AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Zo mag er ook wel eens een nieuwe update komen van Red Alert. En waarom wordt er geen nieuwe grafische DirectX 8.1 engine geschreven voor Interstate '76, Super Streetfighter II Turbo en Chuck Yeager's Air Combat?
Sommige spellen waren ooit supervet, maar nu moet je ze vergeten, denk ik. Ze worden gewoon niet langer gesupport. Jammergenoeg.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
i shall never forget u, SSIIOp woensdag 06 maart 2002 22:33 schreef Captain Pervert het volgende:
Super Streetfighter II Turbo
Sommige spellen waren ooit supervet, maar nu moet je ze vergeten, denk ik. Ze worden gewoon niet langer gesupport. Jammergenoeg.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
idd die games die je opnoemt zijn het stuk voor stuk waard...Op woensdag 06 maart 2002 22:33 schreef Captain Pervert het volgende:
Mja
Zo mag er ook wel eens een nieuwe update komen van Red Alert. En waarom wordt er geen nieuwe grafische DirectX 8.1 engine geschreven voor Interstate '76, Super Streetfighter II Turbo en Chuck Yeager's Air Combat?
* Soullie wants remakes !!!
C&C Gold = de windows versie van C&C? Die met die hogere resolutie?Op woensdag 06 maart 2002 22:21 schreef Undertaker2 het volgende:
Misschien is het wel bekent dat, wanneer je Windows XP of Windows2000 draait, C&C het slecht tot helemaal niet doet. Met behulp van een soort "patch" kan je C&C Gold wél aan de praat krijgen, maar dan doet multiplayer het weer niet(bekent probleem btw)
Die heb ik thuisliggen maar heb ik nog nooit geprobeerd in win2k/xp... weet wel dat het geweldig was C&C in een hogere resolutie te spelen.. de muziekjes waren ook nog eens supervet in C&C.. ik denk dat ik het nog eens ga proberen
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
C&C95 of eigenlijk alle tiberium dawn uitvoeringen en red alert zulolen niet draaien in XP... heb het al geprobeerd...
Verwijderd
Onzin, heb net nog ff C&C Tiberian sun Firestorm pack gespeeld onder XP prof. Misschien dat alleen de eerste c&C niet werkt.Op donderdag 07 maart 2002 09:18 schreef Nosfer@tu het volgende:
vergeet het maar...
C&C95 of eigenlijk alle tiberium dawn uitvoeringen en red alert zulolen niet draaien in XP... heb het al geprobeerd...
Squeek had het over Tiberian Dawn dus niet over Tiberian SunOp donderdag 07 maart 2002 09:31 schreef Squeek het volgende:
[..]
Onzin, heb net nog ff C&C Tiberian sun Firestorm pack gespeeld onder XP prof. Misschien dat alleen de eerste c&C niet werkt.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd