Toon posts:

Final Fantasy 8 en "white seed ship"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op allerlei manieren al proberen uit te vogelen, of iemand wist waar je de "white seed ship" moet vinden, maar niemand weet het. Ook bij mij op school weet niemand het. Misschien kan iemand mij helpen, met het antwoord te geven op de vraag !

Waar kan ik het white seed ship vinden ???

tanx alvast *D

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 17:43
Op donderdag 07 maart 2002 01:10 schreef Kezza-9 het volgende:
Ik heb op allerlei manieren al proberen uit te vogelen, of iemand wist waar je de "white seed ship" moet vinden, maar niemand weet het. Ook bij mij op school weet niemand het. Misschien kan iemand mij helpen, met het antwoord te geven op de vraag !

Waar kan ik het white seed ship vinden ???

tanx alvast *D
Hij ligt ergens in die sterachtige formatie onder op je kaart, in een van die hoeken van dat ding.

Een preciese locatie is niet te geven, dat ding staat namelijk telkens op een andere plaats binnen die ster...

Afbeeldingslocatie: http://s-square.obi.ne.jp/ff8/img/map.jpg
Bij nummer 10 in DIE ster :P
(en ja IK vind het op een ster lijken *D)

Verwijderd

wat is dat voor een vies spel, het "white seed ship"

• FailFr8er
Op donderdag 07 maart 2002 08:14 schreef SlaX het volgende:
wat is dat voor een vies spel, het "white seed ship"
lol

Het is et spel Final Fantasy, het schip dat hij zoekt is van een groepje "witte" SeeD's (spreek uit: siedies) *D

Verwijderd

OWww, dat verklaart een hoop :+

Verwijderd

Hij is wat pittig inderdaad, die stomme klereboot. Maar hij ligt daar echt, inderdaad tussen dat vage landschapje onderin de kaart. :)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56

Phydomir

Dennis

Antwoord is al gegeven ja. Maar het is idd een klote opdracht om dat te vinden zonder walkthrough ofzow.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02

FastBunny

Give it the Works !

Ja maar er zijn ook Engelse spelkaarten, makkelijker dan dat japanse :P

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Tanx allemaal voor de gegeven antwoorden, thnx !

Weer een Nederlander gelukkig !

• FailFr8er
Op donderdag 07 maart 2002 09:06 schreef Phydomir het volgende:
Antwoord is al gegeven ja. Maar het is idd een klote opdracht om dat te vinden zonder walkthrough ofzow.
Et wordt toch duidelijk gezegd waar dat klereding is hoor, ik had er binnen een minuut of 3 :P
Pagina: 1