Beste detonator drivers voor viper 770 TNT2?

Pagina: 1
Acties:

• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 14:37

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Titel verklaart alles, wat zijn de beste?

zijn het de nieuste of zijn toch de oude detonator 2.08 drivers beter voor de tnt2?

• Wekkel
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ik gebruik 5.xx voor een Asus V3800 TNT2, de 6.xx is niks waard met een TNT2, verlaagt je prestaties alleen maar.

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Nou dat is bij mij dus niet zo

Counter-strike op 30.2 fps bij 5.33 en 40.5 fps met de nieuwe 6.xx drivers....

Verwijderd

Mijn ervaring met een V770 TNT2 (non ultra).
Ik heb de kaart overclockt (170@195) en dat gaat om de een of andere reden niet zo lekker met al die nieuwe 5.xxx en 6.xxx drivers, eigenlijk altijd crash....

gebruik puur voor de performance dan ook altijd nog de 3.84 drivers, enne ik heb dus wel bijna alle bekende 5.xxx en 6.xxx drivers gebruikt.

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
ik gebruik nu de 6.18 detonators, en met de 3.84 drivers (zijn toch de reference drivers van diamond??) haal ik gek genoeg PRECIES dezelfde FPS in Counter-strike...

wat ook raar is is dat de FPS niet veranderen als ik hem van 1024x... naar 800x600 haal. en dat is met bots, dus ligt niet aan LAG.

IK weet niet van wie dei webmessage was...
maar goed ik draai nu dus 6.18 en haal nu constant 42.5 ipv de 30.2 met 5.33

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb een G-Force 1 van Creative DDR met een K2-6-350mmx ik haal in Counter Strike een fps van 12. Ik denk zelf dat het aan mijn processor ligt......(ben al hard aan het sparen.) en heb ook alle drivers zo'n beetje al geprobeerd.

Ligt het echt aan mijn processor??? weet iemand dat??

The "real" Champ will always be The Champ

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08 14:50
De 6.xx kan je het beste alleen voor Geforce1/2mx/2/2+ gebruiken. Wat betreft dezelfde framerate in 800x600 als in 1024: dat ligt aan je proc, die kan de videokaart niet bijbenen. Als er wel verschil is, dan is het net andersom. Wat betreft die 12 fps, dat ligt ook aan je proc. Halflife en CS zijn redelijk processorbelastend.

Verwijderd

van mij

tanx :)

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Nou een nieuwe advies dat echt werkt, zorg ervoor dat vertical sync uitstaat.... dat scheelt ongeveer alles

staat bij beeldscherm, instellingen, geavanceerd, nvidia tnt2, additional options, open gl options, vertical sync always off

scheelt heeel veel, nu nog een beetje ram erbij en ik weet zeker dat ik eindelijk een degelijk aantal FPS haal

• mowgli
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
The Champ:

Misschien een stomme opmerking, maar ik kwam er ook pas na een uurtje ofzo achter. Heb je bij video options in cs(Dus niet half-life) hem wel op direct3d staan en niet op software rendering?

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
-----> Mowgli

ja.....ik speel alleen maar CS dus ik bekijk alleen de instellingen van CS.

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

ik speel cs in opengl

anders mis ik allemaal decals en stuff
en ik heb veel sneller connectie met de server!!!!!
en tis mooier!!

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
mmmmmmmm toch was de oplossing geen oplossing... Hij build in multiplayer geen servers meer, dus kan ik niet online spelen...

ff een post doen op het CS forum dan maar

Verwijderd

met de 6.18 drivers build ie ook geen server meer bij mij???????????

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
mmmmm dat laatste volgede ik niet helemaal meer, maar ik heb iig een oplossing voor MIJN probleem

Installeer de reference drivers van Diamond. Dan kan je vertical sync uitlaten EN build ie gewoon servers!!!

ik loop nu echt heel snel, nou ja voor mijn pc-tje iig :) alleen als er errug veel spelers in mijn gezichtsveld zitten wil ie wel eens onder de 30 kruipen

Verwijderd

nog ff over de fps meten in cs.Volgens mij klopt dat niet helemaal(net_graph)...Ik haal altijd 72 fps in 1024x768 en als je in je config.cfg kijkt kun je je max fps instellen.Als ik em op 99 zet dan haal ik ook de 99 !!!Ik heb geen super-PC (Celly566@800 / Viper770),dus volgens mij klopt er gewoon geen reet van.

Verwijderd

als ik hem op max 80 fps zet haal ik er nog maar 60 max!

misschien haal jij het ook wel dan :)

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

6.18: OpenGL op multimonitor :)

*insert signature here

Pagina: 1