Toon posts:

Ervaringen TV-Out ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die ervaring heeft met het geruik van een videokaart met TV-Out ??
Ik heb nu een Viper 770 Ultra, maar wil een aantal MPEG, AVI en DivX filmpjes op VHS tape zetten. Omdat me Viper toch niet meer 1 van de snelste kaarten is wil ik dus een videokaart kopen met TV-Out. Is er iemand die ervaring heeft met het opnemen op een VHS tapeje ? En mij dus kan vertellen of het beeld goed is en welke kaart ik hiervoor het beste kan aanschaffen (dacht zelf aan de Asus V7100) ??

Verwijderd

Ik heb een Matrox G400dh 32mb
hele goede beeldkwaliteit

Verwijderd

neem een asus v7100

Verwijderd

Topicstarter
Op welke resolutie draait de TV out op een 7100 eigenlijk ??
Ik lees bij matrox op de site dat deze ook op 1024x768 kan draaien...

Verwijderd

dat zal misschien wel, maar een tv kan max. 800x600 aan! hele ouwe zelfs maar 460x480..
de asus v7100 is natuurlijk geschikt voor een res van 800x600.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik heb een Asus V6600 Deluxe, met TV-in en TV-out. Ik ben best wel tevreden over de kwaliteit van de TV-out, maar het kan je monitor niet vervangen. DiVX'en zijn leuk om op TV te kijken, spellen spelen op tv is ook wel leuk, maar je kan bijna niet lezen wat er onder de icoontjes staat (dat had ik eigenlijk wel ietsje beter verwacht)
Maar dat ligt wel aan de soort TV die je hebt. Boven heb ik een klein Philips TV'tje, en beneden hebben we een Philips 100 Hz breedbeeld TV, dat ziet er wel weer wat mooier uit.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb een Matrox G400 DH 32 mb en heb laatst even bij de tv boer 15 meter coax gehaald net twee tulpstekkers. Superscherp beeld op m'n tv bij het afspelen van VCD, DVD etc. etc. Nu nog even de pc naar de stereo doorpatchen en knallen met die filmpjes...
Pagina: 1