waarschuwingpiep? maar niets in de handleiding?

Pagina: 1
Acties:

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:04
Ik heb een msi k7t266 pro2, 60gb maxtor, geforce2 mx400,realtek 10/100 nic en een sb live.

Als me pc aan staat geeft om de zoveel tijd een (waarschuwings?)piep, die uit de pc-speaker in de kast komt.

Ik heb me hele handleiding doorgekeken (2x), de site van msi en de search maar heb niks kunnen vinden.

de piep: korte lage klank en daarna een schelle langere .

Weet iemand wat dit betekent of heeft iemand anders hier last van gehad??

Verwijderd

Dus dit is niet bij het booten van je PC... hmm..

Probeer es een ander toetsenbord.. misschien dat er een aantal toetsen tegelijk worden ingedrukt, zodat je pc speaker gaat piepen? (omdat de contakten van je toetsjes misschien vies zijn, of je toetsenbord kapot?)

post dan ff of het gelukt is

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Mmm, klinkt idd als een vastzittend toetsenbord... Anders zou ik het niet weten. Temps zijn in orde?

Verwijderd

Zou leuk zijn als iedereen bij zijn specs
ook het merk bios zou plaatsen.
Post(beep)codes zijn uiteraard verschillend bij diverse merken.

Kijk eens op de volgende link,

http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:39
Ik hoorde dit laatst ook toen ik weer bij zo'n bord in de buurt kwam, stond ie al een dikke 5 minuten te piepen. Kan wel es wat te maken hebben met je DDR bankjes ofzow, want toen ik em uitzette wou ie niets meer totdat ik het RAM opnieuw in z'n slot had gezet

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:04
Effe ten eerste, ik kan alles gewoon op me pc doen, dus hij start gewoon op,ik kan op i-net.

Alles wat hier staat is gloednieuw dus het zou gewoon moeten werken volgens mij??

Het is niet mijn toetsenbord, net gecontroleerd.

Het geluid komt telkens na ongeveer een kwartier,en dan weer na een kwartier.

Ik denk zelf aan me HD , een maxtor 60gb 7200rpm,of w2k.Want met me vorige installatie van w2k had ik er geen last van, maar toen zat er een andere HD in maxtor 800mb ????rpm

Het is een AMI-bios ve. 1.45

En dat van me processor te warm denk ik ook niet (had ie allang doorgefikt) komt stressed maar op 45graden.(met een crappy lawaaiige coolermaster)

Verwijderd

misschie proc. te warm ?

Verwijderd

Uhm,. heb ik ook welis,vooral als ik aan het gamen ben, geeft ie soms om de 5 min ofzo een piepje?...nah..heb er geen last van duz..
Pagina: 1