Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[OM] Slotje... (kopieerbeveliging: werkt echt?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En die krijg ik dus niet zo vaak...

In mijn topic wordt dus gezegd dat vragen over kopieerbeveiligingen niet zijn toegestaan "gewenst".

Ten 1e: wees dan een beetje duidelijk en zet het in de FAQ (waar nu wel erg weinig in staat trouwens :? ). Het is namelijk nog steeds legaal om een kopie voor eigen gebruik te maken in NL. (en ik ben gelijksoortige topics tegengekomen die ook open bleven, zij het niet allemaal in het zelfde subforum)

Ten 2e: clone-cd geeft dus aan niet te werken in de "normal" modus met mijn brander. Ofwel: mijn probleem is nog niet opgelost, maar ik ben bang dat als ik een nieuw topic open er weer een slot op komt...

Of mag ik wel vragen hoe ik clone-cd aan de praat krijg met een 16×10×40 Lite-On ?

Verwijderd

SU -> LA

Verwijderd

Topicstarter
Daar wordt je toch ook niet goed van, ik zit altijd verkeerd met LA/SU/TFF |:(

Ik leer het nog wel, ooit *zucht* ;)

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op woensdag 06 maart 2002 22:42 schreef Mecallie het volgende:
Daar wordt je toch ook niet goed van, ik zit altijd verkeerd met LA/SU/TFF |:(

Ik leer het nog wel, ooit *zucht* ;)
op de index-pagina staat vrij netjes uitgelegd wat waar moet ;)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

ehm, het grijze gebied... cracks om spellen te kopieren worden hard verboden (is gewoon warez), DVD regiocodes niet, cd's die beveiligd zijn kopieren is echt zo'n 'tussengeval', waarbij men altijd geneigd is links naar minder legale sites te plaatsen.

Toch denk ik dat dit in de echte PC-techfora teveel lijkt op het 'backuppen van de eigen cd' van spellen...

Wat ik je trouwens wel als tip kan geven: kopieer dat ding via de analoge ingang van je geluidskaart ;). Ik mag aannemen dat je een betere hebt dan een AC97 onboard, en zelfs met dat ding horen audiofielen geen verschil met het origineel ;).

(ik hou van blinde testen waar de blaters door de mand vallen ;)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op woensdag 06 maart 2002 22:35 schreef Mecallie het volgende:
Ten 1e: wees dan een beetje duidelijk en zet het in de FAQ (waar nu wel erg weinig in staat trouwens :? ).
Moet ook nog in de faq komen inderdaad, en de faq moet ook nog een flink stuk uitgebreid worden..
Het is namelijk nog steeds legaal om een kopie voor eigen gebruik te maken in NL. (en ik ben gelijksoortige topics tegengekomen die ook open bleven, zij het niet allemaal in het zelfde subforum)
Het klopt dat het in Nederland legaal is om een kopie voor eigen gebruik te maken..
Maar het probleem is eigenlijk een beetje dat je met dit soort topics ook andere personen helpt, die dus niet een eigen kopie willen maken ;)
't is inderdaad een beetje een grijs gebied..
Ten 2e: clone-cd geeft dus aan niet te werken in de "normal" modus met mijn brander. Ofwel: mijn probleem is nog niet opgelost, maar ik ben bang dat als ik een nieuw topic open er weer een slot op komt...

Of mag ik wel vragen hoe ik clone-cd aan de praat krijg met een 16×10×40 Lite-On ?
Ja hoor, ga gerust je gang.. Zolang de nadruk maar niet ligt op het omzijlen van een kopieerbeveiliging..

Verwijderd

Topicstarter
Okee thanks guys.

Toch nog even snel: weet je wel hoelang dat duurt JvS? Juist... :P

Ik zal dan morgen even een topic openen en ik zal proberen mij zo politiek correct mogelijk uit te drukken ;)
Pagina: 1