Ik heb een 1.2GHZ Athlon..meer dan genoeg natuurlijk..maar toen ik (meer dan een jaar geleden) het hele zaakje kocht enz..had ik nog ff niet genoeg geld voor DDR (het was toen duurder
), dus er zit gewoon pc133 ram in...nou is mijn vraag ..hoeveel denken jullie dat het performance verschil zal zijn als ik er een geforce4 4400 in prop t.o.v als ik DDR ram zou hebben... ik dacht zelf aan 10-15% ...aangezien een gpu-tje zelf behoorlijk wat handelingen doet waar je ram niet bij komt kijken ...etc...en door 128mb ddr op het kaartje is je load op je eigen ram d8 ik ook minder..
Suggesties welkom...liefst mensen die zelf iets dergelijks met gf3 ti 500 hadden (pc met pc133) dus of ze erg verschil zagen met m8's met eenzelfde pc maar dan ddr...
als het verschil erg groot blijkt prop ik dr wel een andere mobo in enz...maar aangezien ook ram prijzen nu weer omhoog gaan had ik daar nie zon zin in
(en heb ik liever gf4 4400 op oud bordje en later mobo etc upgrade..) ik heb nu een gf2 mx dus een vooruitgang is het zowiezo hehehe
grtz, Max
Suggesties welkom...liefst mensen die zelf iets dergelijks met gf3 ti 500 hadden (pc met pc133) dus of ze erg verschil zagen met m8's met eenzelfde pc maar dan ddr...
als het verschil erg groot blijkt prop ik dr wel een andere mobo in enz...maar aangezien ook ram prijzen nu weer omhoog gaan had ik daar nie zon zin in
grtz, Max