Toon posts:

[php] strings concatinaten werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallow, weet iemand waarom dit niet werkt. $to bestaat op het eind aleen uit de namen van de contactpersonen, de 2de en de 3de .= lijken niet te werken. Als ik echo $partner_array['email'] ertussem zet laat hij wel gewoon het emailadres zien!!
PHP:
1
<?if(isset($ncb[$pid])){   $to .= $partner_array['contactpersoon'];   $to .= " <";   $to .= $partner_array['email'] . ">, ";}?>

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

doe eens
code:
1
2
3
 $fo = $fo . "... je stuff";
 $fo = $fo . " meer stuff";
 $fo = $fo . "etc...";

ik weet niet of concatinating net zo werkt als *= en += etc...

Verwijderd

Topicstarter
ook dan doet hij aleen de contactersoon aan $to toevoegen en de rest niet, ik snap er nix van...

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

... je stuff meer stuffetc...
dat komt er bij mijn voorbeeld uit. je fout zal dus toch ergens anders zitten :?

Verwijderd

Topicstarter
het wazige is als ik voor de contactpersoon iets concatinate met de string $to dat laat hij wel zien!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Laat me raden... Je drukt de $to af en dan zie je het "emailadres tussen en die haken eromheen" niet :?

En met view source? (alsin, je drukt vast html-code af en daardoor zie je dingen tussen < en > niet...)

Laat ik het zo zeggen: Bovenstaande code is _niet_ fout. De concatenatie zal _prima_ verlopen, dat jij vervolgens het resultaat fout interpreteert is je eigen fout.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.