Toon posts:

Renegade Gameserver needed!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus wat rond gezocht maar nog geen Renegade Gameserver voor onze clan kunnen vinden...

Ik zoek een goede server waar we zonder problemen 8vs8 kunnen spelen. Ik hoorde dat je bij turtled.com binnenkort renegade gameservers kunt huren... maar dat zal dan voor 12 spelers zijn en je betaald daar 75 Euro/maand... dat vind ik nogal wat...

Ik heb hier nogal haast bij. Vandaar dat ik een nieuw topic heb gestart, omdat die andere heel leuk was gesloten (met een fijn argument) |:(

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:15
Wat is daar nou weer een slecht argument aan? Die algemene topics zijn er niet voor niets hoor. Stel dat iedereen aparte topics zouden gaan openen, omdat ze "nogal haast" hebben, dat zou echt een chaos worden.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
nou... het heeft daar nix mee te maken...
ik heb geen vraag over het spel... en ik wil ook geen screenshot of iets dergelijks laten zien... ik moet info over die gameserver hebben... De kans is wel heel erg klein wil ik antw. krijgen... ik kan zelf mijn reply amper terugvinden ;)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:15
Over een gameserver _voor_ Renegade ja. Het heeft dus wel degelijk iets te maken met het spel zelf, en verder als een modje zegt dat hij liever heeft dat je daar verder gaat. Dan is het toch een kleine moeite om dat even te doen?

Zelfs een kleinere moeite dan een nieuw topic openen, want bij een nieuw topic moet je nog een topic-titel invullen.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
jij snapt denk ik niet helemaal wat ik bedoel...
Dit is wel iets 'speciaals' en niet een standaard n00b vraag over Renegade... zoals ik al zei.. niemand gaat dat ooit lezen daar...

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Okee, als wij op de botte manier doorgaan, kan ik het ook:
Ik heb hier nogal haast bij.
Right. And what's that got to do with me?
Vandaar dat ik een nieuw topic heb gestart
'vandaar'? Geen argument
omdat die andere heel leuk was gesloten (met een fijn argument)
Tja, wat zal ik zeggen? Geen commentaar. Deze gaat op dezelfde manier dicht, er is niet voor niks een groot renegade topic.

Ow, en ik geef je hier een waarschuwing voor. Topics sluiten doen we niet omdat we dat leuk vinden.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.