, tulpje, vaak oranje van kleur)
- Een optische digitale uitgang, plastic nokje voor optische kabel, ook wel TOSlink genoemd.
- 6 analoge uitgangen, oftwel tulpjes voor FL (FrontLeft)/FR(FrontRight)/RL(RearLeft)/RR(RearRight)/Center/Sub
Welke bedoel je ? Ik gok de SPdif...
- Een elektrische digitale uitgang oftwel coaxiaal (Ook wel SP/dif genoemd, tulpje, vaak oranje van kleur)
- Een optische digitale uitgang, plastic nokje voor optische kabel, ook wel TOSlink genoemd.
- 6 analoge uitgangen, oftwel tulpjes voor FL (FrontLeft)/FR(FrontRight)/RL(RearLeft)/RR(RearRight)/Center/Sub
Welke bedoel je ? Ik gok de SPdif...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Heb de SB Live! 512, Ben ook zeer te spreken over de D-Digital capaciteit van het kaartej, maar als je echt zuiver over en weer wilt met de versterker zou ik toch proberen zo goedkoop mogelijk aan de platinum version te komen van de SB Live serie, deze kost dan wel wat, maar dan heb je ook extra uitgangen die je in je topic aanduidt.
De 5.1 Ch, is dat niet dat vervelende oude dikke vette zwarte stekkertje met die 5 op en rij en een in het midden puntjes???
De 5.1 Ch, is dat niet dat vervelende oude dikke vette zwarte stekkertje met die 5 op en rij en een in het midden puntjes???