[adsl mxstream] Traag naar meeste sites

Pagina: 1
Acties:

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

Topicstarter
Hey,

Ik heb adsl mxstream (van xs4all), en heb sinds vanmiddag het probleem dat het naar de meeste sites heel langzaam gaat. Bij mordax.nl haal ik bijv maar 44 kB/s (terwijl ik normaal gesproken daar 55 kB/s haal). Zelfde geldt voor speedsuite.net. Vage is dat ik van bijv ftp.surfnet.nl wel de volle snelheid haal.
Hebben meer mensen hier last van? Vage routing oid?

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37
gisteravond zatten ze hier leiden merenwijk ook flinkt te raggen

ping van 500 vaak time-outs. en vaak geen dataverkeer
omwijze discconects brbrb

• Wits

Wits

fka Witsflow

Topicstarter
Hrm, het lijkt nu weer in orde.. Hopelijk blijft het zo

• Wits

Wits

fka Witsflow

Topicstarter
Hrm het is weer zover. 55 kB/s vanaf ftp.surfnet.nl, en maar 19 kB/s op mordax.nl, 10 kB/s vanaf ftp.wanadoo.nl en tweakers.net is ook niet vooruit te branden :(
Meer mensen die hier last van hebben?

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook maar dan met Planet Internet, er was net wel een landelijke storing bij PI alleen deze is volgens mij al opgelost want ik kan gewoon inbellen. Echter als ik mijn downstream test bij mordax.nl dan kom ik niet boven de 8 kb/s uit. Het bezoeken van sites gaat ook erg traag, eigenlijk heb ik dit vandaag voor het eerst gemerkt.

Soms gaat het mega snel, en soms zoals nu echt super traag. We houden het maar even in de gaten ;(

Verwijderd

Laat ik mijn mond maar houden over Planet :) aangezien dit aan de KPN lag.

Had er toen ik die "fijne provider" ook had, vaak last van dat ik ineens offline ging. Ik werd gewoon gekickt van dat netwerk. De snelheid lag soms op 8 en daarna weer op 55.

Het irritante is dat het ook soms plat lag en je dan niet van je internet op aan kan.

Wat ik wel weet is dat Planet het meestal na een dag of 1 á 2 heeft opgelost.

Vandaag ligt hun mailserver plat (intern voor de helpdesk enzo)
Pagina: 1