De titel is niet geheel als flame bedoeld. Maar ik heb al een aantal keer een bepaalde distro geprobeerd en als voorlaatste had ik Suse versie 7.1, Ook deze versie beviel me niet omdat ik nogsteeds teveel in het console moest doen om bepaalde dingen te regelen. Maar nu heb ik 7.3 gekocht en deze bevalt me prima
, ik ben zelf een vervente Windows gebruiker maar probeer elke keer weer een Linux distro uit om te kijken of ik daar inmiddels ook op kan werken. Ik had wat problemen tijdens de installatie omdat ik de HPT372 Raid controller gebruik op mijn Abit KR7T-Raid bord. Maar de Highpoint fabrikant had een perfecte kant en klare oplossing liggen. Maar nu heb ik een vraagje,
ik gebruik nu kernel 2.4 geloof ik. Als ik nu een nieuwe kernel ga gebruiken is dan ineens mijn Highpoint driver verdwenen, want het achteraf installeren gaat niet zo makkelijk volgens mij. En verdwijnt deze dan ook als ik de autoupdate gebruik van Suse (Dit is echt pas geweldig uitgevoerd, installatie van 30 updates in nog geen 30 minuten, inclusief de nieuwste versie van KDE 2.2.2).
Kan iemand mij uitlegen waar precies de drivers in het OS terecht komen en waarbij ik moet opletten als ik een nieuwe Kernel ga installeren ?
ik gebruik nu kernel 2.4 geloof ik. Als ik nu een nieuwe kernel ga gebruiken is dan ineens mijn Highpoint driver verdwenen, want het achteraf installeren gaat niet zo makkelijk volgens mij. En verdwijnt deze dan ook als ik de autoupdate gebruik van Suse (Dit is echt pas geweldig uitgevoerd, installatie van 30 updates in nog geen 30 minuten, inclusief de nieuwste versie van KDE 2.2.2).
Kan iemand mij uitlegen waar precies de drivers in het OS terecht komen en waarbij ik moet opletten als ik een nieuwe Kernel ga installeren ?
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line