http://www.tweakzone.nl
Zeg ik niks of wel: origineel zijn is ook een vak.
Intellectuele Eigendoms Rechten bestaat dat nog?
Zeg ik niks of wel: origineel zijn is ook een vak.
Intellectuele Eigendoms Rechten bestaat dat nog?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Professioneel Hyves-weigeraar
Op woensdag 06 maart 2002 23:40 schreef saviour het volgende:
Heeeeeeey, dat is het oude FreeWorldForum? Wat leuk, weer gehacked lees ik net..
Naja, goed om te zien dat ze niet van hun fouten geleerd hebben
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Op woensdag 06 maart 2002 23:40 schreef Wouter Tinus het volgende:
(en iedereen mag mij mailen als ze ontdekken dat T.net teksten op deze manier worden geripped)
Die hadden ze eerst wel, maar zijn verwijderd na een hack..Op woensdag 06 maart 2002 23:48 schreef Orphix het volgende:
hebben ze alles gejat behalve de smileys
die zijn misschien ook wel gejatOp woensdag 06 maart 2002 23:48 schreef Orphix het volgende:
hebben ze alles gejat behalve de smileys
Kijk DGF vraagt gewoon ff vriendelijk aan t.net en de andere makers. Firefox e.d. of we zo mogen gebruiken.Op woensdag 06 maart 2002 23:51 schreef saviour het volgende:
[..]
Die hadden ze eerst wel, maar zijn verwijderd na een hack..
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik vertrouw er dan ook op dat jij jezelf weer eens subtiel heb uitgedruktOp woensdag 06 maart 2002 23:53 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
Hmm, ze zijn niet eens aardig tegen mij als ik ze meel
je kent me tochOp woensdag 06 maart 2002 23:54 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik vertrouw er dan ook op dat jij jezelf weer eens subtiel heb uitgedrukt
Hmm, ik meen me te herinneren dat hij eerst wel met boordevol vragen zat in scriptingOp woensdag 06 maart 2002 23:57 schreef SWINX het volgende:
Hij was hier ook geregged maar heeft zo te zien nooit iets gepost
Ja vindt ik ook. Ik bedoel hoe kun je daar nou persoonlijk voldoening uit krijgen, ok misschien heb je er wel veel tijd instoken met scripts modden enzo. Maar ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen, en als ik voorgebakken dingen gebruik ploeg ik het zolang door totdat ik alles snap.Op woensdag 06 maart 2002 23:59 schreef saviour het volgende:
[..]
Hmm, ik meen me te herinneren dat hij eerst wel met boordevol vragen zat in scripting
Nouja, boeiend ook..
Wel triest om te zien dat alles van die site / dat forum bij elkaar geript is.
Verwijderd
Verwijderd
er valt jou nix op aan de layout?Op donderdag 07 maart 2002 00:13 schreef Godzilla het volgende:
opzich weel mooie site.. maarja.. als tweakers het als concurentie ziet btw wat kan tweakers ertegen doen? ze doen toch niets fout?
Verwijderd
jawel.. de zijkant en de manier van laten zien van nieuws ja maar ik denk dat GoT geen aanspraak kan maken op dit vergrijp. tenzij GoT er financieel minder op wordt..Op donderdag 07 maart 2002 00:20 schreef Dirk het volgende:
[..]
er valt jou nix op aan de layout?
Kijk dan goed, de categorie indeling. Met die blokjes, het menu. De ONGELOOFLIJK ARME imitatie van het logo. De search functie. Enz. enz.Op donderdag 07 maart 2002 00:23 schreef Godzilla het volgende:
[..]
jawel.. de zijkant en de manier van laten zien van nieuws ja maar ik denk dat GoT geen aanspraak kan maken op dit vergrijp. tenzij GoT er financieel minder op wordt..
Ehmm dan zou je btw alle Sites moeten "aangeven" die ook maar er zo uitzien (niet om die site te verdedigen maar ik denk dat het geen zin heeft)
*kuch*Op donderdag 07 maart 2002 00:13 schreef Godzilla het volgende:
opzich weel mooie site.. maarja.. als tweakers het als concurentie ziet btw wat kan tweakers ertegen doen? ze doen toch niets fout?
Verwijderd
vrij droog dat ze vervolgens Bron: Webwereld vermeldenOp woensdag 06 maart 2002 23:40 schreef Wouter Tinus het volgende:
Hmmz, ze copy-pasten nieuws rechtstreeks van WebWereld..
http://www.tweakzone.nl/showarticle.php?art_id=22
http://www.webwereld.nl/nieuws/10480.phtml
ff mailen naar onze fijne vriend van juridische zaken @ IDG![]()
(en iedereen mag mij mailen als ze ontdekken dat T.net teksten op deze manier worden geripped)
Je vergeet nielsonline idd.Op donderdag 07 maart 2002 08:03 schreef saviour het volgende:
Niet alleen van NZ.
- Tweakers
- Netzone
- Geoforum
- Ik vergeet iets
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Oja wie had dat ook alweer gedaan?Op woensdag 06 maart 2002 23:51 schreef saviour het volgende:
Die hadden ze eerst wel, maar zijn verwijderd na een hack..
Op donderdag 07 maart 2002 09:00 schreef ddc het volgende:
Oja wie had dat ook alweer gedaan?![]()
![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik weet van niksOp donderdag 07 maart 2002 09:00 schreef ddc het volgende:
[..]
Oja wie had dat ook alweer gedaan?![]()
![]()
Bericht hierboven
lalavandeteletubbiesOp donderdag 07 maart 2002 13:14 schreef Floris het volgende:
Ik weet van niks
misschien een kloontje ervanOp woensdag 06 maart 2002 23:59 schreef saviour het volgende:
[..]
Hmm, ik meen me te herinneren dat hij eerst wel met boordevol vragen zat in scripting
Nouja, boeiend ook..
Wel triest om te zien dat alles van die site / dat forum bij elkaar geript is.
Verwijderd
Daar trekken we ons toch echt niets van aan hoorOp donderdag 07 maart 2002 15:04 schreef Neman het volgende:
Het is natuurlijk niet origineel, maar op zich vind ik de site helemaal niet onaardig. Jullie zitten nu allemaal wel leuk te zeiken, maar dat komt op mij meer over als slijmgedrag richting de crew van t.net.
Idd.. want T.NET ziet er toch ook niet uit IMHODaar trekken we ons toch echt niets van aan hoor De site is daarbij niet echt mooi, maar smaken verschillen.
Verwijderd
Verwijderd
precies! er is nix gejat! alleen site opbouw is het zelfde! logo's smilies kleuren! alles is anders! en je bent vrij om zelf een site opbouw te kiezen die je wilt!Op donderdag 07 maart 2002 00:13 schreef Godzilla het volgende:
Bunch of lamersOp donderdag 07 maart 2002 16:53 schreef ThaBadBoy het volgende:
he he hun forum is nog niet optimaal de zoek functie doet het niet: (ow en ikop ze)
phpBB was unable to query the forums database
Server shutdown in progress
SELECT u.user_id,f.forum_id, p.topic_id, u.username, p.post_time,t.topic_title,f.forum_name FROM posts p, posts_text pt, users u, forums f,topics t WHERE ( (t.topic_title LIKE '%tweakers.net%') OR (pt.post_text LIKE '%tweakers.net%') ) AND p.post_id = pt.post_id AND p.topic_id = t.topic_id AND p.forum_id = f.forum_id AND p.poster_id = u.user_id AND f.forum_type != 1 GROUP BY t.topic_id ORDER BY p.post_time desc LIMIT 0, 50
Verwijderd
Red Nalie, dat zijn de argumenten in de SQL query die aan de search gegeven zijn door de userOp donderdag 07 maart 2002 18:59 schreef Red Nalie het volgende:
[..]
Bunch of lamers
Maar het is gewoon l4m3 om de site na te bouwen van de succesformule ala t.net. Verzin dan zelf wat en probeer een concurent te zijn van T.net ofzoOp donderdag 07 maart 2002 18:56 schreef izoman het volgende:
[..]
precies! er is nix gejat! alleen site opbouw is het zelfde! logo's smilies kleuren! alles is anders! en je bent vrij om zelf een site opbouw te kiezen die je wilt!
Maar dan nog is het verboden om tekst direct over te nemen van sites (het nieuws) dus daarvoor zijn jullie iig. al strafbaar. (inbreuk op de autheurswet)Op donderdag 07 maart 2002 18:56 schreef izoman het volgende:
[..]
precies! er is nix gejat! alleen site opbouw is het zelfde! logo's smilies kleuren! alles is anders! en je bent vrij om zelf een site opbouw te kiezen die je wilt!
Ben jij een van de mensen die tweakzone.nl gemaakt hebben? Vind je het niet heel erg flauw om als een andere site veel succes heeft deze helemaal te kopieren en alleen de layout een heel klein beetje te veranderen? Kan je zelf niks bedenkenOp donderdag 07 maart 2002 20:03 schreef izoman het volgende:
dat zal vanaf nu ook niet meer gebeuren.... nieuws wordt nu zelf geschreven....
Fout, fout, fout,Op donderdag 07 maart 2002 18:56 schreef izoman het volgende:
[..]
welkom op ons forumOp donderdag 07 maart 2002 20:06 schreef sentile het volgende:
pffffffffffffffffffffffff
Verwijderd
zal wel aan lichen dat het net nieuw isOp donderdag 07 maart 2002 21:07 schreef Pc123 het volgende:
Willen de mensen van tweakzone.nl hier even uitleggen waarom ze als een andere site succes heeft zelf helemaal niks nieuws bedenken maar de site gewoon kopieren?
Verwijderd
*Proest* leuke sig *proest*Op donderdag 07 maart 2002 21:15 schreef sentile het volgende:
[..]
zal wel aan lichen dat het net nieuw is
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/whois.php
Domain name:
tweakzone.nl (second domain)
Organisation:
Webspace
Schiebroekselaan 62 A
3037 RP ROTTERDAM
Administrative Contact:
Jeroen Vader
Phone: +31 9664573**
E-mail: postmaster@tweakzone.nl
Technical Contact:
p de Haan
Phone: +31 1803261**
E-mail: webmaster@webspace.org
Registrar:
Webspace/p
KleinHitland 10
2911 BR NIEUWERKERK AD IJSSEL
Domain Nameservers:
ns1.dutch-hosting.nl 212.204.221.159
ns2.dutch-hosting.nl 212.204.221.160
Domain first registered: 06-02-2002
Record last updated: 07-02-2002
Record maintained by: NL Domain Registry
https://fgheysels.github.io/
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Tja, als dat op een normale manier gebeurd is daar absoluut niks mis mee. Het is zelfs welkom lijkt me zo. Een beetje concurrentie kan absoluut geen kwaad.Op donderdag 07 maart 2002 21:31 schreef Blaatschaap11 het volgende:
Maarja een beetje concurrentie kan natuurlijk nooit geen kwaad, het komt de consument waarschijnlijk ten goede
Op donderdag 07 maart 2002 21:54 schreef MikeN het volgende:
http://www.tweakzone.nl/nieuwsargief.php
Argief ROFL....
lol, veel zpelvauten duzOp donderdag 07 maart 2002 20:59 schreef chem het volgende:
[..]
welkom op ons forum
izoman
Tweakzone.nl is officeel online!
ik zie een spelvaut
Jij bent helemaal helemaal vrij om te kiezen zoals jij wilt. Alleen dit kan gewoon niet door de beugel. Heb je nou zulke dikke glazen in je bril zitten dat je hele vision blurry is ofz? (Dat verklaart wel een hoop). Alles is gelijk op de toffe dingen na. Zelf het logo, cpusocket in dat plaatje. ZIE JE DAT NIET. De update tracker. KORTOM DE HELE OPZET VAN DE SITE!!!!Op donderdag 07 maart 2002 18:56 schreef izoman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jonge!dat zal vanaf nu ook niet meer gebeuren.... nieuws wordt nu zelf geschreven....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Forums kun je toch moeilijk wat over zeggen. Die lijken namelijk allemaal op elkaar. Das is gewoon een formule. Je kunt hooguit categoriën en omschrijvingen gaan kopieren.Op vrijdag 08 maart 2002 09:21 schreef Speedy18 het volgende:
Vraag me trouwens wel af of er zoveel links mogen staan naar het forum. Het vroegere fwf bevatte namelijk wel warezz...
ff wat forums die een klein beetje op got lijken
http://www.speedener.nl/forum/index.php
http://www.thagroov.be/forum/
http://www.helpdesk-forum.nl/
enzo zijn er nog wel een aantal. Weet niet of ik die laatste twee zou mogen posten ivm toelaten van hete ware.
Verwijderd
hahah hier verspreekt iemand zich! is gewoon een forumule! nou tweak websites zijn ook een forumule! tweakers.net is echt niet de enige website die zich met tweaken bezig houdt!Op vrijdag 08 maart 2002 10:16 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Forums kun je toch moeilijk wat over zeggen. Die lijken namelijk allemaal op elkaar. Das is gewoon een formule. Je kunt hooguit categoriën en omschrijvingen gaan kopieren.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Ltrz,....
Verwijderd
Op vrijdag 08 maart 2002 12:20 schreef chem het volgende:
<h2>www.vandale.nl</h2>
******, tweakzone.nl-aanhangers, ga eerst een nederlands leren. Jullie spelfouten zijn dermate stuitend dat je het niet eens voor elkaar krijgt om een quote goed na te typen, of een woord uit een quote over te nemen...
Ik vermoed dat de gemiddelde tweakzone.nl'er zo'n 15-16 jaar is..
ik ben lite-mod, geen full-mod meerOp vrijdag 08 maart 2002 12:34 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
offtopic:
Moet jouw naam geen kleur hebben
Beste Godiuszer, gebruik alsjeblieft eens hoofdletters. Interpunctie is niet zo moeilijk, in Spanje (jah daar woon jij) gebruikt men dan wel een andere vorm van interpunctie dan in de Nederlandse taal, maar ook daar moet je hoofdletters gebruiken.Op vrijdag 08 maart 2002 10:21 schreef izoman het volgende:
[..]
hahah hier verspreekt iemand zich! is gewoon een forumule! nou tweak websites zijn ook een forumule! tweakers.net is echt niet de enige website die zich met tweaken bezig houdt!
www.pc-tweaking.com
www.tweaktown.com
www.tweakpc.de
mzzz zelfde forumule! en zo zijn er nog 1000
9 van de 10 forums lijken op elkaar... ook 9 van de 10 sites.... jullie kunnen het gewoon niet hebben dat er nu concurentie bijkomt.. dat is LAME!
En nu van ZDNet:Gepost door Godius @ 03-07-02 18:48
De Pentium 4 die onder de schuilnaam Northwood door het leven gaat, is de eerste Pentium 4 die met 0,13 micron lithografie geproduceerd wordt. Tot nu toe was de Pentium 4 een 0,18-micron chip. Gebruikmaken van 0,13-micron technolo gie levert heel wat op. In de eerste plaats kan de Pentium 4 nu hogere kloksnelhe den bereiken en toch minder warmte af geven. De 0,13-micron Pentium 4 op 2,2 GHz verbruikt ongeveer 53 watt, terwijl de oude 0,18-micron Pentium 4 op 2 GHz al 72 watt verbruikte. Dankzij de fijnere productietechniek passen er ook meer transistors op dezelf de oppervlakte, en Intel verdubbelde de L2-cache van de Pentium 4 tot 512 KB. Die grotere buffer zorgt ervoor dat de Pentium 4 minder naar het uiterst trage geheugen moet teruggrijpen.
De processor hoeft minder lang te wachten en presteert dus beter. Intel heeft de nieuwe Pentium 4 op de markt gebracht in twee varianten: 2 en 2,2 GHz. Dat betekent dat er nu twee Pentium 4s op 2 GHz verkrijgbaar zijn. De nieuwe Intel met 512 KB L2-cache krijgt een A achteraan de naam zodat u hem kunt onderscheiden van het 256 KB L2-cache model. Als u er echt zeker van wilt zijn dat uw nieuwe 2-GHz CPU wel degelijk een Pentium 4 type 2,0A GHz is, dan raden we u aan gebruik te maken van het CPUID-programma. Dit programma detecteert en beoordeelt bijna alle kenmerken van een processor, inclusief de grootte van de L2-cache.
De gebruikte plaatjes van beide sites: (Ik zie zegmaar geen verschil)De Pentium 4 die onder de schuilnaam Northwood door het leven gaat, is de eerste Pentium 4 die met 0,13 micron lithografie geproduceerd wordt. Tot nu toe was de Pentium 4 een 0,18-micron chip. Gebruikmaken van 0,13-micron technolo gie levert heel wat op. In de eerste plaats kan de Pentium 4 nu hogere kloksnelhe den bereiken en toch minder warmte af geven. De 0,13-micron Pentium 4 op 2,2 GHz verbruikt ongeveer 53 watt, terwijl de oude 0,18-micron Pentium 4 op 2 GHz al 72 watt verbruikte. Dankzij de fijnere productietechniek passen er ook meer transistors op dezelf de oppervlakte, en Intel verdubbelde de L2-cache van de Pentium 4 tot 512 KB. Die grotere buffer zorgt ervoor dat de Pentium 4 minder naar het uiterst trage geheugen moet teruggrijpen.
De processor hoeft minder lang te wachten en presteert dus beter. Intel heeft de nieuwe Pentium 4 op de markt gebracht in twee varianten: 2 en 2,2 GHz. Dat betekent dat er nu twee Pentium 4s op 2 GHz verkrijgbaar zijn. De nieuwe Intel met 512 KB L2-cache krijgt een A achteraan de naam zodat u hem kunt onderscheiden van het 256 KB L2-cache model. Als u er echt zeker van wilt zijn dat uw nieuwe 2-GHz CPU wel degelijk een Pentium 4 type 2,0A GHz is, dan raden we u aan gebruik te maken van het CPUID-programma. Dit programma detecteert en beoordeelt bijna alle kenmerken van een processor, inclusief de grootte van de L2-cache.

Tekst TweakZone:Symantec, marktleider op het gebied van Internetbeveiliging, introduceert Symantec Gateway Security in Nederland.
[plaatje]
Deze security appliance combineert vijf essentiële beveiligingsfuncties en biedt zo allesomvattende bescherming tegen aanvallen op het netwerk. Symantec Gateway Security is de eerste appliance die een Firewall, AntiVirus, Intrusion Detection, Content Filtering en Virtual Private Networking (VPN) verenigt.
Het biedt bedrijven een kostenbesparende en doeltreffende bescherming tegen elke mogelijke Internetaanval waarmee zij vandaag de dag geconfronteerd worden
Het gebruikte plaatje:Symantec, marktleider op het gebied van Internetbeveiliging, introduceert Symantec Gateway Security in Nederland.
[plaatje]
Deze security appliance combineert vijf essentiële beveiligingsfuncties en biedt zo allesomvattende bescherming tegen aanvallen op het netwerk. Symantec Gateway Security is de eerste appliance die een Firewall, AntiVirus, Intrusion Detection, Content Filtering en Virtual Private Networking (VPN) verenigt.
Het biedt bedrijven een kostenbesparende en doeltreffende bescherming tegen elke mogelijke Internetaanval waarmee zij vandaag de dag geconfronteerd worden.

TweakZone tekst:Zon kan mobiel telefoonverkeer ontregelen
HAARLEM - Niet alleen tunnels en grote gebouwen leiden tot een slechte mobiele ontvangst, ook uitbarstingen van de zon kunnen een gesprek danig verstoren.
Dit blijkt uit onderzoek van Lucent Technologies Bell Labs. Volgens de onderzoekers kunnen de microgolven die na een zonne-uitbarsting op de aarde afkomen de communicatie met mobiele telefoons ontregelen. Dergelijke 'zonnegolven'komen een paar keer per jaar voor.
De verstoring is het hevigst als er sprake is van een zogeheten zonnemaximum, dat gepaard gaat met een zonnevlek. Dit gebeurt gemiddeld eens in de elf jaar.
Marten Dijkstra
Hetgeen verwijderd is is:Gepost door Godius @ 03-07-02 15:46
Niet alleen tunnels en grote gebouwen leiden tot een slechte mobiele ontvangst, ook uitbarstingen van de zon kunnen een gesprek danig verstoren.
Dit blijkt uit onderzoek van Lucent Technologies Bell Labs. Volgens de onderzoekers kunnen de microgolven die na een zonne-uitbarsting op de aarde afkomen de communicatie met mobiele telefoons ontregelen. Dergelijke 'zonnegolven'komen een paar keer per jaar voor.
De verstoring is het hevigst als er sprake is van een zogeheten zonnemaximum, dat gepaard gaat met een zonnevlek. Dit gebeurt gemiddeld eens in de elf jaar.
Bericht hierboven
Dit is de grootste onzin! Tuurlijk zijn websites over hardware veel te vinden, het is nou eenmaal populair onderwerp. Zoiets heet een -categorie- het valt onder websites gericht aan tweakers e.d.Op vrijdag 08 maart 2002 10:21 schreef izoman het volgende:
[..]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq