Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:22 ]
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk is om voor een moderator elk topic bij te houden. Daarom bestaat er ook zo iets als SU. Het zou natuurlijk wel mooi zijn als het zou kunnen, maar dat is volgens mij onbegonnen werk.
ACM is natuurlijk bezig met het nieuwe forum, dus zeg dit niet te snelOp woensdag 06 maart 2002 22:15 schreef hdd het volgende:
- Autoreply: __________________________________________________________ Topix :{ __________________________________________________________
dat denk ik niet.
mijn 'lokale mod'
is Koffie, en ik moet zeggen dat die uitmuntend werkt doet.
Daarnaast kan er in NT/ANS best nog een litemod aangesteld worden.
Even af en toe een topicje bekijken, je ziet gauw als er een antwoord in staat, en BAM! vinkje in de database --> mapje is groen.
wel zo prettig...
mijn 'lokale mod'
Daarnaast kan er in NT/ANS best nog een litemod aangesteld worden.
Even af en toe een topicje bekijken, je ziet gauw als er een antwoord in staat, en BAM! vinkje in de database --> mapje is groen.
wel zo prettig...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Volgens mij is het niet Femme die aan het nieuwe forum werkt...Op woensdag 06 maart 2002 22:16 schreef Compubiter het volgende:
Femme is natuurlijk bezig met het nieuwe forum, dus zeg dit niet te snel
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:22 ]
Femme? Wie heeft het over Femme (schaam, schaam)
maaruh, is er verder nog iemand die het wel een goed idee vind?
Ik niet iig.Op donderdag 07 maart 2002 18:17 schreef Dirk-Jan het volgende:
maaruh, is er verder nog iemand die het wel een goed idee vind?
Want wat de ene weer nuttige info vind, heeft de andere niks weer aan, en andersom.
🌞🍃
Pagina: 1