Ik heb hier een oude p3 500 machine binnengekregen met een probleempje... kun je het ff oplossen was dus de vraag. ff is beetje uit de hand gelopen....
als je de powerknop indrukt gaat de fan van de voeding ff draaien, en dan weer uit. Van de rest gaat niets branden of draaien.
1. cmos leeghalen enzow, haalt allemaal niets uit..
2. heb andere voeding geprobeert, dit gaf als effect dat het mobo begon te roken en op te lichten als een gloeilamp. dis nie goed, mobo d00d dus.
3. ik ben aan een koffermod bezig, en das ook een slot 1 mobo. Wilde ff testen of de cpu nog goed was om de kosten in te kunnen schatten van een vervangend mobo. Immers was alleen het mobo doorgebrand. In de veronderstelling dat het probleem dus lag bij de voeding of het mobo steek ik de cpu in mijn mobo.
"no go" dus.. pc start nie op
ikke weer me celeron 766 er terug in gezet... nu krijg ik dus met me celeron hetzelfde als in de machine die ik binnen heb gekregen
. weer een mobo d00d dus, alleen nu die van mezelf
.
Zou mijn celeron nu nog werken of is deze ook afgeschreven
, ik durf het eik niet meer te proberen. want dan sloop ik nog een mobo, dan had ik voor dat geld en mooie nieuwe combo CPU/mobo kunnen kopen...
als je de powerknop indrukt gaat de fan van de voeding ff draaien, en dan weer uit. Van de rest gaat niets branden of draaien.
1. cmos leeghalen enzow, haalt allemaal niets uit..
2. heb andere voeding geprobeert, dit gaf als effect dat het mobo begon te roken en op te lichten als een gloeilamp. dis nie goed, mobo d00d dus.
3. ik ben aan een koffermod bezig, en das ook een slot 1 mobo. Wilde ff testen of de cpu nog goed was om de kosten in te kunnen schatten van een vervangend mobo. Immers was alleen het mobo doorgebrand. In de veronderstelling dat het probleem dus lag bij de voeding of het mobo steek ik de cpu in mijn mobo.
"no go" dus.. pc start nie op
Zou mijn celeron nu nog werken of is deze ook afgeschreven