vBB geeft soms CGI timeout

Pagina: 1
Acties:

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb al sinds een geruime tijd een forumpie draaien, maar jammer genoeg zit ik de laatste tijd een beetje te kampen met het volgend probleem :{

Als ik wel eens een reply intik en dan op "Submit Reply" click, dan loopt de laadbalk ( in IE tenminste ) heel langzaam en na een tijd dan krijg ik de volgende melding in beeld:

CGI Timeout
The specified CGI application exceeded the allowed time for processing. The server has deleted the process.

Ik heb al tig dingen zitten veranderen en nog wil het niet werken :r ( o.a. verschillende instellingen in IIS, rechten van dir's )

Specs:

Forum : vBB vBulletin v2.2.2 ( PHP )
dbase : MySQL v3.23.46-nt
PHP : 4.10
Webserver: IIS 5.0 ( Ik weet :X ) ( webserver @ NTFS drive )

C:\>_

• Vinnie
  • Niet online
Niemand? ;(
Het enige wat ik me zo kan indenken is MySQL die zit te kloten, maar da's wel vreemd dan :{

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Upgrade eens naar vB 2.2.3, misschien helpt het.

• Vinnie
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 17:21 schreef Heineken het volgende:
Upgrade eens naar vB 2.2.3, misschien helpt het.
Hoe :? Kheb alleen van een vriend 2.2.1 "gekregen" ;) Gewoon een hap PHP bestandjes, that's it. ( en een paar jpg's/gif's maargoed :P )

• Vinnie
  • Niet online
Hmmmm, khoor net van een kennis dat als je meerdere keren achter elkaar op submit oid drukt dan pakt ie het wel.

Ik heb dat dus ook gedaan en als ik dan als normaal de melding krijg dat de posting is gepost ( :P ) dan krijg ik wel de volgende melding erboven:

" Warning Failed to Receive in L:\Inetpub\wwwroot\upload\admin\functions.php on line 2213 "

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=19]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Vinnie
  • Niet online
Sorry voor de "late kick", maar nogsteeds zit ik ermee ;(

Die truuk zoals boven beschreven werkt wel, maar de zogenaamde n00bs die op mun forum komen willen het volgens mij niet snappen.

En een echte oplossing is het btw ook niet bepaald ;)

Pagina: 1