Ik zit nu al een tijdje te proberen, en de help te raadplegen, maar ik kom er niet uit wat ik fout doe.
Ik ben namelijk een database aan het maken voor de administratie van het rode kruis alhier.
Tabellen en Query's zijn goed, maw die werken, en alle gegevens staan er al in.
Nu dacht ik als er met formulieren gewerkt kan worden zou het handig zijn
Nu heb ik met die Wizard
een automatisch formulier gemaakt met de gegevens uit 1 tabel, nl die met de vrijwilligers, waarmee dan de gegevens bekeken en veranderd kan worden.
Werkt ook goed, maar nu wilde ik nog een formuliertje maken waarmee alleen de registratienummers+namen van de vrijwilligers te zien zijn, zodat je die uit een lijstje kan kiezen, en dat dan het andere formulier komt met alle gegevens. Dit krijg ik maar niet werkend, dus ik denk ik begin opnieuw, en ik verwijder alle tot nu toe gemaakte formulieren.
Nu krijg ik telkens als er iets veranderd wordt (op de gegevens na dan) deze melding:
"Fout bij verkrijgen van toegang tot een bestand. Mogelijk is de netwerkverbinding verbroken."
Ik ben de eninge die gebruik maakt van deze tabel, en hij staat op de 2de partitie van de HD (D:)
Verder is er genoeg schrijfruimte op de D, ong. 100MB
Database file zelf is ong 500KB
Wat doe ik fout, waardoor ik deze melding krijg?
[edit]
Bij het afsluiten van de database krijg ik deze melding:
"Opslaan mislukt"
waarna ik de mogelijk heb om niet af te sluiten, of wel af te sluiten, waarbij gegevens verloren kunnen gaan.
Vreemd.
Dit is iedere keer nu. Kan ik beter die hele database weggooien en opnieuw beginnen?
Ik ben namelijk een database aan het maken voor de administratie van het rode kruis alhier.
Tabellen en Query's zijn goed, maw die werken, en alle gegevens staan er al in.
Nu dacht ik als er met formulieren gewerkt kan worden zou het handig zijn
Werkt ook goed, maar nu wilde ik nog een formuliertje maken waarmee alleen de registratienummers+namen van de vrijwilligers te zien zijn, zodat je die uit een lijstje kan kiezen, en dat dan het andere formulier komt met alle gegevens. Dit krijg ik maar niet werkend, dus ik denk ik begin opnieuw, en ik verwijder alle tot nu toe gemaakte formulieren.
Nu krijg ik telkens als er iets veranderd wordt (op de gegevens na dan) deze melding:
"Fout bij verkrijgen van toegang tot een bestand. Mogelijk is de netwerkverbinding verbroken."
Ik ben de eninge die gebruik maakt van deze tabel, en hij staat op de 2de partitie van de HD (D:)
Verder is er genoeg schrijfruimte op de D, ong. 100MB
Database file zelf is ong 500KB
Wat doe ik fout, waardoor ik deze melding krijg?
[edit]
Bij het afsluiten van de database krijg ik deze melding:
"Opslaan mislukt"
waarna ik de mogelijk heb om niet af te sluiten, of wel af te sluiten, waarbij gegevens verloren kunnen gaan.
Vreemd.
Dit is iedere keer nu. Kan ik beter die hele database weggooien en opnieuw beginnen?