Toon posts:

Automatsch opstarten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey DPCers'

ik vroeg me af of jullie wisten of er een manier is om programma's via een commando wat je in uitvoeren toepast bij opstarten te krijgen.

Dit weet ik al:
-install, hierdoor wordt hij service maar dat is dus net niet wat ik wil, want bij programma's zoals THINK kan dat niet worden toegepast

:? ik hoop dat iemand mij kan helpen

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Snelkoppeling naar het programma maken en die in de map opstarten zetten :?

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Topicstarter
I know, maar dat vraag ik eigenlijk niet, want ik wil eigenlijk een commando weten of eigenlijk of die beschikbaar is.

Want al heb je geen rechten om bij start te komen maak je een snelkoppeling en dan voor je bij path... in dus..

Misschien kun je me zo helpen :D

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Snelkoppeling op je bureaublad? Das toch niet zo moeilijk? Of ik snap je gewoon niet..

Anders is het gewoon ook een snelkoppeling maken en die plaatsen op het bureaublad (rechtermuisknop op de exe, send to, desktop(shortcut).

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 09:25 schreef Sugar het volgende:
I know, maar dat vraag ik eigenlijk niet, want ik wil eigenlijk een commando weten of eigenlijk of die beschikbaar is.

Want al heb je geen rechten om bij start te komen maak je een snelkoppeling en dan voor je bij path... in dus..

Misschien kun je me zo helpen :D
Je kan natuurlijk ook gewoon even via een DOS box naar het start menu gaan en dan de link daar plakken.

Tevens nog maar eens een waarschuwing om een van de DPC projecten op een machine te zetten waar je zelf schijnbaar niet voldoende rechten op hebt.
Neem dit eerst goed door met de systeembeheerder.
Als hij het goed vind, lijkt het me dan ook dat hij je een acount kan geven waarme je de clients kan installeren, zodat je wel de juiste rechten hebt.

Er zijn in het verleden al mensen ontslagen, en van school geschopt die het geinstalleerd hadden, en daar geen toestemming voor hadden.

LET HIER DUS MEE OP!