Toon posts:

Tv kaart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb een tv kaartje , een hauppauge wintv go pci , mono denk ik en ik heb hetvolgende , vage probleem
Ik had ooit een serverbak , met win2k , en daar die tvkaart in , werkte goed met de hauppauge 2k drivers
die bak is dood , dus gaat ie in deze

(aldi mobo , win2k celeron633)

Deze pc heeft deze mobo

pcchips :r M754LMRT+
Afbeeldingslocatie: http://www.pcchips.com/product/socket_370/m754lmrt+/m754lmrt+-3.jpg

alles onboard , lan, vga ,modem & sound

opzicht werkt het "lekker" voor zon brak boardje , maar die tv kaart is maarn iet aan de praat te krijgen , de vga chipset enzo is 32mb agp ali alladin tnt2

ik krijg gewoon de tv kaart niet aan de praat met deze mobo , dat is gewoon het punt , nou denk ik (weet zeker..bijna dan) dat het aan foute drivers ligt ..maar ookdaarin heb ik een hele hele hoop gevarieert , wederom geen verschil , uiteindelij krijg ik de kaart wel aan de praat (hij word gewoon herkend enzo) en de software werkt ook , maar hij vind geen kanalen (de tv kaart is wel gewoon heel !)

dus mijn vraag , hebben jullie een idee, waar dit aan kan liggen , en evt vervangende drivers voor me tv kaart ofzo ?

edit:

wauw ! me plaatje deed het in 1 x *voelt zicht trots*

[2e-edit]
oops , ik heb zon voorgevoell, dat deze post nie helemaal goed staat , mocht hij hier verkeerd staan , dan : sorry, en verplaats hem maar :?
[/2e-edit]

Verwijderd

Wat voor os draait de aldi bak.. en wat voor chipset zit er op de tvkaart.

Verwijderd

BT878 chipset op de tv kaart naar ik meen
En de drivers voor xp kan je halen
op www.iulab.com (ofzo)

Maar maybe ook bij haupauge