Hallo iedereen,
Sinds een week of twee ben ik in het bezit van het speakersetje Cambridge SoundWorks® MegaWorks 510D.
Deze heb ik digitaal (via 1 kabel) aangesloten op de Audigy.
Maar als ik een DVD afspeel (films) in PowerDVD 4.0 XP hoor ik willekeurig kleine tikjes
onder het bekijken van de film. Met muziekconcerten (Eagles, Beegees DTS/5.1) geen problemen 
De instelling in PowerDVD is 6 speakers, zonder Dolby Pro Logic 2 aan. Via de SPDIF gaat dit volgens mij goed, alleen vindt ik het geluid minder beter horen en doet DTS het ook niet meer. Met muziek of een DIVX afspelen hoor ik het geluid perfect zonder tikken of wat dan ook.
Mijn Config is:
Intel Pentium 4 1,7 Ghz
Intel D850GB moederbord
1024 MB RDRAM (PC800)
Creative SB Audigy Platinum
Asus V8200 Geforce 3 Deluxe
Toshiba 16X DVD speler
Plextor 40X SCSI CD-ROM
Plextor 12/10/32S SCSI rewriter
Adaptec AHA-2940AU SCSI-2 Controller
Windows XP Pro Final 2600 NL
Audigy drivers cd + patch voor XP
Als iemand weet wat dit kan zijn, hoor ik het graag.
Sinds een week of twee ben ik in het bezit van het speakersetje Cambridge SoundWorks® MegaWorks 510D.
Deze heb ik digitaal (via 1 kabel) aangesloten op de Audigy.
Maar als ik een DVD afspeel (films) in PowerDVD 4.0 XP hoor ik willekeurig kleine tikjes
De instelling in PowerDVD is 6 speakers, zonder Dolby Pro Logic 2 aan. Via de SPDIF gaat dit volgens mij goed, alleen vindt ik het geluid minder beter horen en doet DTS het ook niet meer. Met muziek of een DIVX afspelen hoor ik het geluid perfect zonder tikken of wat dan ook.
Mijn Config is:
Intel Pentium 4 1,7 Ghz
Intel D850GB moederbord
1024 MB RDRAM (PC800)
Creative SB Audigy Platinum
Asus V8200 Geforce 3 Deluxe
Toshiba 16X DVD speler
Plextor 40X SCSI CD-ROM
Plextor 12/10/32S SCSI rewriter
Adaptec AHA-2940AU SCSI-2 Controller
Windows XP Pro Final 2600 NL
Audigy drivers cd + patch voor XP
Als iemand weet wat dit kan zijn, hoor ik het graag.