Toon posts:

AB gebruiken op MA-600 Infrarood Adapter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik een afstandsbediening gebruiken op dit apparaatje?
Hij is hier bij datakabels en dan infrarood te vinden.

Ik gebruik hem op het moment om wat te klooien op mn Nokia 6210 en dat werkt prima.

Heeft iemand ervaringen met dit dingetje wat betreft het werken met een afstandsbediening?

Verwijderd

Topicstarter
^kom op heej^

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 13:41 schreef R1cksson het volgende:
^

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Heeft iemand ervaringen met dit dingetje wat betreft het werken met een afstandsbediening?
neen

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 14:55 schreef Mooooody het volgende:

[..]

neen
LOL :P

Ik zal dan maar niet meer kicken, heeft toch geen zin.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:32

4POX

Everybody is wired

Ik kick liever een topic dan een nieuwe te openen.. Ik heb deze module nu ook gezien. En ik ben benieuwd naar de ervaringen van die ding..

AKA Rinkel weblog

• [BoSS]
  • Laatst online: 21:30

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Een infrarood-adapter voor IrDA werkt in ieder geval niet samen met een afstandsbediening, omdat het signaal en de frequentie anders zijn (ja, ik heb me erin verdiept, ben er uren mee bezig geweest om het werkend te krijgen, totdat ik tot de conclusie kwam dat het....tsja....niet werkte :()

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• 4POX
  • Laatst online: 21:32

4POX

Everybody is wired

Op woensdag 27 maart 2002 21:37 schreef B_O_S_S het volgende:
Een infrarood-adapter voor IrDA werkt in ieder geval niet samen met een afstandsbediening, omdat het signaal en de frequentie anders zijn (ja, ik heb me erin verdiept, ben er uren mee bezig geweest om het werkend te krijgen, totdat ik tot de conclusie kwam dat het....tsja....niet werkte :()
Ik heb een laptop gehad met een irda poort.. En die liet in hyperterminal mooi zien wat voor soort tekens een afstandbediening stuurde.. Van JVC en PHILIPS.. Dus dan werken die twee merken wel op een standaard irda poort.. Eveneens de gsm's en pocketpc irda ondersteunen. Het probleem wat ik bij heel veel afstandbedienings heb gemerkt dat ze op verschillende snelheden werken.. de ene op 1200. de andere op 4800 en zelf sommige op 9600 Kbit

AKA Rinkel weblog

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-03 21:59

Stefan©

Toet toet

Op donderdag 28 maart 2002 00:07 schreef 4POX het volgende:

[..]

Ik heb een laptop gehad met een irda poort.. En die liet in hyperterminal mooi zien wat voor soort tekens een afstandbediening stuurde.. Van JVC en PHILIPS.. Dus dan werken die twee merken wel op een standaard irda poort.. Eveneens de gsm's en pocketpc irda ondersteunen. Het probleem wat ik bij heel veel afstandbedienings heb gemerkt dat ze op verschillende snelheden werken.. de ene op 1200. de andere op 4800 en zelf sommige op 9600 Kbit
Ik heb die ma-600 ook, en heb ook wel 's wat een gekloot met een afstand bediening, het werkte wel, maar ik vind 't het geld daarvoor niet waard.

Het is wel handig voor je telefoon ja, maar da's ook 't enigste (IMHO)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe heb je dat ding aan het werken gekregen met je AB?

Het ding begint wel te knipperen als ik op de AB druk, maar de software voor ABtjes te gebruiken zegt dat hij de betreffende com poort niet kan openen.

Verwijderd

Topicstarter
waarom niet

• PROnline
  • Laatst online: 11-03 11:45
Er is voor 12 euro een adaptertje te krijgen wat je op je compoort aan kan sluiten. dit is alleen een IR ontvanger. Te gebruiken voor je AB.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2478
http://www.remote-controlled.org/

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 31 maart 2002 13:14 schreef PROnline het volgende:
Er is voor 12 euro een adaptertje te krijgen wat je op je compoort aan kan sluiten. dit is alleen een IR ontvanger. Te gebruiken voor je AB.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2478
http://www.remote-controlled.org/
Die MA-600 die heb ik dus al aangeschaft, dus vandaar dat ik per se dit apparaat wil gaan gebruiken.

Ik vind het een beetje onzin om een extra apparaat aan te schaffen.
Pagina: 1