Vraagjes over Geforce4 icm mn PC

Pagina: 1
Acties:

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 09:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik heb een 1.2GHZ Athlon..meer dan genoeg natuurlijk..maar toen ik (meer dan een jaar geleden) het hele zaakje kocht enz..had ik nog ff niet genoeg geld voor DDR (het was toen duurder :) ), dus er zit gewoon pc133 ram in...nou is mijn vraag ..hoeveel denken jullie dat het performance verschil zal zijn als ik er een geforce4 4400 in prop t.o.v als ik DDR ram zou hebben... ik dacht zelf aan 10-15% ...aangezien een gpu-tje zelf behoorlijk wat handelingen doet waar je ram niet bij komt kijken ...etc...en door 128mb ddr op het kaartje is je load op je eigen ram d8 ik ook minder..

Suggesties welkom...liefst mensen die zelf iets dergelijks met gf3 ti 500 hadden (pc met pc133) dus of ze erg verschil zagen met m8's met eenzelfde pc maar dan ddr...

als het verschil erg groot blijkt prop ik dr wel een andere mobo in enz...maar aangezien ook ram prijzen nu weer omhoog gaan had ik daar nie zon zin in :D (en heb ik liever gf4 4400 op oud bordje en later mobo etc upgrade..) ik heb nu een gf2 mx dus een vooruitgang is het zowiezo hehehe

grtz, Max :)

ma ma ma ma ma macron one

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
een geforce 4 in je pc zorgt ervor dt je de spellen heel wat beter kan spelen, en je kan beter wachten tot ddr333 wat goedkoper wordt, pas dan is het prijs/prestatie gericht aantrekkelijk om alles om t bouwen

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-08 17:43
Ik haal een score van ongeveer 6900 met 2001 or.
Met mijn Geforce3-ti200

Dit is mijn systeem
1GHz athlon
512Mb SD 146 2.2.2
Abit KT7A

Bij een vriend van me met pc:
1,2 Ghz duron
256 DDr 133 2,5
MSI DDR bord

een score van 6800

met dezelfde kaart natuurlijk

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je zult zeker een flinke boost krijgen omdat je nu een MX hebt.
Daar wegen die paar % van het geheugen niet tegen op.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 09:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Thnx for the reply mensen :D.. Pro uhm..dinges met je ;lange nickname :D..erg duidelijk antwoord ! idd weinig verschil dus :) in jouw voorbeeld zelfs minder dan ik dacht. Ik kan dus wel richting de 9000/10.000 gaan ? :D 3dmark 2001...

Mn mobo ondersteunt geen DDR vandaar dar DDR erg duur grapje zou zijn voor me (zeker nu..)

ma ma ma ma ma macron one